امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۵۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63585
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا افشین بدیعی نایب رییس ایرانی این کنفدراسیون را مجددا بعنوان سرپرست تیم منتخب قاره کهن منصوب نمود. متعاقبا با پیشنهاد و پیگیری بدیعی از نوشاد عالمیان نیز بعنوان یکی از پنج عضو تیم منتخب آسیا دعوت بعمل آمد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع…

    کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا افشین بدیعی نایب رییس ایرانی این کنفدراسیون را مجددا بعنوان سرپرست تیم منتخب قاره کهن منصوب نمود. متعاقبا با پیشنهاد و پیگیری بدیعی از نوشاد عالمیان نیز بعنوان یکی از پنج عضو تیم منتخب آسیا دعوت بعمل آمد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، تیم منتخب بزرگسالان آسیا قرار است در روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد سال جاری در مسابقات آسیا – اروپا که در کشور چین برگزار میشود با تیم منتخب اروپا به رقابت بپردازد.

    این اولین بار است که یک ایرانی بعنوان عضو تیم منتخب بزرگسالان آسیا انتخاب میشود و با نگاهی به اسامی سایر نفرات دعوت شده به این تیم میتوان به بزرگی افتخار کسب شده بیشتر پی برد:

    ۱- ما لونگ قهرمان فعلی جهان از چین ۲- میزوتانی نفر پنجم جهان از ژاپن ۳- تانگ پنگ نفر یازدهم جهان از هنگ کنگ ۴- چان چی یوان نفر سیزدهم جهان از چین تایپه
    شایان ذکر است در رده بندی فعلی فدراسیون جهانی ۱۵ بازیکن از ۲۰ بازیکن برتر دنیا از قاره آسیا هستند که در میان آنان بازیکنانی از کشورهای کره جنوبی و سنگاپور نیز قرار دارند. با این وجود نام نوشاد عالمیان قهرمان ارزنده کشورمان بعنوان نفر پنجم تیم منتخب آسیا ثبت شده است.

    یادآوری می شود در سال ۲۰۰۶ نیز در زمانی که افشین بدیعی عهده دار سرپرستی تیم منتخب نوجوانان آسیا بود ، از نوشاد عالمیان برای عضویت در این تیم و شرکت دراردو و مسابقات بین قاره ای کشور صربستان دعوت به عمل آمده بود و اینک پس از گذشت ۹ سال همین اتفاق تاریخی در رده بزر گسالان تکرار میشود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بدیعی سرپرست و نوشاد عالمیان عضو تیم منتخب آسیا شدند"
    1. mehdi_ghafari گفت:

      این افتخار بزرگ را به خدمت جامعه تنیس روی میز ایران تبریک میگم.

    2. حسینی گفت:

      نوشاد عزیز همیشه مایه ی افتخاری
      موفق باشی قهرمان

    3. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام
      ضمن تبریک به این عزیزان باید به این موضوع مهم نیز اشاره کرد که،
      ورزش کشور همیشه مدیون حامیان بسیار کارآمدی همچون آقای بدیعی هستند که با نفوذ و توان خود بیشترین امتیازات ممکن را به ارمغان می آورند.

    4. کریمی گفت:

      واقعا آقای نوشاد عالمیان افتخاری برای پینگ پنگ ایران است


    تازه ترین اخبار