امروز: شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 63809
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان اعزام تیم ایران به تورنمنت چین را بهترین فرصت برای کسب آمادگی توسط بازیکنان کشورمان عنوان کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محسن شیشه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پینگ‌پنگ‌بازان جوان کشورمان اظهار داشت: هم‌اکنون تمام اعضای تیم جوانان در اردو به‌سر…

    سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان اعزام تیم ایران به تورنمنت چین را بهترین فرصت برای کسب آمادگی توسط بازیکنان کشورمان عنوان کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محسن شیشه‌گرها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پینگ‌پنگ‌بازان جوان کشورمان اظهار داشت: هم‌اکنون تمام اعضای تیم جوانان در اردو به‌سر می برند و خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌کنند. ما چند مرحله اردو را برای کسب آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا در نظر گرفته‌ایم که در حال حاضر یکی از این مراحل را سپری می‌کنیم.

    وی افزود: این اردو تا فردا (دوشنبه) ادامه خواهد داشت و قرار است تیم منتخب ایران متشکل از متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی راهی تورنمنت چین شود. این بزرگترین گام در کسب آمادگی بازیکنان در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است و امیدوارم به اهدافی که داریم، دست یابیم. این تورنمنت از امتیاز بالایی نیز برخوردار است و موفقیت در آن می‌تواند به بهبود جایگاه بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی کمک کند.

    سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان ادامه داد: مسابقات چین از سطح بسیار بالایی برخوردار است و ۱۹ کشور در آن حضور دارند. بدون شک رقابت با ورزشکاران کشورهای چین، کره‌جنوبی، هند، چین‌تایپه و آمریکا می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان ایران باشد.

    شیشه‌گرها عنوان کرد: پس از بازگشت از چین دوباره بازیکنان به اردو می‌آیند تا خود را برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند. این رقابت‌ها قرار است از ۳۱ تیر در مالزی آغاز شود و امیدوار هستیم که تیم ایران بتواند نتایج خوبی در آن بگیرد. در مسابقات قهرمانی آسیا علاوه بر حیدری و حاجی‌ئی، محمدحسین بشیری، امیرحسین هدایی و مهرداد دهستانی نیز اعزام می‌شوند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:اعزام تیم تنیس روی میز جوانان به تورنمنت چین"
    1. محمد رضا جعفری نژاد گفت:

      باسلام خدمت آقای شیشه گرها مربی علاقمند تنیس روی میز .خسته نباشید.خیلی دوست داشتم از شما سوالاتی داشته باشم که خدا را شکر آقای علوی بعد از مدتها وقفه بالاخره خبری از شما در سایتشون منتشر کردند.
      آقای شیشه گرها:تا اونجاییکه من از دوستان وهمدوره ای های شما تحقیق کردم همه شما را پسر مومن و خوش اخلاقی معرفی کرده اند.به همین مناسبت از آقای علوی عاجزانه تقاضا میکنم این سوالات بنده را که نه توهین و نه خدای نکرده اساعه ادبی در آن موجوده و بیشتر برای اطلاع رسانی عمومی صورت می گیره در سایت بزارن تا شما به اونها پاسخ کارشناسی بدین .البته امیدوارم که این کار را بکنید .
      آقای شیشه گرهای عزیز:لطفا ودر صورت امکان خواهش میکنم بفرمایید چند سال است که مربی تیم ملی هستید وچرا در این چند سال حتی یک بازیکن نساختید؟(دلیل کارشناسی لطفا)
      لطفا اگر امکان دارد بفرمایید در مدت این پنج سال گذشته چند بازی برون مرزی بابازیکنانی که دیگران مربیشان بوده اند رفته اید وایا به نظر شما وقتی مربی بازیکن نسازد حق دیگر مربیان بازیکن ساز را تضییع نکرده است؟
      بطور مثال:
      با نگاهی معمولی به ده نفر برتر رده بندی جوانان پسر کشور بسادگی می بینیم که حتی بازیکنی از استان یزد برای اولین بار در این رده بندی حضور داشته اما با این وجود مربی محترم وگرامی تیم ملی متعلق به هیچ یک از شش استان (کردستان-تهران-البرز-مازندران-مرکزی-یزد) نمی باشد؟؟؟
      لطفا دلیلش را در صورت امکان توضیح دهید.
      در اینکه مربی محترم تیم ملی مربی مومن و با شخصیت ودلسوزی است کمترین شکی نداشته و نداریم اما سوال این است که چرا سالهاست بازیکنی از این استان در این رده حضور نداشته اما در عوض از سایر استانها با رشد قابل قبولی مواجه بوده ایم ؟؟؟
      به نظر بنده این بررسی دونتیجه بیشتر ندارد اول اینکه یا این مربیان ملی ساز، کار خود را بلد نیستند که با ساختن بازیکنان ملی پوش وتقدیم آنان به شما این فرضیه از اساس رد می شود ودوم اینکه یا مربی محترم فعلی از همه آنها سرآمدتر بوده که سوال این است پس چرا و به چه علت سالهاست هیچ بازیکنی از این استان ومربی محترم به تیم ملی وحتی دسته برتر راه نیافته است.
      نکته راهبردی و قابل تامل این است که مربیان زحمت کش این بازیکنان راه یافته به تیمهای ملی هیچ نقشی در هدایت تیم ملی نداشته وندارند و گویی فقط وظیفه دارند برای جنابعالی از صبح تا شب عرق ریخته وزحمت کشیده و بازیکن ملی بسازند وتنها شما حق داشته باشید با آنان به سفرهای خارجی ویا برگزاری اردوها سهیم باشید.
      از جنابعالی بعنوان یک شخصیت متعهد ومومن ومعتقد سوال میکنم که آیا این عدالت است که سایر مربیان توانمند و زحمت کش بازیکن ملی ساخته اما در موقع حساس که همانا مسابقات برون مرزی واردوهای تیم ملی می باشد هیچ نقشی در این زمینه نداشته باشند؟؟؟
      آیا خبر دارید که مربیان زحمت کش که جوانی و سلامت خود را وقف وصرف بازیکنان ملی که جنابعالی در این چند سال بعنوان مربی بالای سرشان بوده اید میکنند چند سال است چه میکشند یا اصلا کجا هستند؟
      با کمال احترام به جنابعالی و سایر مربیان مومن ومعتقد تنیس روی میز کشورم ایران

