امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۱۳  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63701
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نیما و نوشاد عالمیان احتمالا در تیم “رعد” قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز به میدان می‌روند. به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ‌ایسنا‌، قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در نظر دارد تیم پینگ‌پنگ خود را برای حضور در این فصل ر‌قابت‌های لیگ برتر…

    isna

    نیما و نوشاد عالمیان احتمالا در تیم “رعد” قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز به میدان می‌روند.

    به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ‌ایسنا‌، قرارگاه پدافند خاتم الانبیا در نظر دارد تیم پینگ‌پنگ خود را برای حضور در این فصل ر‌قابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز تشکیل دهد و از حضور چند بازیکن ملی‌پوش نیز بهره ببرد.

    تیم “رعد” در نظر دارد برای حضور در این فصل ر‌قابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز که احتمالا از مهر یا آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، از بازیکنان سرباز استفاده کند.

    قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با ارسال نامه‌ای به ارتش خواستار به خدمت گرفتن نیما و نوشاد عالمیان به همراه پوریا عمرانی است که هر سه این بازیکنان به عنوان بازیکن سرباز در لیگ برتر تنیس روی میز ایران حضور دارند.

    در حال‌ حاضر این سه بازیکن برای تیم د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د اسلامی به میدان می‌روند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتمال حضور نیما و نوشاد عالمیان در تیم “رعد” قرارگاه خاتم الانبیا"
    تازه ترین اخبار