امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۲۹:۵۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 64506
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز گفت: امیدوارم فدراسیون تمهیداتی در نظر بگیرد که شرایط بیمه بازنشستگی برای بازیکنان تیم ملی فراهم شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،افشین نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : پیش از شروع اردو با جدیت تمریناتم را پیگیری می کردم و با…

    ملی پوش تنیس روی میز گفت: امیدوارم فدراسیون تمهیداتی در نظر بگیرد که شرایط بیمه بازنشستگی برای بازیکنان تیم ملی فراهم شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،افشین نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : پیش از شروع اردو با جدیت تمریناتم را پیگیری می کردم و با آمادگی کامل وارد اردو شدم . هم اکنون تیم ملی ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است که آماده اند و شرایط خوبی دارند.
    با وجود اینکه برخی از بازیکنان حاضر در تیم ملی سن کمی دارند ولی به علت تجربه حضور در رقابت های جهانی از نظر فنی در موقعیت خوب و قابل قبولی قرار دارند.
    با توجه به شرایط موجود فکر می کنم برای رقابت های قهرمانی ‌آسیا که اوایل مهر برگزار خواهد شد، به شرایط ایده آل دست یابیم.
    وی افزود : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ، تصمیم به حضور در تور حرفه ای اتریش و بلژیک را داریم. در این تورها بازیکنان قدرتمند به طور آزاد زیرنظر فدراسیون ها شرکت می کنند و بنابراین می توانند رنکینگ خود در فدراسیون جهانی را بهبود ببخشد.
    حضور در این تورها و کسب نتیجه برد و یا باخت در تغییر رنگینگ موثر است.
    کار سختی در رقابت های آسیایی پیش داریم و اگر بدشانسی نیاوریم می توانیم موفق به کسب مقام خوبی شویم.
    نوروزی گفت : درآمد همه ما از حضور در لیگ است و از شرکت در اردوی تیم ملی پولی دریافت نمی کنیم و بیمه بازنشستگی هم نداریم.
    با اطلاعاتی که دارم باید بگویم که ملی پوشان دو و میدانی حقوق می گیرند و بیمه هم هستند . کمیته ملی المپیک این هزینه را بر فدراسیون ها می دهند و این فدراسیون ها هستند که درباره این هزینه تصمیم گیری می کنند . در جلسه ای که با سرپرست فدراسیون داشتیم این موضوع را مطرح کردیم که امیدواریم راه به جایی ببرد.
    وی افزود : امیدوارم که سازمان لیگ در این باره برنامه هایی داشته باشد و طوری عمل کند که تبلیغات برای این رشته ورزشی بیشتر شده و تعداد اسپانسرها افزایش یافته و از این طریق پول به این رشته تزریق شود . به طور قطع اگر این اتفاق ها رخ دهد ، تاثیرات مثبتی هم در تیم های ملی خواهد داشت.
    ملی پوش تنیس روی میز گفت : در مدت کوتاهی که فدراسیون ها با سرپرست اداره می شود ، اعزام های خوبی داشته ایم که از سرپرست فدراسیون تشکر می کنم.
    وی افزود : حضور بازیکنان در لیگ های خارجی در رشد و پیشرفت آن ها تاثیر بسزایی دارد . هر چند که این موضوع بستگی به لیگ و کشوری که در آن بازی می کند دارد، ولی باز هم نمی توان تاثیرات مثبت حضور در لیگ های خارجی را انکار کرد ، از کشورهای خارجی پیشنهاداتی دریافت کرده ام که چندان جالب توجه نبودند و با توجه به اینکه من محصل هم بودم آنها را رد کردم و ترجیح دادم در ایران بازی کنم .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی:امیدورام بازیکنان تیم ملی موفق به دریافت بیمه بازنشستگی شوند"
    تازه ترین اخبار