امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۳۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63542
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       حمید گرشاسبی  مشاور ورزیر ورزش وجوانان ومدیرکل ورزش وجوانان تهران از عملکرد محمد بایرامپور بعنوان رئیس  هیئت تنیس روی میز استان تهران تجلیل کرد.

     

     

     

    حمید گرشاسبی  مشاور ورزیر ورزش وجوانان ومدیرکل ورزش وجوانان تهران از عملکرد محمد بایرامپور بعنوان رئیس  هیئت تنیس روی میز استان تهران تجلیل کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تجلیل مشاور وزیر ورزش وجوانان از هیئت پینگ پنگ استان تهران"
    1. محسن بابائی گفت:

      جناب اقای بایرامپور ضمن تبریک به خاطر پیروزی های مدیریتی شما، حدود سه سال است که هیأت پینگ پنگ استان تهران را مدیریت می فرمایید. در این سه سال مهترین اتفاقی که افتاده این است با سیاست هایی که به خرج داده اید انتخاب ورزشکاران برتر برای راهیابی به مسابقات استانی و کشوری را صحیح تر کرده اید و این بزرگترین، بهترین اقدامی است که یک رئیس هیأت یا رئیس فدراسیون می تواند در دوران تصدی خود انجام دهد چنانکه به قول جنابعالی هیچ چیزی بالاتر ازحقوق انسان برای انسان نیست. من موافقم که باید جامعه پینگ پنگ بیشتر از همیشه قدر جنابعالی را بداند.

    2. saeed mahmoodi گفت:

      آقای محمد بایرامپور موفقیت جنابعالی را در عرصه مدیریت تبریک عرض می نمایم ولی همانطور که می دانیم در حوزه تحت مدیریت هر فردی نیز ضعف هایی وجود داشته و جای انتقاد داشته و غیر قابل انکار است ولی همین که کارنامه مدیریتی جنابعالی را مورد ارزیابی و نقد منصفانه قرار می دهیم خواهیم دید که کار های مفید و ارزنده جنابعالی از نقاط نقصان بیشتر است و اینجاست که موفقیت جنابعالی در عرصه مدیریت نمود پیدا می کند که انشاءالله جامعه ورزش و پینگ پنگ قدردان مرارت ها و حضور جنابعالی در میدان مدیریت باشد.

    3. اکبر ربیعی گفت:

      جناب آقای بایرامپور جنابعالی رکورددار قهرمانی در کشور و کاپیتان سابق تیم ملی پینگ پنگ کشورمان بوده اید در سال ۹۳ چهره ماندگار مدیریت از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام شده اید و در حال حاضر نیز با این همه افتخارات پی در پی در جایگاه مدیریتی از جمله سه بار هیأت برتر در استان تهران و کشور ( در ارزیابی عملکرد در تهران و کشور و حوزه روابط عمومی در استان تهران) و تجلیل و دریافت تقدیرنامه چندباره از طرف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر مدیریت خوبتان باعث سربلندی این رشته ورزشی شده اید. امیدوارم در آینده ای هرچه نزدیک تر جنابعالی در مسند رئیس فدراسیون که به نفع این ورزش است را شاهد باشیم.


    تازه ترین اخبار