امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۳:۱۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63301
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سبک بازیکن چینی‌الاصل پتروشیمی منحصر به فرد بود

    بازیکن تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: با بردی که مقابل پتروشیمی در دیدار رفت فینال لیگ برتر کسب کردیم، حالا شانس اول قهرمانی هستیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد ارزشمند تیمش مقابل پتروشیمی در دیدار رفت فینال لیگ برتر اظهار داشت: جدال فینال تبدیل به نبرد بهترین تیم‌های سال اخیر لیگ ایران شده است. پتروشیمی با استفاده از دو بازیکن خارجی‌اش بسیار قدرتمند شده است. این در حالی است که ما در بازی عصر دیروز شناختی از آنها نداشتیم به‌ خصوص از بازیکن چینی‌الاصل اتریشی که سبک منحصر به فردی داشت.

    وی افزود: با بردی که دیروز به دست آوردیم، حالا شانس اول قهرمانی هستیم و می‌خواهیم به روند بدون باخت‌مان در لیگ ادامه دهیم و بر سکوی اول قرار بگیریم.

    پینگ‌پنگ‌باز تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: رویارویی با بازیکن چینی‌الاصل اتریشی تیم پتروشیمی واقعاً سخت بود. او از سبک خاصی استفاده می‌کرد که مشابه آن را تاکنون در ایران ندیده بودم. بازی رفت که تمام شد اما در بازی برگشت تلاش می‌کنم از سد این حریف بگذرم و به قهرمانی تیمم کمک کنم. من همیشه بازی‌های خوبی را در خوزستان انجام داده‌ام و این اولین باختم در زادگاهم بود. در بازی دوم نیز عارف احمدی‌فر را شکست دادم و خوشبختانه توانستم باعث برد ۶ بر ۴ دانشگاه آزاد شوم.

    نوروزی درخصوص بازی برگشت و پاداش احتمالی در صورت قهرمانی عنوان کرد: همان‌ طور که در بازی رفت با یک ارنج خوبی موفق به پیروزی شدیم، در بازی برگشت که باید همین رویه را داشته باشیم. درخصوص پاداش نیز باید بگویم که قول‌هایی داده شده اما خیلی به این چیزها توجه نداریم و فقط به فکر قهرمانی هستیم. مسئولان باشگاه از جمله آقایان دادکان و پهلوان دیروز پیگیری نتیجه بازی بودند و این برای‌مان بسیار ارزشمند است.

    وی در پایان گفت: روز دوشنبه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در فینال بازی دارد و سه‌شنبه نیز ما باید بازی برگشت را برگزار کنیم. امیدواریم بتوانیم اولین قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز را جشن بگیریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: می‌خواهیم بدون باخت قهرمان لیگ تنیس روی میز شویم"
    تازه ترین اخبار