امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۴:۰۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63434
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان که در مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز به همراه دکتر اسد مدیر کل ورزش همگانی وزارت ورزش و سایر مقامات ورزشی حاضر در رونمایی از پوستر محیط زیستی فدراسیون تنیس روی میز با نماد خرگوش حاضر شده بود در پایگاه اطلاع رسانی…

    مدیر دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان که در مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز به همراه دکتر اسد مدیر کل ورزش همگانی وزارت ورزش و سایر مقامات ورزشی حاضر در رونمایی از پوستر محیط زیستی فدراسیون تنیس روی میز با نماد خرگوش حاضر شده بود در پایگاه اطلاع رسانی خود در این باره به تمجید از حرکت صورت گرفته پرداخت.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران دکتر رضا شجیع در وب سایت خود نوشت: چندی پیش با توجه به مسئولیت جدیدم برای رونمایی از پوستر محیط زیستی فدراسیون تنیس روی میز به مسابقات فینال لیگ برتر تنیس روی میز رفتم که البته بسیار برایم دیدنی و جذاب بود. بعد از سه تجربه موفق یوزپلنگ برای فوتبال، درنا برای والیبال، فک خزری برای واترپولو، این بار نوبت خرگوش رسید که به عنوان نماد فدراسیون تنیس روی میز محسوب شود. اتفاقی مبارکی که به لطف سرپرست فدراسیون جناب آقای سعادتمند محقق شد. امیدوارم این اقدام توسط سایر فدراسیون ها با جدیت و علاقه مندی هر چه بیشتر ادامه یابد.

    خرگوش ها جزء پستانداران خونگرم با گوش های بلند، دم کوتاه و موهای نرم می باشند. خرگوش‌ اهلی‌ (Oryctolagus Cuniculus) حیوانی‌ از راسته‌ خرگوش‌ شکلان‌ (Lagomorpha) و خانواده‌ Leporidae است‌ و خاستگاه‌ ابتدائی‌ آن‌ غرب‌ اروپا و شمال‌ غرب‌ آفریقا می‌باشد. در حال‌ حاضر از نژادهای‌ مختلف‌ آن‌ متآسفانه برای ‌تولید پشم‌ و گوشت‌، انجام‌ تحقیقات ‌بیولوژیکی‌ و بعنوان‌ حیوانات‌ خانگی‌ استفاده ‌می‌شود. خرگوش ها فعال، بازیگوش و دست آموز و در عین حال ساکت هستند و به رسیدگی خیلی زیادی نیاز ندارند. خرگوش هایی که به خوبی دست آموزمی شوند آرامند و از بودن در کنار انسانها لذت می برند. خرگوش ها به فعالیت بدنی روزانه و بازی کردن نیاز دارند و این عمل به تناسب اندام و سالم ماندن حیوان کمک می کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازتاب رونمایی از پوستر محیط زیستی تنیس روی میز در سایت دکتر شجیع"
    تازه ترین اخبار