امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۵۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63455
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ‌باز کشورمان خستگی را دلیل کناره‌گیری از مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های دسته یک تنیس روی میز و مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی با قهرمانی حمیدرضا طاهرخانی و صعود این بازیکن به همراه میعاد لطفی، امین میرالماسی و عارف احمدی‌فر…

    پینگ‌پنگ‌باز کشورمان خستگی را دلیل کناره‌گیری از مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های دسته یک تنیس روی میز و مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی با قهرمانی حمیدرضا طاهرخانی و صعود این بازیکن به همراه میعاد لطفی، امین میرالماسی و عارف احمدی‌فر به دسته برتر برگزار شد.

    در این مسابقات میدیا لطف‌الله‌نسبی، والد مالمیری و مهدی خوش‌مرام به دلایل مختلف از ادامه بازی‌های خود انصراف دادند و رقابت‌شان را نیمه‌کاره رها کردند.

    میدیا لطف‌الله‌نسبی یکی از بازیکنان انصراف داده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دلیل این تصمیم فقط خستگی بود و ترجیح دادم که تا آخر بازی نکنم. من دو روز قبل از مسابقات دسته یک در فینال لیگ برتر همراه با پتروشیمی بازی کرده بودم و واقعاً شرایط حضور در این مسابقات را نداشتم. آن قدر خسته بودم که می خواستم هرچه زودتر بازنده شوم و به خانه بروم.

    وی افزود: من نزدیک به یک ماه نیم به خانه نرفته بودم. پس از فینال لیگ برتر به خانه رفتم و مجبور شدم خیلی زود خودم را به قزوین برسانم که این مسئله بر خستگی‌ام اضافه کرد، البته فقط من خسته نبودم، بلکه سایر بازیکنان نیز با این مشکل مواجه بودند. ما پیش از شروع مسابقات دسته یک نامه‌ای به مسئولان نوشتیم تا رقابت‌ها به تعویق بیفتد اما هیچ‌کسی به حرف ما گوش نکرد.

    این پینگ‌پنگ‌باز ادامه داد: ما سال قبل نزدیک به ۸ ماه بیکار بودیم و در هیچ رقابتی از جمله لیگ و مسابقات انتخابی به میدان نرفتیم اما امسال باید این فشردگی سنگین را تحمل کنیم.

    لطف‌الله‌نسبی در پایان با انتقاد از شرایط تیم ملی در سال‌های قبل گفت: چند سال است که فقط روی چند بازیکن خاص سرمایه‌گذاری می‌شود. همیشه چند نفر خاص در اردو هستند و این در حالی است که در سایر کشورها نزدیک به ۲۰ نفر به اردو می‌روند تا با شرایط تمرینی بهتر مواجه شوند. این وضعیت در ایران بی‌انگیزگی سایر پینگ‌پنگ‌بازان را به دنبال دارد و امیدوارم در آینده دیگر شاهد این مسئله نباشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف‌الله‌نسبی: تیم ملی نباید محدود به چند بازیکن خاص باشد"
    1. ارشام گفت:

      اقا میدیا تولدتان مبارک همیشه موفق باشید


    تازه ترین اخبار