امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۰:۱۰  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63727
    ارسال خبر چاپ خبر
  • میزبانی مثال زدنی قمی ها ….

    Qom_Ordo_2

     

    اردوی تیم نونهالان کشور به میزبانی فوق العاده هیئت تنیس روی میز قم به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اردوی تیم ملی نونهالان که با حضور برترینهای نونهالان کشور به میزبانی شایسته هیئت تنیس روی میز قم با رهبری عموئیان به کار خود پایان داد.

    نونهالان کشور در این اردو چهار روزه علاوه برتمرینات خود زیر نظر امید شمس مربی این رده با برنامه ریزی متنوع هیئت تنیس روی میز استان قم به زیارت عتبات عالیات ومراکز فرهنگی تفریحی حضور یافتند تا با خاطره ای فراموش نشدنی این اردو را ترک نمایند.

    تصاویر این اردو در ادامه آمده است:

    حضورمدیرکل ورزش و جوانان استان قم در اردوی تیم ملی نونهالان یکی دیگر از کارهای قابل قبول عموئیان رئیس هیئت تنیس روی میز این استان تلقی میگردد.

    اردوی تیم نونهالان قم نشان داد که میتوان برای میزبانی اردوهای تیم ملی روی هیئت تنیس روی میز قم حساب ویژه ای باز نمود.

    IMG-20150618-WA0000 IMG-20150618-WA0001 IMG-20150618-WA0002 IMG-20150618-WA0003 IMG-20150618-WA0004 IMG-20150618-WA0007 IMG-20150618-WA0008

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی نونهالان به میزبانی قم به پایان رسید"
    1. صمدی گفت:

      با سلام خدمت مدیرت محترم سایت
      ضمن عرض سلام وادب وخسته نباشید خدمت آقای عموییان رییس هیت پینگ پنگ قم وسایر همکارانشان که جهت برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان متحمل زحمات زیادی شدند واقعا سنگ تمام گذاشتند وبا یک کار گروهی خوب تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا یک اردوی خوب و خاطرات بیادماندنی را برای پینگ پنگ بازان نونهال محیا کنند بنده به نوبه خودم از همه دوستان تشکر میکنم و اطمینان دارم که با وجود این همه همدلی ومدیریت خوب پینگ پنگ قم پیشرفت خوبی خواهد کرد وخبرهای خوبی در آینده از پینگ پنگ قم خواهیم شنید به امید آن روزها

    2. آرش پریشان گفت:

      درود بر آینده سازان تنیس روی میز این کشور
      چه استعدادهایی که با حمایت و پشتیبانی از این نونهالان به جامعه پینگ پنگ تحویل خواهد شد.

    3. صمدی گفت:

      با عرض سلام وعرض خسته نباشید خدمت آقای امید شمس مربی تیم ملی نونهالان که با یک برنامه ریزی خوب حساب شده وتمرینات منظم سخت وفشرده ای که بکار گرفته بودند در عین حال تا آخر هر جلسه تمرین که ۳ ساعت بود شادابی در چهره تک تک بچه ها دیده میشد واقعا دست آقای شمس در نکند خیلی اردوی خوبی بود در ضمن جا دارد تشکری هم داشته باشیم از آقای قائمی یکی از مربیان زحمتکش قم که زحمات زیادی را متحمل شدند

    4. علي پور حسيني گفت:

      با سلام و عرض تبریک به خانواده محترم علوی

      آقای عموییان تلاش زیادی برای برپایی منظم وآبرومندانه این اردو متحمل شدند که جای قدردانی دارد.جناب علوی کاش مکان این اردو(خانه پینگ پنگ قم) را نیز ذکر مینمودید که متاسفانه در این چند ماهی که افتتاح شده کاملا خانه پینگ پنگ شخصی بوده است.
      با تشکر

    5. بیژن غفاری گفت:

      باسلام
      تاآنجاکه من به یاددارم بروبچه های قم همیشه بهترین میزبان بودندوعرض خسته نباشیدبه آقایان اشعری وعموییان واسدی
      وبقیه زحمتکشان هیات قم،پاینده باشید.

    6. amidi گفت:

      با سلام به تمام دست اندرکاران تبریک و دست مریزاد میگویم

    7. محمدزاده گفت:

      باتشکرازعوامل اجرایی هیات پینگ پنگ استان قم ومربیان اقایان شمس وقایمی واولیای محترم واقای مجیدگنجی .وخسته نباشیدخدمت بازیکنان نازنین

    8. اصل دهقان گفت:

      ضمن سلام وتقدیر وتشکر از میزبانی خوب قم و زحمات اقای شمس , این اردو فرصت بسیار خوبی برای برخی شهرستانی هایی است که امکانات وحریف تمرینی مناسب ندارند وامیدوارم فدراسیون درشهرستانهایی که امکانات میزبانی را دارند ,حتی اگر لازم باشد با هزینه اولیا , این کار بسیار خوب را ادامه دهد.

