امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۵۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63342
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رونمایی از پوستر محیط زیست در حضور دادکان و خوردبین

    تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد فاتح بلامنازع فینال لیگ برتر تنیس روی میز ایران شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دور رفت فینال لیگ برتر پینگ پنگ کشور در تهران با قهرمانی بی چون و چرای تیم دانشگاه آزاد به کار خود پایان داد تا باشگاه پتروشیمی باردیگر از سکوی قهرمانی محروم گردد.

    نتایج  دیدار امروز به شرح زیر گزارش می شود:

    حمید رضا طاهرخانی و نیما عالمیان ۳ – عارف احمدی فر وشاهین اخلاق پسند صفر

    نوشاد عالیمان ۳ – میدیا لطف اله نسبی صفر

    افشین نوروزی ۳- لیگ جین چن صفر

    نیما عالمیان ۳- شاهین اخلاق پسند ۱

    میعاد لطفی ۱ – تومات کاینات ۳

    حمیدرضا طاهرخانی ۱ – عارف احمدی فر۳

    نوشاد عالمیان ۳ -لیگ جین چن ۲

    افشین نوروزی ۳ -میدیا لطف الله نسبی ۱

    *******************************************************

    (تحلیل وبررسی دوربرگشت)

    تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در حالی  قاطعانه سکوی قهرمانی لیگ برتر  را از آن خود نمود  که تیم پتروشیمی بندر امام با دوجینی از بازیکنان داخلی و خارجی در دور رفت و برگشت نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد.

    حضوراحمد سعادتمند سرپرست فدراسیون که حتی برای دیدار رفت در ماهشهر حاضر شده بود از نکات جالب این دیدار بود.  محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به همراه شجیع مدیر دفتر محیط زیست وزارت ورزش و شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی نیز بر گرمی این رقابتها افزوده بود.

    تیم دانشگاه آزاد را بازیکنان تیم ملی فعلی تشکیل داده بود وتیم پتروشیمی را ترکیبی از بازیکنان ملی پوش سابق ودوبازیکن خارجی .

    قهرمانی تیم دانشگاه آزاد با این تعداد بازیکن بخوبی نشان داد که از سویی صرفا پشتوانه مالی کارساز نبوده واز دیگر سو نشان دهنده این واقعیت است که وقتی نوشاد وافشین ونیما بازیکنی با رنکینگ جهانی ۵۷ ویا ۱۴۷ جهان پیروز گردند پس رنکینگ بازیکنان ملی پوش ایران کاذب بوده وپینگ پنگ ایران استحقاق رنکنیگهای بسیار بهتری را دارا می باشد.

    در دور برگشت نوشاد عالمیان موفق شد انتقام دور رفت را از بازیکن تدافعی چینی بگیرد هرچند در دور قبل نیز میتوانست براین بازیکن غلبه پیدا کند.نیما عالمیان نیز بادرخشش موفقیت برابر کاپیتان کارکشته سابق تیم ملی در دور برگشت وپیروزی شیرین برابر دیگر بازیکن خارجی بندر امام سهم بسزایی در قهرمانی این تیم داشت.

    شبکه ورزش یک ساعت از فینال لیگ برتر را بصورت مستقیم پخش کرد.از دیگر نکات جالب این دیدار، استقبال قابل توجه تماشاگران بود .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر پینگ پنگ ایران شد"
    تازه ترین اخبار