امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۵۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 63823
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک پینگ پنگی سرپرست دانشگاه شد

    635704858164592190

    حمیدرضا ثمری خلج دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد زرندیه انتصاب شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛حمید رضا ثمری خلج که از مدیریان و چهره های برجسته و اخلاق مدار تنیس روی میز کشور محسوب می شود بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد زرندیه منصوب گردید.

    ثمری خلج عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و کاندید فعلی برای کسب ریاست فدراسیون تنیس روی میز کشور می باشد.

    اینگونه موفقیتها نشان دهنده مقبولیت و برجستگی جامعه تنیس روی میز کشور در تمام عرصه ها خصوصا در حوزه مدیریت و علمی محسوب می شود.

    برای این مدیر توانمند وموفق آرزوی موفقیت  سربلندی داریم.

    گفتنی است آیین تکریم و معارفه سرپرستان واحد زرندیه با حضور حجت‌الاسلام علم الهدی امام جمعه شهر زرندیه، بهروز بهرامسری سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه‌های استان مرکزی، جمعی از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای زرندیه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد زرندیه برگزار شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ثمری خلج سرپرست دانشگاه آزاد زرندیه شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام تبریکات صمیمانه مرا پذیرا باشید.

    2. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ارزوی سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر را از خداوند قادر متعال برای این عزیز داشته و قابل ذکر است مشارالیه همیشه بدون توجه به مادیات و حب مقام انچه در توان داشته در این ورزش را در طبق اخلاص گذاشته و امیدوارم همچنان یاری رسان این مهم در کنار مسئولیت جدید نیز باشند.با تشکر ترکان.

    3. بیژن غفاری گفت:

      باسلام
      امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشید.

    4. محمد نيك خواه گفت:

      با سلام و تبریک به حمید عزیز هم تیمی سابق خوبم در تیم جوانان و بزرگسالان استان مرکزی .جا دارد یادی بکنم از همراهان آن تیم در آن زمان مرحومین محمد رهبر بازیکن تکنیکی و خوش اخلاق ساوه ای و مجید شالی بیگ از اراک(رحمت الله علیها) و همچنین مهدی احمدی فرد از اراک .
      این تیم یکی از بهترین دوران صعودی هیات تنیس روی میز استان در سطح کشور را در آن دوران رقم میزد.
      یا آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان.

    5. ثاقبی دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی گفت:

      با سلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات
      جناب اقای ثمری خلج :

      انتخاب حضرتعالی را بعنوان سرپرست دانشگاه ازاد زرندیه را به شما و همچنین خانوده محترمتان تبریک عرض مینمایم باعث افتخارهیئت تنیس روی میز استان مرکزی و شهرستان ساوه میباشد انشاله در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشید

    6. فریدون قلی پور گفت:

      باعرض سلام و تبریک خدمت جناب آقای ثمری خلج و آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان وخانواده محترمشان درکلیه مراحل زندگی انشاال..و باتشکر از مدیریت محترم سایت جناب آقای علوی.

    7. رامین شریعتی گفت:

      با سلام و احترام خدمت اقای علوی.ممنونم از جناب عالی بابت اطلاع رسانی مسائل روز پینگ پنگ چه بعد فنی و چه بعد اجتماعی.
      باعث افتخار بنده است که ورزش پینگ پنگ را با شاگردی خدمت اقای ثمری خلج اغاز کردم و به حق جز بهترین مربیان فنی و اخلاق مدار کشورمون هستند.و بیشتر از این ها لیاقت ایشون هست.ارزوی موفق

    8. ابوالفضل دالایی گفت:

      با سلام
      جناب آقای ثمری خلج :
      ضمن تبریک به جنابعالی ، موفقیت شما در عرصه های مختلف باعث شادی و سرور پینگ پنگ استان مرکزی می شود. امید وارم در سایه حق سلامت و پایدار باشید.

    9. ثمری خلج گفت:

      برادرارجمند جناب اقای علوی ضمن عرض تشکروسپاس فراوان اززحمات بی شائبه جنابعالی بدینوسیله ازهمه دوستان واهالی جامعه ورزشی محبوب ومحجوب تنیس روی میز که برخی حق استادی داشته وبسیاری همچون برادرطی سالهای متمادی در عرصه های گوناگون این رشته ورزشی افتخار همزیستی ورفاقت راداشته ام بواسطه پیامها و تماسهای محبت امیز این عزیزان صمیمانه تقدیروتشکر نموده وبرای جنابعالی وهمه این بزرگواران از خداوند قادر لایزال توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم .ارادتمند همه شما بزرگواران حمید رضا ثمری خلج


    تازه ترین اخبار