    9. رضا علیپور گفت:

      باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات همه عزیزان
      بنده نیز وظیفه خود میدانم که از تمامی زحمتکشان این اردو تقدیر وتشکر نمایم.این اردو هم از بعد فنیوهم ار بعد معنوی برای این نونهالان مؤثر بوده است وتا سالها در ذهن این بچه ها ماندگار خواهد
      بوداز مربیان محترم تیم ملی وهییت تنیس روی میز استان قم ممنون هستیم وامیدواریم که اینچنین اردوهایی کماکان ادامه داشته باشد تا پشتوانه سازی خوبی برای آینده تنیس روی میز کشورمان باشد.
      رضا علیپور پدر مبین علیپور از آذربایجانغربی.

    10. صمد میرزایی گفت:

      با سلام خسته نباشید به تمام بازیکنان ومربی محترم اقای شمس

    11. با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان از لطف و محبت دوستان و اولیا بازیکنان نهایت تشکر وقدردانی را داریم انشااله بازهم بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات و اردوهای تیم ملی باشیم و انشااله فدراسیون تنیس روی میز توجه ویژه ای به این آینده سازان پینگ پنگ ایران داشته باشدو از تلاشهای جناب آقای شمس مربی ارزنده تیم ملی و آقای قایمی در طول اردو تشکر و قدردانی میگردد.

    12. میثم غلامی بوشهر گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت خدمت آقای شمس و کلیه بازیکنان خصوصا هیئت قم

    13. نام محفوظ گفت:

      سلام به خدمت مسئول محترم سایت آقای علوی بنده یکی از مربیان پینگ پنگ….هستم واقعا جای تعجب و تاسف است که برخی از …. که اصلا علمی از پینگ پنگ نمیداند را شما که مسئول کمیته مربیان هستیدبه عنوان مربی حساسترین رده های سنی انتخاب کردیده اید اگر شما از مربیان فعال در …. سوال کنید همگی جمیع به اتفاق نظرخواهند داد که ایشان شایستگی مربیگری این رده را ندارند آقای علوی شما تا آنجا که بنده اطلاع دارم سید و جانباز و آزاده هستید شما ۴سال از کارهای آقای زارع پور انتقاد کردیدو گفتید که ایشان شایسته سالار نیستند و حتی دست سلطان معروف را رو کردید پس از شما بزرگوار خواهش میکنیم که افراد شایسته و لایق را در مسند حساس مربیگری تیم ملی قرار دهید شما انسان شایسته هستید و همه پینگ پنگ بازان ایران هم سایت شما وخودتان و شخصیتتان را دوست دارند میدانم که صددرصد کامنت مرا در سایت قرار نمیدهید اما همان قدر که بدانید حدود ۲۰سال ریاست هییت استان ما دست فردی است که دین و ایمانش پول است و همه خانوادها و والدین در این استان از عملکرد ایشان ناراضی هستند برای ما کافی است.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوستار همیشگی عدالت
        باسلام
        احتراما،ضمن تشکر از اظهار لطف حضرتعالی والبته دلسوزی های شما باستحضار می رساند که حتی اگر تمام گفته های حضرتعالی در باره مبحث مربیان وخصوصا وضعیت مربیگری در استان شما واقعیت داشته باشد اما چون بدلیل ترس یا بنا به هر دلیل حاضر نشده اید خودتان را معرفی بفرماید صدایتان به جایی نخواهد رسید.حق را باید گفت و فریاد زدوباطل را باید کوبید ومبارزه کرد.دردوران فدراسیون سابق هم بسیاری از دوستان یا جزو ساکتین بودند ویا منافع خود یا فززندان و یا بازیکنان خود را در نظر میگرفتند و…که اگر همه همانند این دوستان فکر میکردند آب از آب تکان نمیخورد.
        دوست عزیز و گرامی حداقل خودتان را برای مدیر سایت معرفی بفرمایید تا مطلب بعدی شما در سایت با نام محفوظ قرار بگیرد.
        در ارتباط با موضوع مربیان که فرمایش کرده اید باید به عرض برسانم که اعضای کمیته محترم مربیان به سرپرست محترم فدراسیون معرفی شده و طبق برنامه قرار بوده در این هفته ابلاغ این دوستان که مطمئنا همه از قهرمانان وکارنامه داران و برجستگان تنیس روی میز ایران در عرصه داخلی و بین المللی هستند صادرگردد تادر اولین فرصت کارمان را بصورت رسمی آغاز نماییم.
        دوست عزیز به حضرتعالی و خانواده شریف تنیس روی میز قول داده و متعهد میگردم که حتی یک قدم برعلیه منافع اصلی و مشخص این رشته حرکت نکنم.
        در ارتباط با مربیان بله کاملا حق با حضرتعالی است.مربی اگر مربی باشد باید بازیکن ساز باشد وعلم مربیگری را بصورت واقعی نه مجازی وبا رزومه های خلق الساعه داشته باشد.انشاالله که خیر است وامیدوارم خانواده شریف تنیس روی میز ایران بزودی شاهد خبرهای بسیار خوب وقابل قبولی از این عرصه باشند.
        دوست گرامی کمیته مربیان هنوز کار خود را شروع نکرده است وهیچ دخالت ودخل وتصرفی در امرمربیان فعلی نداشته است.
        باتشکر

    14. دوستار همیشگی پینگ پنگ گفت:

      آقای علوی عزیز الان شما در مسند عدالت نشستید از شما میخوام که واقعا شایستها را در عرصه ورزش بیاورید.انسانهای شایسته و باعلم در پینگ پنگ زیادند.

