امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۰:۰۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | کد خبر : 64512
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   خدای رحمان و رحیم و متعال را سپاس که همراه با رحمت و برکات ماه مبارک رمضان، دلهای امیدوار ملت بردبار وقهرمان ایران را به افقهای روشن آینده شادمان ساخت و سربازان خمینی  وخامنه ای بزرگ را به توفیق در یک آزمون سخت و طولانی رهنمون وموفق گردانید. بدون کمترین شک وتردیدی این  توفیق…

     

    خدای رحمان و رحیم و متعال را سپاس که همراه با رحمت و برکات ماه مبارک رمضان، دلهای امیدوار ملت بردبار وقهرمان ایران را به افقهای روشن آینده شادمان ساخت و سربازان خمینی  وخامنه ای بزرگ را به توفیق در یک آزمون سخت و طولانی رهنمون وموفق گردانید.

    بدون کمترین شک وتردیدی این  توفیق عظیم و ستودنی دولت تدبیر و امید و بخصوص تیم زحمت کش ومقاوم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان دراین مسیر طولانی و پیچیده مدیون ومرهون پشتیبانیو رهنمودهای ارزشمند و راهگشای رهبری معظم انقلاب، خون پاک شهدای بزرگ و والامقام هسته ای و نیز حمایت همه جانبه و بردباری مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی و همدلی آنان به تبعیت از رهبری معظم انقلاب بوجودآمده است.

    خانواده  برجسته  تنیس روی میز ایران ضمن تبریک و پاسداشت این پیروزی بزرگ و غرورآفرین که با افتخار و عزّت و سربلندی برای ملّت  همیشه قهرمان ایران اسلامی گردید، امیدوار است ویقین دارد که آینده از آن این ملت شریف وولایت مدار خواهد بود.

    بدینوسیله این پایگاه فراگیر مردمی  به نمایندگی از جامعه شریف تنیس روی میز ایران وهمگام با سایر اقشار ملت این افتخار بزرگ ملی واسلامی را تبریک عرض کرده و از درگاه حضرت حق عزّت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی را در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی ا…الاعظم (عج) و مدیریت راهگشای مقام عظمای ولایت مسألت می نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیروزی غرور آفرین هسته ای ایران برقدرتهای جهان مبارک باد"
    تازه ترین اخبار