امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65157
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پنگ‌پنگ‌بازان کره‌شمالی برای کمک به تنیس روی میز کشورمان اوایل شهریور به ایران سفر خواهند کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراحل عقد قرارداد فدراسیون تنیس روی میز ایران با همتای خود در کره‌شمالی بالاخره نهایی شد و بر همین اساس قرار است بازیکنان و مربیانی…

    پنگ‌پنگ‌بازان کره‌شمالی برای کمک به تنیس روی میز کشورمان اوایل شهریور به ایران سفر خواهند کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراحل عقد قرارداد فدراسیون تنیس روی میز ایران با همتای خود در کره‌شمالی بالاخره نهایی شد و بر همین اساس قرار است بازیکنان و مربیانی از این کشور شرق آسیایی به ایران سفر کنند و به مدت یک ماه در کشورمان حضور داشته باشند.

    طبق اعلام احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، دو بازیکن پسر و دو بازیکن دختر به همراه دو مربی – بازیکن مرد و زن سوم شهریور ماه به تهران می‌آیند تا در کنار بازیکنان کشورمان تمرین کنند.

    سعادتمند در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این بازیکنان و مربیان یک ماه در این ایران حضور خواهند داشت و اگر تشخیص داده شود که حضور آنها موثر است، قراردادشان را تمدید می‌کنیم و تا المپیک حضور خواهند داشت.

    وی درباره هزینه حضور آنها در ایران گفت: آنها بازیکنان و مربیانی بسیار ارزان هستند، ضمن اینکه هزینه یک سال حضور آنها در ایران با فقط یک اعزام ملی‌پوشان کشورمان به مسابقات برون مرزی برابری می‌کند. ما همچنین تلاش می‌کنیم از این بازیکنان و مربیان کره‌شمالی در بهبود شرایط تنیس روی میز استان‌های مختلف نیز بهره ببریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۶ بازیکن و مربی پینگ‌پنگ کره‌شمالی به ایران می‌آیند"
    1. [موسوی گفت:

      با سلام و احترام خدمت حضرتعالی وتمامی زحمتکشان این رشته ورزشی.

      بحق تدابیر و تصمیماتی برتر در این ایام کوتاه تصدی شما بعنوان سرپرست فدراسیون در رشته تنیس روی میز ایران انجام گرفت، که واقعا بعنوان یک پدر (بازیکن دسته برتر رده نونهالان )این را نسبت به سنوات گذشته احساس می کنم.

      اما با توجه به حساسیت امر تکنیک ها وتاکتیک های روز دنیاواحساس کمبود دانش آکامیک در میان مربیان و متولیان این رشته در تمامی رده های سنی،خصوصا رده های پایه خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا فرزندان ما که دور از پایتخت هستند هم از این فرصت های ویژه و استثنایی بهرمند گردنند.

      منظور اینکه این چنین برنامه که با حضور بازیکنان و مربیانی خارجی در ایران می باشد. فرزندان نونهال ونوجوان ما هم بهره مند گردند.

      با تشکر،به امید برنامه های بهتر برای تنیس روی میز ایران

      پدر محمد موسوی نونهال برتر مازندران


    تازه ترین اخبار