امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۴:۴۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65105
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از اینکه آقای بدیعی در مصاحبه ی خود از آشتی ملی در این رشته صحبت کرده بودند ،اینجانب طی مطلبی تحت عنوان  (بدیعی اینجا،بدیعی آنجا،بدیعی همه جا) در سایت منتشر نمودم. (این مطلب در تاریخ ۱۴ تیر در سایت منتشر گردیده وبیانیه جناب بدیعی دو روز بعد یعنی در تاریخ ۱۶ تیر برای فدراسیون…

    بعد از اینکه آقای بدیعی در مصاحبه ی خود از آشتی ملی در این رشته صحبت کرده بودند ،اینجانب طی مطلبی تحت عنوان  (بدیعی اینجا،بدیعی آنجا،بدیعی همه جا) در سایت منتشر نمودم.

    (این مطلب در تاریخ ۱۴ تیر در سایت منتشر گردیده وبیانیه جناب بدیعی دو روز بعد یعنی در تاریخ ۱۶ تیر برای فدراسیون تنیس روی میز ارسال گردیده است.)

    بعد از ارتباطی که با آقای بدیعی نائب رئیس کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا ومدیر توسعه فدراسیون جهانی(ITTF) در این ارتباط برقرار گردید مشخص شدکه بعد از انتشار مطلب بنده در سایت، ایشان در یک بیانیه سه صفحه ای که به فدراسیون تنیس روی میز کشور ارسال کرده اند از بحث آشتی کنان که در مطلب بنده بیان شده است استقبال کرده است.

     

    به نظر می رسد که باید بستری فراهم گردد تا طرفهای مدعی که همه از دلسوزان وصاحب نظران این رشته محسوب می شود بتوانند سوالات وشبهات و دغدغه های خود را در محیطی امن و آرام وبدون حاشیه رد وبدل نمایند که مطمئنا در این مسیر حرکت خواهیم کرد وبا رعایت اصل بیطرفی وفراجناحی(البته سیاست خلل ناپذیر ما در ارتباط با دفاع از مظلوم همچنان حفظ خواهد شد) به سمت جلو حرکت خواهیم کرد.

    در ادامه بیانیه سه صفحه ای آقای افشین بدیعی نائب رئیس کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا ومدیر توسعه فدراسیون جهانی(ITTF) آمده است:

    ۱ ۲ ۳

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ماجرای آشتی کنان ملی +بیانیه افشین بدیعی"
    تازه ترین اخبار