امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۵:۰۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6514
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از یزد؛امیر عمیدی دبیر فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اختتامیه تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته ۳ بزرگسالان کشور جمعه ۱۵ مهر ماه به یزد سفر کرد. وی در سالن ورزشی شهید صدوقی در گفتگویی با سایت هیأت تنیس روی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از یزد؛امیر عمیدی دبیر فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اختتامیه تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته ۳ بزرگسالان کشور جمعه ۱۵ مهر ماه به یزد سفر کرد.
    وی در سالن ورزشی شهید صدوقی در گفتگویی با سایت هیأت تنیس روی میز استان یزد ضمن ابراز رضایت از نحوه میزبانی یزد از این مسابقات ،پینگ پنگ یزد را در مسیر توسعه دانست .
    عمیدی در این گفتگو ضمن تقدیر از آقای سیفی رئیس هیأت استان و همکارانشان و دکتر موسوی پور رئیس هیأت شهرستان یزد بدلیل میزبانی خوبشان اظهار داشت شرکت کنند گان و کادر برگزاری مسابقات از کلیه امکانات فراهم  شده برای میزبانی مانند تدارک هتل جهت اسکان و فراهم کردن سالن خوب با کیفیت  نور مناسب و وجود عوامل اجرائی زحمتکش  بسیار راضی بوده اند .
    دبیر فدراسیون  تنیس روی میز با بیان اینکه تنیس روی میز یزد در مسیر توسعه قرار گرفته است و تعدادی از شهرستانهای استان فعال شده و در حال رقابت با شهرستان یزد هستند حرکت پینگ پنگ یزد با وجود نداشتن اسپانسر و سرمایه گذار راقابل تحسین دانست.
    وی در خصوص عواملی که می تواند باعث پیشرفت پینگ پنگ در یزد شود اظهار داشت مهمترین مسئله ای که میتواند باعث تحول در تنیس روی میز  شود وجود نیروهای دلسوز است که این ویژگی در حال حاضر در یزد وجود دارد.
     وی افزود باید علاوه بر پیشکسوتان نیروهای مستعد جوان خصوصا در امر مربیگری جذب شوند و با سرمایه گذاری روی خردسالان و نونهالان زمینه پیشرفت فراهم گردد. این مدرس تنیس روی میز اضافه کرد در این راه می توان از تجربیات دیگر استانها مانند خراسان جنوبی که در رده نونهالان پیشرفت چشمگیری داشته است  هم بهره برد.
    عمیدی  وجود کادر خوب و قوی ، امکانات مناسب ، قرار گرفتن در مرکز کشور و در حال پیشر فت بودن پینگ پنگ استان و کمک به فراگیر شدن این رشته ورزشی را از دلایل واگذاری این میزبانی به یزد ذکر کرد .
    در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص وضعیت روابط عمومیها و نحوه فعالیتشان بازدید حدود ۱۸۰۰۰۰ نفر از سایت فدارسیون و ۱۰۰۰۰۰ نفر از سایت پایگاه تخصصی پینگ پنگ ( ttraket )را بعنوان کسانیکه فقط در فضای مجازی دنبال کننده این رشته ورزشی هستند رانشانه جمعیت خوب این رشته ورزشی دانست و با اظهار اینکه چند هیأت دارای سایتهای فعال هستند گفت با استفاده از فضای اینترنت در حال حاضر اخبار دور افتاده ترین شهرستانها منعکس می شود و از وضعیت مناسب روابط عمومیها حکایت دارد.
    عمیدی در پایان خواستار حفظ وفاق و همدلی موجود در استان جهت ادامه حرکت رو به جلو پینگ پنگ در یزد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر فدراسیون در یزد: تنیس روی میز یزد در مسیر توسعه قرار گرفته است"
    1. پیمان حسنی گفت:

      انشاء الله از هفته آینده سایت خبری تنیس روی میز ( ttclub ) راه اندازی می شود . در این چند وقت که بدلیل مشکلات مالی این سایت غیر فعال بود افراد فدراسیون نشین با خیال آسوده می توانستند مشکلات تنیس روی میز ایران حل نمایند که متاسفانه نتوان بودند . مطالب فنی زیادی که دارای اشکال است و در کشور به آن توجه نمی شود در بازگشایی این پایگاه خبری به آن پرداخته خواهد شد . علاقمندان از هفته آینده منتظر راه اندازی مجدد این سایت باشند .

    2. حسن گفت:

      آقای حسنی با سلام و احترام خدمت جناب عالی ضمن تبریک به جهت راه اندازی مجدد سایت شما امیدوارم که این تعطیلی موقت فرصت بیشتر فکر نمودن را به شما داده باشد تا در آینده در سایت خود یک جانبه عمل ننمائید و فرصت درج نظرات مختلف و مخالف با خود را بدهید و مثل گذشته تک بعدی نباشی چون من چند بار پیام گذاشتم ولی هیچ گاه درج نشد و به عکس پیام دوستان شما بصورت آنلاین روی سایت قرار می گرفت و متاسفانه مطابق سخنان گهر باری که هر هفته به عنوان پیام هفته می گذاشتی عمل ننمودید و امانت دار خوبی نبودی مخصوصاً در ماه مبارک رمضان ودر آن ایام خجسته


    تازه ترین اخبار