امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۰:۲۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63447
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برای انتخاب ملی‌پوشان فقط مسابقات انتخابی را در نظر می‌گیریم و ملاک دیگری وجود ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: دو نکته اساسی در خصوص لیگ امسال وجود داشت. نکته…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برای انتخاب ملی‌پوشان فقط مسابقات انتخابی را در نظر می‌گیریم و ملاک دیگری وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: دو نکته اساسی در خصوص لیگ امسال وجود داشت. نکته اول تعداد کم تیم‌ها بود که به نظرم با توجه به پتانسیلی که وجود دارد، باید حداقل ۱۰ تیم در لیگ شرکت کنند. نکته دوم نیز حضور تیم آینده‌سازان متشکل از نفرات برتر تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بود که این مسئله بدون شک برای آینده تنیس روی میز ایران مفید است.

    وی افزود: باید به عملکرد ملی‌پوشان نیز اشاره کنم که انصافاً بازی‌های خوبی را به ویژه در فینال به نمایش گذاشتند. برتری مقابل «ویکسینگ چن» که سابقه قرار گرفتن در رنکینگ ۹ جهان را دارد، کار آسانی نبود اما ملی‌پوشان ایران در دیدار نهایی به خوبی برابر این حریف قدرتمند به میدان رفتند.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به انتقاد یکی از پینگ‌پنگ‌بازان مبنی بر اینکه فقط چهار بازیکن خاص در تیم ملی حضور دارند، گفت: از زمانی که من هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته‌ام، تلاش کرده‌ام مسابقات انتخابی را ملاک حضور بازیکنان در تیم ملی قرار بدهم. تا الان نیز همین رویه ادامه داشته و همواره نفرات ملی پوش از طریق مسابقات انتخابی دعوت شده‌اند، نه به وسیله یک ملاک دیگر.

    مستحقی‌راد عنوان کرد: مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی در اواخر ماه جاری برگزار می‌شود تا ملی‌پوشان خودشان را آماده حضور در اردوی های مختلف کنند. تیم تنیس روی میز ایران مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد و به همین منظور اردوی تیم ملی از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی‌راد: ملاک دعوت از ملی‌پوشان، فقط مسابقات انتخابی است"
    تازه ترین اخبار