امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۸:۵۵  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 63794
    ارسال خبر چاپ خبر
  • چهاردهم تیرماه به سوئد می روم

    ملی پوش تنیس روی میزگفت: چهاردهم تیرماه و برای شرکت دربرنامه توسعه جهانی پینگ پنگ به سوئد می روم.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نیما عالمیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تلاش های فدراسیون پینگ پنگ و افشین بدیعی عضو کمیسیون جوانان فدراسیون بین المللی پینگ پنگ برای انتخاب او به عنوان تنها نماینده آسیا برای شرکت دربرنامه توسعه جهانی این رشته ورزشی قدردانی کرد .

    وی افزود: این برنامه ۱۵ روز طول می کشد و درادامه بازیکنان دعوت شده دررقابت های پینگ پنگ آزاد بلغارستان،چک واتریش شرکت خواهند کرد. این اردوی تدارکاتی و رقابت های آزاد پس از آن جمعا یک ماه به طول می انجامد.

    عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران در مورد هزینه های این سفرو شرکت در برنامه های توسعه جهانی و رقابت های آزاد پینگ پنگ نیزگفت: تمامی هزینه های من برعهده فدراسیون بین المللی است اما هزینه های سایر اعضای تیم ملی برای شرکت دررقابت های آزاد برعهده فدراسیون است.

    به گفته وی ملی پوشان ایران به منظورافزایش آمادگی برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دررقابت های آزاد اروپا حاضر می شوند و من پس از اتمام این رقابت ها با تیم ملی به ایران باز خواهم گشت.

    عالمیان که پس ازشرکت در مسابقات دسته برترو انتخابی تیم ملی به عنوان نفر اول به عضویت تیم ملی درآمد در مورد این مسابقات اظهارداشت: مسابقات دسته برتر در قزوین خوب برگزار شد و تنها اشکال ، خستگی بعضی از بازیکنان بود.

    نفراول رقابت های انتخابی تیم ملی درمورد اعتراض ها به برگزاری این مسابقات در قزوین نیز گفت : اعتراض ها به خستگی بازیکنان از رقابت های لیگ برتر باز می گردد زیرا مسابقات دسته برتر بلافاصله و پس از پایان لیگ برگزار شد و این قدری بازیکنان را عصبی کرده بود واگر نه داوری ها و کیفیت رقابت ها خوب بود و نمی توان بی دلیل از آن ایراد گرفت.

    وی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی نیز گفت: رقابت های انتخابی نیزبه خوبی درتهران مدیریت و برگزارشد و بهترین ها بدون هیچ حاشیه ای به عضویت تیم ملی درآمدند.

    نیما که برادرش نوشاد را باردیگر دررقابت های انتخابی شکست داد درباره برتری اش مقابل نوشاد خاطرنشان کرد: برد من مقابل برادرم چیزی از ارزش های نوشاد کم نمی کند. من برای رسیدن به نوشاد باید تلاشم را بیشترکنم و هیچ ادعایی نیز ندارم.

    وی همچنین در مورد تغییرات در فدراسیون تنیس روی میز ایران و عملکرد سرپرست این فدارسیون گفت : تغییردر این فدراسیون باید صورت می گرفت .مسوولان فدراسیون قبلی با تصمیمات غیر کارشناسی که می گرفتند در حال نابودی این رشته ورزشی بودند.

    عضو تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز درجذب منابع مالی نیز موفق عمل کرده است . اوهمچنین تعاملات بین المللی فدراسیون را ارتقا داده است چنانچه ملی پوشان وپینگ پنگ بازان سایررده های سنی دررقابت های مهم شرکت می کنند که دردوره قبل اصلا این گونه نبود و بازیکنان اگر هم قراربود دررقابت های مهم شرکت کنند باید هزینه ها را خود می پرداختند.

    پس از پایان مدیریت چهارساله محمد زارع پور درفدراسیون تنیس روی میز ، احمد سعادتمند از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

    وظیفه اصلی سعادتمند برگزاری مجمع انتخاباتی این فدارسیون اعلام شده است.

    برای شرکت در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز۲۱ نفر نامزد شده اند که هنوز استعلام ۵ نفراز آنان وصول نشده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیماعالمیان:پینگ پنگ درفدراسیون قبلی در حال نابودی بود"
    1. با سلام و تبریک به نیمابرای اعزام به اردوی سوئد و آرزوی موفقیت برای ایشان.
      چه خوبه که این انتقادها به هر فدراسیونی در زمان خودش مطرح و راه گشا برای آینده باشد.

    2. محمد فلاحتی گفت:

      چرا دوره قبلی این حرفها را نمی زدید.؟الان هم که هم چیز خوب است تا این سرپرست هم عوض شود همه چیز به یکباره عوض می شود.ما هرچه می کشیم از دست خودمان می کشیم.


    تازه ترین اخبار