امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۵۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63392
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانی بدون شکست لذت‌بخش بود

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: سال قبل نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما حالا شرایط خوبی دارم و می‌خواهم امسال به موفقیت‌های زیادی برسم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تنیس روی میز عنوان کرد: در هر دو دیدار رفت و برگشت بسیار باانگیزه ظاهر شدیم و به لطف حمایت‌های دادکان و پهلوان و همچنین زحمات کادر فنی توانستیم قهرمان شویم. اینکه بدون حتی یک شکست در لیگ برتر روی سکوی نخست قرار گرفتیم، واقعاً لذت‌بخش بود.

    وی افزود: در این دو سال کمی فراز و نشیب داشتم. در سال ۹۳ اُفت کرده بودم و این مسئله به دلیل برگزاری اردوی‌های کم و حضور کم در مسابقات بین‌المللی بود. درست است که در ماه‌های اخیر نتوانستم به دلیل قرعه سخت در مسابقات جهانی به موفقیت زیادی برسم، اما خودم راضی هستم و به اوج بازگشته‌ام.

    پینگ‌پنگ‌باز تیم دانشگاه آزاد درباره جبران شکست بازی رفت فینال مقابل «ویکسینگ چن» در بازی برگشت گفت: هرگز به دنبال انتقام گرفتن از او نبودم، بلکه می‌خواستم در قهرمانی تیمم سهیم باشم. ویکسینگ چن بازیکن خیلی خوبی است که سابقه ایستادن در رنکینگ ۹ جهان را دارد. او به افزایش کیفیت لیگ کمک کرد و برای بازیکنان ایرانی نیز جدال با چنین بازیکنی بسیار مفید و خوب بود و به آنها انگیزه داد.

    عالمیان درباره آینده‌ و احتمال لژیونر شدنش عنوان کرد: فعلاً که به عنوان سرباز در تیم دانشگاه آزاد هستم. پس از پایان خدمت سربازی باید شرایط را بررسی کنم و در همان موقع بهترین تصمیم را بگیرم. فعلاً نمی‌توانم حرفی درباره لژیونر شدنم بزنم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان: برخلاف سال گذشته که اُفت کرده بودم حالا در اوج هستم"
    تازه ترین اخبار