امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۳۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63459
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با حکم احمد سعادت مند عباس محمدی به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز طی حکمی عباس محمدی را به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون منصوب کرد….

    با حکم احمد سعادت مند عباس محمدی به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز طی حکمی عباس محمدی را به عنوان مشاور فرهنگی فدراسیون منصوب کرد.

    تصویر این حکم به شرح زیر است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عباس محمدی مشاور فرهنگی فدراسیون شد"
    1. محمد نيك خواه گفت:

      ماشاا… به این همه حکم جدیدالصادره.کاش کمی هم این افراد از برنامه های آتی خودو نیر گزارشی از اقدامات قبلی خود ارائه فرمایند.صرف حکم زدن و حکم گرفتن هیچ بهبودی در پینگ پنگ ایران اتفاق نخواهد افتاد .
      برای خود من جای سوال هم هست این پست ها افتخاری هستند یا خیر این پست ها در چارت سازمانی هر فدراسیونی از سوی وزارت ورزش مشخص شده و همراه با حقوق و مزایا و … میباشند.
      اگر امکان دارد آقای علوی از خود شما اطلاعات بدست بیاریم میدانم جنابعالی انسانی صریح القلم و شفاف هستید.آیا حقوق و مزایایی برای شما وجود دارد و مثلاً بفرمایید مبلغ ریالی حکم جنابعالی بعنوان رییس کمیته مربیان چه مقدار است.البته اگر اشکالی ندارد.یا اینکه این هم مثل قراردادهای بازیکنان قوتبالی است؟البته جدیداً در رسانه ها میبینیم که قراردادهای فوتبالی ها هم اعلام میشوند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه عزیز
        با سلام
        احتراما،ضمن تشکر از ریز بینی حضرتعالی باستحضار می رساند که در ارتباط با چارت سازمانی فدراسیون وانتصابات در برخی مسئولیتها بنده اطلاع چندانی ندارم.اما در باره خودم باید به عرض برسانم که این مسئولیت هیچگونه حقوق ومزایایی نداشته وندارد ضمن اینکه بنده سعی میکنم حتی هزینه ایاب و ذهابم از خوزستان به تهران برای حضور در جلسات ونشستها و….هیچ بار مالی بردوش فدراسیون وپینگ پنگ کشور نداشته باشد.
        باتشکر

    2. محمد نيك خواه گفت:

      منصور عزیز
      با سلام
      به راستی که شما یکی از عاشقین پینگ پنگ ایران هستید که اینگونه از وقت و منابع مالی خود می گذرید.انسان های شریفی مثل شما که حاضرند این ایثار را بکنند و در این دنیا که اکثراً همه چیز مادی سنجیده میشوند حاضر به گذشت از حق خود و خانواده خود میشوند آنهم برای کاری که دستمزدی که ندارد هیچ بایستی از جیب خود برای ایاب و ذهاب به تهران خرج هم بکنی.
      حسابش رو بکن هر پرواز از اهواز به تهران و بالعکس با این قیمتهای امروزی ۲،۶۹۵،۰۰۰ ریال.(منبع خبر http://airplaneticket.ir/booking-airline-tickets/view/AWZ-THR/1394-03-19/1394-03-21)….
      اجرکم عندالله


    تازه ترین اخبار