امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۲۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63697
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مراسم اختتامیه مسابقات پینگ پنگ جام رمضان کارکنان رادیو تهران امروز چهارشنبه با حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در میدان ۱۵ خرداد برگزار شد و نفرات برتر این رقابت ها جوایز خود را از احمد سعادت مند دریافت کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی…

    مراسم اختتامیه مسابقات پینگ پنگ جام رمضان کارکنان رادیو تهران امروز چهارشنبه با حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در میدان ۱۵ خرداد برگزار شد و نفرات برتر این رقابت ها جوایز خود را از احمد سعادت مند دریافت کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز به همراه جلال شریف زاده رئیس کمیته آموزش این فدراسیون بنا به دعوت مجید احتشام زاده، بازیکن برجسته و سابق تیم ملی و یکی از مجریان توانمند شبکه رادیویی تهران در بازی پایانی حاضر و دقایقی از نزدیک نظاره گر این بازی ها شدند.

    در پایان این مسابقات که نعمتی معاون شبکه رادیویی تهران نیز حضور داشت، جوائزی نیز از سوی فدراسیون تنیس روی میز به قهرمان برتر این رقابت ها اهدا شد.

    در پایان مسابقات نیز معاون شبکه رادیو تهران ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست فدراسیون در مراسم پایانی اعلام کرد: این شبکه آمادگی تولید برنامه هایی جهت توسعه و ترویج این ورزش را دارد و در این راستا از هیچ کمکی مضایقه نخواهد کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سعادت مند در جمع پینگ پنگ بازان رادیو تهران"
    تازه ترین اخبار