امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 63838
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز فرصت بسیار ارزنده‌ای برای ما داشت و موجب افزایش اعتبار پینگ پنگ قم شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدقاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با بهره‌برداری از خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتم…

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز فرصت بسیار ارزنده‌ای برای ما داشت و موجب افزایش اعتبار پینگ پنگ قم شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدقاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با بهره‌برداری از خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم امکانات و شرایط بسیار خوبی برای تحول در تنیس روی میز قم ایجاد شده و ما با انگیزه بیشتر به تلاش برای سازندگی و رشد این رشته می‌پردازیم.

    وی ادامه داد: همین که پینگ پنگ‌بازان مستعد و آینده‌دار قم در کنار اعضای ملی‌پوش تیم نونهالان کشورمان فرصت تمرین و رقابت پیدا کردند برای ما بسیار حائز اهمیت است و قطعاً این فرصت بسیار خوب موجب افزایش تجربه این عزیزان برای درخشش در میدان‌های مختلف خواهد شد.

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم اضافه کرد: ۱۴ نفر از چهره‌های شاخص پینگ پنگ کشور از استان‌های مختلف به عنوان اعضای تیم ملی پینگ پنگ نونهالان ایران به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده و در قم حضور یافتند در حالی که یک نماینده از قم نیز بین آنها حضور داشت.

    وی ابراز کرد: با توجه به نظر مثبتی که کادر فنی تیم ملی پینگ پنگ نونهالان به هیئت تنیس روی میز قم داشت و اعتمادی که از سوی فدراسیون پینگ پنگ به هیئت قم وجود دارد با حضور سه نفر دیگر از اعضای تیم نونهالان قم در اردوی تیم ملی پینگ پنگ موافقت شد و بدین ترتیب ما چهار ملی‌پوش در این اردو داشتیم.

    عموئیان با اشاره به برگزاری اردوی چهار روزه نونهالان آینده‌دار تنیس روی میز ایران در قم، یادآور شد: اردوی نونهالان برتر کشور به میزبانی هیئت تنیس روی میز قم در حالی برگزار شد که در کنار برنامه‌های تمرینی و تکنیکی برنامه‌های فرهنگی و معنوی نیز برای این عزیزان پیش‌بینی شد تا با خاطره‌ای خوب و خوش از قم خارج شوند و کادر فنی تیم ملی نیز رضایت کاملی از این اردو داشته باشد.

    وی یادآور شد: اردوی آموزشی نفرات برتر پینگ پنگ نونهالان ایران به همت هیئت تنیس روی میز استان قم به میزبانی خانه پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم برگزار شد و در این اردو برترین نونهالان کشور زیر نظر امید شمس به تمرین پرداختند، ضمن اینکه حمید قائمی در این اردو به عنوان دستیار در کنار مربی تیم ملی نونهالان ملی پوشان را تمرین داد.

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: در این اردوی آموزشی علاوه بر برنامه‌های تمرینی پرفشار، برنامه‌هایی برای رشد فرهنگی و معنوی بازیکنان نیز تدارک دیده شد و حضور در مسجد مقدس جمکران و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و برگزاری نماز جماعت نیز از برنامه‌های این اردوی آموزشی بود.

    وی اضافه کرد: در این اردو محمدحسین پورموسوی از مازندران، علیرضا بابادی‌وند از خوزستان، کیارش زین‌العابدینی و مهیار بهنام‌نژاد از قزوین، مبین علیپور و امیررضا محمدزاده از آذربایجان غربی، نوید شمس و محمد اصل دهقان از البرز حضور داشتند.

    عموئیان خاطرنشان کرد: همچنین محمدامین صمدی از تهران، پویا احراری از خراسان جنوبی، مرتضی ایمانی و رامین طغرلیان از اصفهان، امیرحسین شریفی از مرکزی، ایلیا جهانفر از کرمانشاه و سیدمحمدمعین منتظری از قم دیگر بازیکنان حاضر در این اردو بودند.

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم در پایان اظهار داشت: در این اردو شاهد حضور یک کودک پنج ساله بودیم که استعداد این ورزشکار آینده دار مورد توجه امید شمس مربی تیم ملی نونهالان ایران قرار گرفت و مربی تیم ملی نیز هرروز به صورت جداگانه و به طور اختصاصی وقت تمرینی برای این بازیکن خردسال پیش‌بینی می‌کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عموئیان:اردوی تیم ملی پینگ پنگ به تنیس روی میز قم اعتبار داد"
    1. علي پور حسيني گفت:

      با عرض سلام
      وخسته نباشید به آقای عموییان که تلاش ایشان در برپایی خانه پینگ پنگ قم ستودنی است.لیکن در این چند ماهی که از افتتاح خانه پینگ پنگ قم میگذرد چد ساعت اعضای منتخب نوجوانان وجوانان وبزرگسالان و پیشکسوتان قم از امکانات این سالن بهره برده اند؟


    تازه ترین اخبار