امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۵۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63319
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ‌باز تیم دانشگاه آزاد ابراز امیدواری کرد که این تیم با برتری دوباره مقابل پتروشیمی بندر امام (ره) برای نخستین بار جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار برگشت فینال لیگ برتر تنیس روی میز که قرار است…

    پینگ‌پنگ‌باز تیم دانشگاه آزاد ابراز امیدواری کرد که این تیم با برتری دوباره مقابل پتروشیمی بندر امام (ره) برای نخستین بار جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار برگشت فینال لیگ برتر تنیس روی میز که قرار است فردا (سه شنبه) برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به پیروزی در بازی رفت، روحیه بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم با برتری دوباره مقابل پتروشیمی برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر شویم. ما امسال سه بار در پتروشیمی بازی کرده‌ایم و در هر سه مرتبه نیز برنده بوده‌ایم. امیدوارم این روند در بازی فردا نیز تکرار شود.

    وی افزود: پتروشیمی در بازی رفت نشان داد که نسبت به مرحله مقدماتی پیشرفت زیادی داشته و به همین دلیل باید مراقب این حریف باشیم. حضور دو بازیکن خارجی بدون شک در ترکیب پتروشیمی تأثیرگذار است و این مسئله در بازی رفت کاملاً به چشم آمد. با این وجود همه تمرکز ما بر روی قهرمانی است.

    پینگ‌پنگ‌باز تیم دانشگاه آزاد درباره برتری‌اش در بازی رفت مقابل محمدرضا اخلاق‌پسند که تأثیر زیادی در برد تیمش داشت، عنوان کرد: در دو گیم اول استرس زیادی داشتم اما با نکاتی که کادر فنی به آنها اشاره کرد، از گیم سوم به بعد متحول شدم و توانستیم یکی از بهترین پینگ‌پنگ‌بازان ایران را شکست بدهم.

    طاهرخانی درباره پاداش قهرمانی گفت: اعضای تیم ما همگی برای قهرمانی همدل هستیم و به پاداش و این‌گونه مسائل توجه نداریم. نمی‌گویم که این موضوع بی‌تأثیر است اما واقعاً تا این مرحله برای پاداش بازی نکرده‌ایم و این تفکر را برای دیدار برگشت نیز خواهیم داشت.

    وی در پایان درباره مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات یک هفته بعد برگزار می‌شود، همه نفرات از آمادگی مطلوب بدنی و ذهنی برخوردار خواهند بود و این مسئله کار هر پینگ‌پنگ‌بازی را سخت می‌کند. با این حال تلاش می‌کنم تا بتوانم به عضویت تیم ملی برای بازی‌های قهرمانی آسیا در بیایم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طاهرخانی: دوباره پتروشیمی را می‌بریم تا قهرمان شویم"
    1. امید شمس گفت:

      حمید رضا ی عزیز، خسته نباشی،

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام
      فارغ از قهرمانی هر کدام از این تیمها بایستی گفت که از یک منظر برای کشور وجود رقابت نزدیک و حساس مزبور نوعی موفقیت برای پینگ پنگ کشور محسوب شده و امیدوار کننده است که لازم میدانم تا تشکر ویژه ای از مسولین باشگاههای حاضر در این دوره از مسابقات داشته باشیم و…
      ان شاء الله تداوم داشته باشد
      همچنین حمایت و اهتمام فدراسیون را نباید در این راستا نادیده گرفت


    تازه ترین اخبار