امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۲۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65171
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گزارش سایت کنفدراسیون آسیا از دوره مربیگری و تربیت مدرس

    در پی بازتاب گسترده دوره مربیگری سطح یک و تربیت مدرس در سایت فدراسیون جهانی، سایت کنفدراسیون آسیا هم در گزارشی به برگزاری این دوره آموزشی در ایران پرداخت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، سایت کنفدراسیون آسیا در مقاله خود با اشاره به رویکرد جدید احمد سعادت مند در بحث آموزش گزارشی را از برگزاری این دوره در ایران منتشر کرد. متن این مقاله به شرح زیر است:

    فدراسیون تنیس روی میز ایران تحت مدیریت احمد سعادتمند با رویکردی جدید و پیشرفت در بحث آموزش تنیس روی میز دو دوره آموزشی را در ایران برگزار کرد.

    دوره سطح یک فدراسیون جهانی تنیس روی میز از ۳۰ می تا ۳ ژوئیه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و دومین دوره هم طی روزهای ۲۴ تا ۲۸ ژوئیه در ایران برگزار شد.

    این دوره با حضور مدرسین فدراسیون جهانی، سیما لیموچی و سیلبراشمیت سوئیسی در ایران برگزار شد که در مجموع ۶۰ مربی مرد و زن در این دوره حاضر شدند.

    بعد از پایان دوره مربیگری سطح یک فدراسیون جهانی، دوره آموزش تربیت مدرس توسط جورج اشمیت برگزار شد که در نهایت ۱۵ مربی بعد از ارزیابی موفق به گذراندن دوره شدند.

    گفتنی است طی روز های گذشته هم سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) به ارائه گزارش مفصلی از برگزاری این دوره در ایران پرداخته بود و سیلبر اشمیت سوئیسی ضمن تقدیر از میزبانی خوب ایران، این کلاس را یکی از بهترین دوره های آموزشی نامیده بود که تمامی مربیان حاضر در دوره از سطح بالای علمی برخوردار بودند.

    لینک خبر در سایت کنفدراسیون آسیا

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رویکرد جدید فدراسیون ایران در آموزش تنیس روی میز"
    1. بیژن غفاری گفت:

      باسلام
      ماایرانیان نشان داده ایم که درخیلی اززمینه هاسرآمددیگران هستیم فقط بستری مناسب
      برای متعالی شدن نیازاست.


    تازه ترین اخبار