    2. خلیل احمدی گفت:

      آقای علوی جان دوتا بچه ات این مطلب مرا بگذارید در سایت

    3. خلیل احمدی گفت:

      آقای علوی جان هرکه دوست دارید بذارید.به خدا خفه شدیم

    4. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      آقایان حاضر در کمیته فنی سال گذشته تصمیم گرفتند که آقای آرمان حاجی ئی به جای آقای پارسا جنتی به مسابقات آسیایی اعزام گردد .کسی به این موضوع نیاندیشید که زحمات آقای جنتی کجا باید پاداشی بگیرد.اما امسال می بینیم که پنج نفر به مسابقات آسیایی اعزام می گردد.بنده به خوبی دلیل این قضیه را می دانم و از تعاملات پشت پرده به خوبی آگاهم.اما دوستان کمیته فنی بدانید و آگاه باشید که حتما و حتما تبعات تصمیمات نادرست شما هرجا که بروید و حتی اگر به پینگ پنگ هم نپردازید به خودتان بازخواهد گشت.بی شک این اتفاق خواهد افتاد.بنشینید و منتظر روز تقاص باشید.

    5. محمد گفت:

      با سلام. میخواستم بپرسم آقای شیشه گرهااهل کدام استان هستند؟ باتشکر

    6. فربد کاکاوند گفت:

      با عرض سلام خدمت جناب آقای شیشه گرها و مدیر محترم سایت
      دوست دارم اندکی از سوابق ورزشی آقای محسن شیشه گرها بگم.ایشون یکی از علاقه مندان و عاشقان واقعی و زحمتکش پینگ پنگ ایران و استان قزوین هستند که سالهاست بطور جدی و بدون وقفه مشغول به بازیکن سازی میباشند.در این مورد میتونم به بازیکنانی همچون حمید رضا طاهرخانی،روح الله شیشه گر(برادر)،علیرضا بیگدلی،مهدی نجفی،علیرضا تقوی و … اشاره کنم.من نمیدونم چرا بعضیها قصد تخریب ایشون و جوسازی بر علیه ایشون رو دارند.مگر یک مربی باید چند تا بازیکن بسازه تا در حد ملی مطرح بشه؟!مگر قراره هر بازیکنی که ملی پوش شد با مربیش راهی مسابقات برون مرزی بشه؟!اگر اینطور باشه تیم ملی تشکیل میشه از ۴ بازیکن و ۴ مربی؟؟؟!! این حرف واقعا خنده داره.آقای شیشه گرها تمامی معیارها و فاکتورها رو برای سرمربیگری تیم ملی جوانان داره.من ۲۰ سال بعنوان عضو کوچکی از جامعه پینگ پنگ بعنوان توپ جمع کن آقایان شیشه گرها،نعمتی،امینی،انتظاری و کوچکترایی مثله حمید رضا طاهرخانی و روح الله شیشه گرها فعالیت کردم و شناخت کامل از ایشون و فعالیتهاشون دارم.قزوین همیشه بعنوان قطب اصلی پینگ پنگ ایران بوده و هست.اقای شیشه گرها از نظر بازیکن سازی و فعالیت و تجربه از بسیاری از مربیان تیم ملی در سنوات گذشته جلوتره و فیدبک و عملکرد بهتری داره اما متاسفانه بعضیها بخاطر منافع شخصی و با نیت قصد تخریب ایشون و زحمات ایشون رو دارند.به نظر من بهتره این دوستان دست از تخریب بردادند و با دادن انرژی مثبت به بازیکنان و مربی محترم تیم ملی باعث رشد این رشته ورزشی در سطوح بالا شوند.با آرزوی توفیق برای تیم ملی پینگ پنگ ایران
      فربد کاکاوند

    7. بیژن غفاری گفت:

      باسلام
      منظورازنتایج خوب دقیقاچیست چرادوپهلوصحبت میکنند؟

    8. فربد کاکاوند گفت:

      با سلام مجدد و عرض ادب
      عذر میخوام اما تخریب مگه چه شکلیه؟!!!!
      آقای شیشه گرها چطور میتونسته در این ۳ سال تمرکز کامل برای ساخت بازیکن در شهر قزوین داشته باشه؟ایشون بعنوان سرمربی تیم ملی وظیفه اش تمرین دادن و اجرای تکنیکها و تاکتیکها و مرور آنها با نفرات دعوت شده به تیم ملیست.آیا ایشون تمرکز کافی برای ساخت بازیکن در شهر قزوین رو داشته؟! هر چن ایشون باز هم با زحمت و تلاش بسیار مشغول بازیکن سازی در قزوین هم بوده و هست.شما میفرمایید الان بازیکنان ملی پوش قزوین چند نفر هستند و جایگاه پینگ پنگ استان قزوین در ایران کجاست!دوست عزیز محض اطلاع شما کلا تیم ملی بزرگسالان ۴ نفر هستند که ۲ نفر از بابل نفرات اول و دوم ایران هستند.و کل کشور برای ۲ سهمیه میجنگند.پس حضور حمید رضا طاهرخانی در رده ۵ تا ۸ ایران خودش بسیار مهمه درضمن علیرضا بیگدلی بازیکن جوانیه که ثمره همین ۵ ساله گذشته آقای شیشه گرهاست.همچنین ما در رده نونهال و خردسال جایگاه مناسبی داریم.منظور شما دقیقا کدوم بزرگواره که میفرمایید مربیان بسیاری هستند که زحمتکشتر و بازیکن سازتر از آقای شیشه گر هستند؟درضمن مگر انتخاب مربی تیم ملی صرفا بر اساس اینه که بازیکنی که ساخته شده نفر چندمه ایرانه؟؟؟!!!اینجور که شما میفرمایید مربی تیم ملی باید مربی یکی از افراد راه یافته به تیم ملی باشه بنابراین اگر حرف شما صحیح باشه الان باید ۵ سال باشه که فقط و فقط پدر نوشاد و نیما عالمیان مربی تیم ملی بزرگسالان باشه و تا ۱۰ سال دیگه هم مربی تیم ملی باقی بمونه!!!!ادرضمن اعتقاد ندارم که اردوهای یک هفته ای خیلی کمک کننده باشه اما اینکه تقصیر آقای شیشه گر نیست.خوب فدراسیون باید بودجه بالاتری رو اختصاص بده و اردوهای زیر بنایی و مدیریت شده رو اجرا کنه بنابراین وقتی بودجه نیست اردی یک هفته ای بهتر از اینه که کلا اردویی برگزار نشه.من کاملا منطقی جواب دادم.با کمال احترام برای شما

    9. سیروان بابائی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      من نمیخوام زیاد وارد حواشى برم ولى اقایى کاکاوند زحمات را
      کسى دیگه میکشه ولى ولى یه سرى هستن میخوان به اسم خودشان
      تموم کنن، نمونش رو بگم اقایى متین حیدرى شاگرد اقا جمیل هستش
      چند ساله داره باهاش کار میکنه و خون دل میخوره،
      پشت پرده هم نمیدونیم چیه که اقای شیشه گرها پای ثابت تیم ملی جوانان هستن.

      در ضمن اقا جمیل فقط متین حیدرى نیست که در رده اول
      ایران بازى میکنه میدیا لطف الله نسبى رو داره متین لطف الله نسبى رو داره
      اریا امیرى رو داشت پارسا جنتی رو داشت بازم بگم،

    10. مدیر سایت گفت:

      با سلام.آقا محمد رضا
      با سلام
      احتراما،کمیته مربیان جایگاهی کاملا فراجناحی بوده که باید از تمام پتانسیل موجود مربیان با هردیدگاه و گرایشی به نحو تنیس روی میز ایران عزیز بهره ببرد.ضمن احترام به دوستان خاطر نشان میگردد که در دیدگاهها و نظریات ومباحث خود کاملا فراجناحی وفرا استانی وبدور از زوایه پیدا کردن به بحث و تبادل نظریات بپردازید تا خروجی آن به پینگ پنگ ایران کمک نماید.
      باتشکر از شما و جناب بابائی و آقای کاکاوند

    11. موسی زندی گفت:

      به نظر بنده شرط لازم برای مربی بودن، بازیکن سازی است سایر موارد لازم برای مربیگری زمانی باید مدنظر قرار گیرد که این شرط اولیه وجودداشته باشد

    12. فربد کاکاوند گفت:

      با سلام.اتفاقا به نظر میاد جنابعالی متوجه منظور بنده نمیشین.بنده کاملا متوجه هستم و به تک تک سوالات شما جواب دادم اما شما دوباره تکرار و تکرار میکنید!!!!! به نظر میاد شما نظر روی مربی خاصی دارین.به هر حال بهتره به جای این همه انرژی منفی گذاشتن روی این موضوع کمی با تیگ ملی همراهی کنید و برای موفقیت تیم ملی آرزو کنید.با تشکر


    تازه ترین اخبار