امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 64166
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سومین لژیونر ایران در بوندس لیگا؛

    بازیکن فصل قبل دانشگاه آزاد گفت: با یک تیم از لیگ دسته ۳ آلمان به توافق رسیده‌ام و اولویتم حضور در مسابقات این کشور است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،امین میرالماسی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: یک تیم از لیگ دسته ۳ تنیس روی میز آلمان به من پیشنهاد بازی داد و از آنجا که علاوه بر حضور در مسابقات لیگ می‌توانم در کمپ تمرینی این کشور نیز شرکت کنم، پذیرفتم و قرارداد امضا کردیم.

    وی که بعد از محمدرضا اخلاق‌پسند و سروش امیری‌نیا به عنوان سومین لژیونر تنیس روی میز ایران در بوندس لیگا محسوب می‌شود، درباره مدت قرارداد خود گفت: مسابقات آلمان ۹ ماه طول می‌کشد و از شهریور آغاز خواهد شد، با این شرایط فکر می‌کنم نتوانم در لیگ ایران بازی کنم و زمان آن تداخل داشته باشم، با این اوصاف اولویتم حضور در لیگ آلمان است، اما شاید تا زمان بازی‌های پلی آف لیگ ایران دوباره بازگشتم و توانستم در تیم حاضر شوم.

    میرالماسی از حضور در ۳ پروتور قبل از شروع رقابت‌های لیگ آلمان هم خبر داد: قبل از مسابقات لیگ، تیمی که با آن به توافق رسیده‌ام هزینه بلیط رفت و برگشتم به ۳ پروتور چک، اتریش و بلژیک را هم پرداخت خواهد کرد. از آنجا که مشکل روادید ندارم، در این پروتورها هم مشارکت می‌کنم.

    وی افزود: محل اسکان ما در مدت ۹ ماه برگزاری لیگ، در کمپ تمرینی است که با حضور بهترین بازیکنان برگزار می‌شود. فکر می‌کنم تیموبول و دیگر پینگ پنگ‌بازان طراز اول آلمان هم حضور داشته باشند که شرایط ایده‌آلی برای من است. با وجود این که بعد از پروتور ۲۰۱۲ کویت در هیچ مسابقه بین‌المللی شرکت نکرده بودم، از نظرم رتبه در رده‌بندی فدراسیون جهانی نیز به من کمک خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "میرالماسی:اولویتم لیگ آلمان است/ شاید به پلی آف ایران برسم"
    1. amidi گفت:

      با سلام برایتان آرزوی توفیق دارم دست آقا رضای گل هم درد نکنه برای تمام زحماتش

    2. محمود ریزبند گفت:

      امین جان موفق باشی داداش


    تازه ترین اخبار