    15. حسین امیری گفت:

      باسلام
      تشکر ویژه از آقای عموییان رئیس هیئت استان قم ,حاج عباس اشعری و آقای ابوالفضل اسدی برای برگزاری این اردو.همچنین عرض خسته نباشید به مربی محترم تیم ملی آقای شمس ,آقای مجید گنجی و آقای حمید قائمی. انشالله زمینه اردوهای جوانان و بزرگسالان در قم فراهم شود.

    16. vadoodian گفت:

      باعرض سلام، خدمت همه زحمتکشان و عوامل اجرایی این اردو بخصوص مربی گرامی آقای شمس عزیز خدا قوت و خسته نباشید میگم.همان طور که همه میدانند آموزش و پرورش دو فرزند ایشان درسطح ملی از صفر تا صدمیتواند بهترین رزومه برای یک مربی رده پایه باشد که این تجربه در ارایه آموزشها به نونهالان این اردو کاملا متمایز و کاربردی بود وبه نظر من فدراسیون از آقای شمس وتواناییهای ایشان (و امثال این مربیان سازنده) در آموزشهای پایه در قالب کلاسهای سیار استانی ویا منطقه ای در سطح کشور به صورت برنامه ریزی شده در طول سال بایستی استفاده شایانی نماید.با تشکر ودودیان هیات کرمانشاه

    17. محمد رضا جعفری نژاد گفت:

      سلام وادب خدمت تمام دوستان.باتشکر از میزبانی خوب قمی ها و با احترام به مربیان کشور.اگر قرار بر ین باشد پس آقای رحمت عالمیان باید مربی تیم ملی باشد چون در رزومه ایشان نوشاد و نیما وجود دارد همچنین آقای عمرانی باید مربی تیم ملی باشد چون دونفر ملی پوش دارد.هرچند باید بازیکن سازی این مربی دلسوز را ارج نهاد اما به نظر من این دلیل کافی برای مربی تیم ملی رده های پایه نمی باشد.امیدوارم در این ماه رمضان به کسی برنخورد چون من تنها نظرم را نوشتم.

    18. امیر حمیدی گفت:

      با سلام و خسته نباشی خدمت مدیر سایت جناب آقای علوی
      ضمن عرض خدقوت به همه دست اندرکاران و اینکه چنین اردوهایی باعث پیشرفت پینگ پنگ کشورمیشود و استفاده از دانش مربیگری مربی هایی نظیر امید شمس که یکی از بهترین استعداد یابهای سالهای اخیر کشور بوده نیز به این روند کمک شایانی میکند

    19. اکبرجهانفر گفت:

      باعرض سلام وادب خدمت مدیر محترم سایت جنا ب علوی وتمامی دلسوزان عرصه ی ورزش بخصوص رشته ی زیبا وپرهیجان پینگ پنگ وبااحترام به آرا تک تک دوستان وظیفه ی خود میدانم بعنوان کسی که از نزدیک شاهد کار وتمام تمرینات آقای امیدشمس دراردوی نونهالان بودم معروض بدارم که ایشان نه تنها از نظر فنی یک مربی بادانش وفهیم وآگاه به زبان وعلم روز پینگ پنگ هستند بلکه ازلحاظ شخصیتی نیزالگویی بسیارموثر -معلمی نمونه – پدری دلسوز ومهربان ودر کل گزینه ای بسیار مناسب هم دررشد فنی وهم تعالی فضایل اخلاقی در رده های پایه هستند که کارایشان واقعاشایسته ی تقدیراست%

    20. اکبرجهانفر گفت:

      ضمن سلام وخسته نباشید لازم میدانم از زحمات و محبتهای بیدریغ ریاست محترم هیات تنیس روی میز استان قم جناب آقای عموییان وهمکاران بزرگوارشان که علیرغم همه ی مشکلات خاطرات زیارتی وسیاحتی شیرینی برای همیشه در ذهن نونهالان به یادگار گذاشتند صمیمانه تشکر نمایم و بخصوص تشکر ویژه ای دارم خدمت آقای قایمی مربی جوان وخوش اخلاق والبته خوش تیپ قمی که زحمات زیادی متقبل شدند باسپاس ازهمه ی عزیزان


    تازه ترین اخبار