امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۱۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63663
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرداور مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برای اینکه در مرحله نهایی حرف و حدیثی پیش نیاید، قانون بازی هم استانی‌ها در دورهای اول را برداشتیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون حدود یک…

    سرداور مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برای اینکه در مرحله نهایی حرف و حدیثی پیش نیاید، قانون بازی هم استانی‌ها در دورهای اول را برداشتیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون حدود یک سال است که قانونی را تصویب کرده که طبق آن بازیکنانی که هم استانی هستند باید در دورهای نخست مسابقه دهند و بازی آنها تا قبل از سه دور آخر به پایان برسد، در قزوین متاسفانه این قانون تا حدودی ایجاد سرو صدا کرد و باعث ایجاد حاشیه شد به همین دلیل در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی این قانون را برداشتیم. جالب است که باز هم قرعه ‌ طوری رقم خورد که نوشاد و نیما عالمیان و عارف احمدی فر و محمد رضا اخلاق پسند که هم استانی هستند در دوره‌های اول با یکدیگر بازی کردند.

    وی تصریح کرد: در قزوین سه بازیکن از تهران داشتیم و سه بازیکن هم مازندرانی بودند به همین دلیل قرعه انداختیم تا مشخص شود کدامیک در کدام دوره با یکدیگر رو به رو شوند، فکر می‌کنم خستگی بازیکنان باعث شد تا کمی اختلاف نظر پیش بیاید.

    مسابقات مرحله نهایی ضریب یک دارد

    رئیس سازمان لیگ درباره چگونگی امتیاز دهی مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: ما مسابقات را از دسته یک آغاز کردیم از این دسته ۴ نفر بالا آمدند و به ۸ بازیکن حاضر در دسته برتر پیوستند، در دسته برتر از بین ۱۲ بازیکن ۸ نفر جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کسب کردند، رقابت‌های دسته برتر ضریب ۵ درصد داشت و مرحله نهایی هم ضریب یک دارد.

    وی خاطر نشان کرد: پیش از این قرا ربود رقابت‌های مرحله نهایی در دو نوبت برگزار شود اما با درخواست بازیکنان مسابقات را در یک نوبت برگزار می‌کنیم که مرحله پایانی ۷ دور است ،۴ دور را در نوبت صبح و سه دور نیز در نوبت عصر برگزار می‌کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:قانون هم استانی‎ها را برداشتیم تا حاشیه ایجاد نشود"
    تازه ترین اخبار