امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63501
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز از رونمایی پوستر زیست‌محیطی فدراسیون ایران گزارش نوشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران به نقل سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF، نزدیک به ۱۷ مرکز و سازمان در…

    سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز از رونمایی پوستر زیست‌محیطی فدراسیون ایران گزارش نوشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران به نقل سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF، نزدیک به ۱۷ مرکز و سازمان در ایران در روز جهانی تنیس روی میز فعال بود که در مجموع ۱۰۲ ساعت برنامه متنوع در ارتباط با تنیس روی میز به اجرا در آمد.

    مشارکت دانشگاه‌ها تنها بخشی از حضور در این مراسم بود. زیرا این مراسم در پارک های محلی و حتی سواحل دریاها و تا درون خانه ها و سالن های ورزشی به بهترین شکل ممکن برگزار شد. به سادگی می توان گفت روز جهانی تنیس روی میز در ایران با شعار ” تنیس روی میز برای من و همه ” به معنا و مفهوم واقعی در ایران برگزار شد.

    خرگوش نماد تنیس روی میز ایران شد

    به تازگی در ایران وزارت ورزش و جوانان با هدف توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و اجتماعی طرحی را مصوب کرد تا هر یک از فدراسیون ها حیوانی را به عنوان نماد ورزشی تحت پوشش قرار دهند که در این میان “خرگوش” برای تنیس روی میز ایران در نظر گرفته شد. احمد سعادت مند به همین منظور فورا کمیته ای را در فدراسیون تنیس روی میز تشکیل داد.

    اکنون وظیفه این کمیته است که در راستای اهداف روز جهانی تنیس روی میز جوانان و میانسالان را تشویق کند تا تنیس روی میز را با اهداف انسان دوستانه ادامه دهند.

    همچنین در مراسم اختتامیه فینال لیگ برتر تنیس روی میز احمد سعادت مند از پوستر محیط زیستی فدراسیون تنیس روی میز پرده برداری کرد. در این مراسم شجیع، مدیر دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و اسد مدیر کل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان او را همراهی می کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شعار ورزش برای همه به تمام معنا در ایران اجرا شد"
    تازه ترین اخبار