امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱:۴۸  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63690
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در پی تشکیل جلسه کمیته فنی و تصویب این کمیته

    ترکیب نهایی تیم های ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

    جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز که صبح امروز چهارشنبه برای تعیین ترکیب تیم ملی بزرگسالان تشکیل شده بود دقایقی پیش به پایان رسید و ترکیب تیم های ملی بزرگسالان ایران در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران. پس از مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان که عصر دیروز به پایان رسید و سه بازیکن ملی پوش کشور مشخص شدند. جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز صبح امروز تشکیل شد تا در خصوص چهارمین بازیکن ملی پوش تصمیم گیری شود.

    در این جلسه که با حضور اعضای کمیته فنی در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد احمد سعادت مند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، احسان باقری دبیر، مهرداد بابادی وند، کاظم مستحقی راد، محسن شیشه گرها، پیمان حسنی، مجید احتشام زاده، داریوش ضرغامپور، علیرضا حجازیان، سید ابراهیم واقفی و خانم ها سیما لیموچی، وجیه گیاهی و پوران رحیمی حضور داشتند و در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان تصمیم گیری کردند.

    در ابتدای این جلسه از سوی کاظم مستحقی راد سرمربی تیم ملی بزرگسالان پیشنهاد شد تا تعداد بازیکنان تیم های ملی آقایان و بانوان به ۵ نفر افزایش یابد که این مطلب با موافقت اعضای کمیته فنی روبرو شد تا تیم های ملی کشورمان در هر دو بخش آقایان و بانوان با پنج بازیکن در مسابقات آسیایی حاضر شود.

    بر اساس این تصمیم کمیته فنی در بخش آقایان پس از برادران عالمیان و افشین نوروزی که توانسته بودند به صورت مستقیم به تیم ملی را ه پیدا کنند، پوریا عمرانی و محمد رضا اخلاق پسند هم با قرار گرفتن در رده چهارم و پنجم جدول مجموع ملی پوش شدند.

    همچنین در بخش بانوان نیز مریم صامت که در رده پنجم انتخابی تیم ملی قرار گرفته بود با مصوبه کمیته فنی ملی پوش شد تا به همراه نداشهسواری، محجوبه عمرانی، صبا صفری و فاطمه جمالی فر در مسابقات آسیایی حضور داشته باشد.

    در ادامه این جلسه پیشنهاد سرپرست فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر تشکیل تیم ملی ب بررسی شد و ترکیب اعضای این تیم هم مشخص شدند. بر اساس تصویب کمیته فنی نفر اول و دوم آخرین رده بندی امیدهای کشور، نفر اول آخرین رده بندی جوانان و دو نفر آخرین انتخابی تیم ملی بزرگسالان بازیکنان تیم ملی “ب” کشور را تشکیل خواهند داد.

    با توجه به مصوبه کمیته فنی در خصوص ترکیب تیم ملی ب، میعاد لطفی، عارف احمدی فر، حمید رضا طاهرخانی، متین حیدری و محمد اصل مند اعضای این تیم خواهند بود که در اردوها و مسابقات بین المللی برای کشورمان به میدان می روند.

    در این جلسه همچنین پیشنهاد شد با توجه به درخشش میعاد لطفی بازیکن آینده دار تنیس روی میز ایران که در رقابت های دسته برتر و انتخابی تیم ملی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته بود این بازیکن به همراه تیم ملی در اردوی اتریش حضور داشته باشد و به یک پروتور درخواستی اعزام شود که این پیشنهاد هم با جواب مثبت سرپرست فدراسیون همراه بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ترکیب نهایی تیم های ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد"
    1. کیانوش گفت:

      با سلام با آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی انتخاب متین حیدری را در تیم ملی (ب) ایران را تبریک عرض میکنم انشالله سطوح بالاتر

    2. بیژن غفاری گفت:

      باسلام
      ترکیب تیم ملی ب بهترین تصمیم فدراسیون بعدازانقلاب بود ،به امید
      تصمیم های جسورانه تر.

    3. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ترکیب بسیار خوبی است.بخصوص در رابطه با اخلاق پسند که مظلوم واقع شده بود این مهم باعث تجلیل از ایشان و همانطور که بازیکن سالاری برای ورزش و مذیریت در این عرصه معضلاتی را ببار خواهد اورد قهرمان کشی نیز جایز نیست.انشاالله برنامه ریزی برای اماده گی هر چه بیشتر بازیکنان تیم ملی انجام که برای این کشور بزرگ بیش از پیش ابرو در خور شان کسب شود.با تشکر ترکان.

    4. amidi گفت:

      با سلام تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باشید و برایتان آرزوی توفیق دارم


    تازه ترین اخبار