امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۹:۵۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 63896
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز چین با تداوم شکست‌های تیم‌های جوانان پسر و دختر کشورمان پیگیری شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه دور سوم این تورنمنت تیم جوانان پسر ایران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل چین A مغلوب شد و با ۴ امتیاز در رده سوم…

    رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز چین با تداوم شکست‌های تیم‌های جوانان پسر و دختر کشورمان پیگیری شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه دور سوم این تورنمنت تیم جوانان پسر ایران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل چین A مغلوب شد و با ۴ امتیاز در رده سوم گروه B قرار گرفت.

    تیم کشورمان که با ترکیب متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی در این تورنمنت حضور دارد، در مرحله بعدی و برای کسب رتبه پنجم تا هشتم باید به مصاف تایلند برود.

    امروز همچنین تیم جوانان دختر ایران سومین شکست خود را تجربه کرد و با ترکیب فاطمه جمالی‌فر و مهشید اشتری ۳ بر صفر برابر تیم چین تایپه C باخت تا با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه A بایستد. تیم جوانان دختر کشورمان برای کسب رتبه پنجم تا هشتم باید ابتدا تیم چین تایپه D قرار بگیرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادامه ناکامی‌های جوانان پسر و دختر ایران و تلاش برای کسب رتبه پنجم"
    1. ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      ضمن خسته نباشید به این عزیزان.
      حاصل کلیه فعالیتهای یک مجموعه که مقرر است نتیجه گیری و ارزیابی شود شامل وزارت ورزش -فدراسیون و کلیه کمیته های متبوعه ان -هیآت استانها -هیآت شهرستانها در رابطه با ورزش تنیس روی میز این نتیجه ای است که در اخرین مسابقات بدست امده در رابطه با ورزش اقایان و بانوان که متاسفانه باعث شرمنده گی است .تنها کسانی که در این مهم هیچ تقصیری ندارند بازیکنان هستند و این حقیر از انها تشکر می کنم چرا که هر انجه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته و برای کشور عزیزشان بدون داشتن هیچ انتظاری کم فروشی نکردند.بقیه هر چه گفته می شود شعار است و وعده وعید و توجیه و به عبارتی توهین به شعور و درک و فهم این خانواده ورزشی که سالهاست با ان روبرو هستیم.مدیریت اعمال شده و برنامه ریزی انجام پذیرفته مردود و عوامل ان بایستی جوابگو باشند که مسلما وظیفه مسئول وقت فدراسیون رسیدگی و برخورد با ان و شناخت معضلات و مشگلات است بلکه بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم. این مهم نابود کردن امکانات و بیت المال و بی مسئولیتی و بی لیاقتی به معنای واقعی بوده و حاصل حد اقل ۵ سال فعالیت فدراسیون قبلی است و در صورت عدم رسیدگی به هر دلیلی همان راه چندین ساله تکرا خواهد شد و بس ……….با تسکر ترکان.

    2. mehdi_ghafari گفت:

      من دوست دارم حرفم را در یک کلمه و خلاصه بگویم که پینگ پنگ ایران نه تنها پیشرفت نمیکند و نخواهد کرد بلکه جایگاه و اعتبار نچندان زیاد خود را به مرور از دست خواهد داد.مدیریت ضعیف و عدم وجود آنالیزورهای قوی و بدتر ازهمه حسادت کاذب مربیان در کشورمان باعث شده که پینگ پنگ تبدیل به یک ورزش غیر حرفه ای در ایران گردد فقط امیدوارم که این مشکلات حل گردد.


    تازه ترین اخبار