امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۲۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | کد خبر : 62943
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام میلاد در قم و معرفی برترین‌های آن خبر داد. به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار کرد: اکنون که اکثر رقابت‌های معتبر و مهم کشوری رشته پینگ‌پنگ برگزار نمی‌شود مهمترین اولویت هیئت در برنامه‌های اجرایی ویژه فصل بهار به برگزاری…

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام میلاد در قم و معرفی برترین‌های آن خبر داد.

    به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار کرد: اکنون که اکثر رقابت‌های معتبر و مهم کشوری رشته پینگ‌پنگ برگزار نمی‌شود مهمترین اولویت هیئت در برنامه‌های اجرایی ویژه فصل بهار به برگزاری مسابقات استانی اختصاص دارد.

    وی ادامه داد: برگزاری مسابقات استانی این فرصت و موقعیت را به هیئت پینگ‌پنگ و همچنین مربیان با دانش رده‌های سنی مختلف قم می‌دهد که چهره‌ها و استعدادها را شناسایی کرده و به ارزیابی دقیقی از پینگ‌پنگ‌بازان قم بپردازند تا در مسابقات قهرمانی کشور حضوری موفق داشته باشیم.

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم اضافه کرد: ما بعد از پایان امتحانات سال تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان در خرداد ماه سال جاری تمرینات آماده‌سازی تیم‌های اعزامی هیئت پینگ‌پنگ قم به رقابت‌های لیگ و پینگ‌پنگ قهرمانی کشور را رسما آغاز خواهیم کرد.

    وی ابراز کرد: مسابقات مهم پینگ‌پنگ کشور طبق تقویم فدراسیون تنیس روی‌میز از تیر ماه آغاز می‌شود و در تمام رده‌های سنی شاهد اعزام و حضور پینگ‌پنگ‌بازان توانمند قم به رقابت‌های پیش‌رو خواهیم بود، ضمن اینکه در بخش‌های فرهنگی، همگانی، قهرمانی و آموزش در سطح استان نیز برنامه‌های متنوعی را در دست اقدام و اجرا داریم.

    عموئیان در ادامه به برنامه‌ریزی این هیئت در برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در قم اشاره و عنوان کرد: ما در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی رقابت‌های مختلف استانی را برنامه‌ریزی کرده و یک به یک اجرا خواهیم کرد.

    وی یادآور شد: رقابت‌هایی که به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت امام علی (ع) به انجام رسید در واقع چهارمین مسابقه استانی از ابتدای سال جاری است که با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به پینگ‌پنگ مواجه و در سطح مطلوبی از نظر کیفی برگزار شد.

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه این دوره از مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی قم به مناسبت میلاد امام اول شیعیان در رده سنی بزرگسالان به انجام رسید، اضافه کرد: میزبان این رقابت‌ها سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم بود.

    وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: این مسابقات به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی و با حضور ۴۸ شرکت کننده به انجام رسید و سرانجام نفرات اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند.

    عموئیان عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها که در آن شاهد تقابل جذاب و تماشایی شرکت‌کنندگان بودیم حسین امیری با غلبه بر سایر رقبای خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه رضا رئوف‌نژاد در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم به حسین دژآهنگ رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    تازه ترین اخبار