امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۰:۱۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65226
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توضیح مدیر سایت…..

    احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز طی مراسمی که در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان، احسان باقری دبیر سابق فدراسیون و سیما لیموجی مدیراجرایی دوره مربیگری سطح یک فدراسیون جهانی قدردانی کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، در این مراسم که عصر دوشنبه ۱۹ مردادماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد، احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از پینگ پنگ بازان نوجوان ایرانی و سرمربی این تیم که در رقابت های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا مقام پنجمی این قاره را برای نخستین بار کسب کرده بودند تقدیر کرد.

    در بخش اول این مراسم علیرضا حجازیان سرپرست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در مالزی، صمد تدبیری سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، امین احمدیان، علیرضا رهنما، حمید شمس لوح تقدیر و جوایز خود را به خاطر کسب این افتخار از سرپرست فدراسیون تنیس روی میز دریافت کردند. همچنین در این مراسم از زحمات علیرضا جان نثار به عنوان سرپرست تیم های ملی ایران در دوره های گذشته قدردانی شد.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از پینگ پنگ بازان نوجوان ایرانی که برای نخستین بار این افتخار را رقم زدند و دربین کشورهای قدرتمند قاره آسیا نام ایران را در جایگاه پنجم قرار دادند گفت: این مقام که توسط پینگ پنگ بازان نوجوان ایرانی کسب شده بسیار ازشمند است اما نباید به خاطر کسب این مقام دچار غرور شویم و همواره باید با نگاهی به کسب سکوهای های بالاتر دست از تلاش برنداریم.

    وی در ادامه افزود: برنامه های خوبی را برای آماده نگه داشتن بازیکنان نوجوان در نظر گرفته ایم تا بتوانند در آینده نیز بازهم برای کشور افتخار آفرین باشند .

    در بخش بعدی این مراسم نیز از زحمات احسان باقری دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز در طول مدت حضورش در این فدراسیون قدردانی شد.

    احسان باقری دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز ضمن تشکر از همکاران سابقش در فدراسیون گفت: در تمام مدت سی ماهه حضورم در جمع خانواده تنیس روی میز تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف فدراسیون انجام دادم و همواره سعی کردم به نحوی با همکاران و خانواده تنیس روی میز تعامل داشته باشم که بعد از رفتنم نیز از من با خوبی یاد کنند.

    در بخش پایانی این مراسم هم از تلاش های سیما لیموچی مدرس بین المللی فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری دوره مربیگری سطح یک در ایران قدردانی شد.

    گفتنی است در این مراسم نایب رئیس بانوان، بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون، جلال شریف زاده رئیس کمیته آموزش و اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز حضورداشتند.

    توضیح مدیر سایت:

    در حالی از مربی تیم ملی نوجوانان واعضای این تیم تقدیر بعمل آمد که مشخص نشد چرا و به چه علت این مربی قابل تقدیر از سوی مسئولین فدراسیون تنیس روی میز  برای مسابقات مهمی همچون (هاپس) که از قضا فرزند مدیر تیمهای ملی که نفر پنجم رده بندی شده بود در این سفر حضور داشت! از این رقابتها حذف شده بود؟؟؟

    این تقدیر درحالی صورت گرفت که شکستهای فاجعه بار رده جوانان بازهم همانند چند سال پیش ودقیقا عین دوران رئیس فدراسیون قبلی مورد حمابت مسئولین فدراسیون قرار گرفته است!

    مصونیت بخشی به عاملان فاجعه بار شکستهای پی در پی که در طی پنج سال گذشته فرصتهای فراوانی در اختیار آنان بوده ناامیدی را به این خانواده باز می گرداند و احساس می شود فدراسیون در دوران کنونی بصورت تمام قد از یاران محمد زارع پور حمایت مطلق می نماید ..حال اینکه آیا دلیل آرامش در این جامعه استراتژی مدیریت شده خانواده تنیس روی میز بوده یا واقعا چنین آرامشی به این رشته بازگشته است؟؟

    وقتی تمام کادر فنی محمد زارع پور بعد از آن همه اعتراض وسروصدا در کشور همچنان وبدون  کم و کاست وکمترین تغییر بر روی کار هستند چه اتفاق مهمی میتواند رخ داده باشد؟

    اینکه یک مربی را بخاطر موفقیتش تشویق ومورد تقدیر قرار دهیم کاری شایسته وقابل قبول بوده اما چرا و به چه علت یک مربی را که چند نسل را تحت شعاع قرار داده نباید مورد بازخواست قرار بگیرد؟؟؟

    چراآقای زارع پور بصورت تمام قد از این روند پشتیبانی می کرد و حالا نیز  عینا همان روند ادامه دارد….

    چند سال پیش در این ارتباط ودقیقا در این سایت اعلام کردیم با توجه به این روند بزودی باید در انتظار باخت به کشور های بسیار ضعیف عربی باشیم که البته این مصیبت شامل حال تنیس روی میز ایران شد ومتاسفانه آب از آب تکان نخورد….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از نوجوانان افتخار آفرین ایرانی تقدیر شد+توضیح مدیر سایت"
    1. مدیر سایت گفت:

      سلام جناب اقای باقری گرامی
      بله شما خیلی برای پینگ پنگ زحمت کشیدید !!!
      به شما وجناب زارع پور خدا قوت عرض میکنیم….

    2. خسرو مايلي گفت:

      با سلام

      باید عرض کنم جناب آقای باقری با توجه به اینکه افراد توانمند وباسابقه زیادی درزمان حضور شما علی رغم میل باطنیشان اجبارا دور از مجموعه پینگ پونگ نگه داشته شدند واین مسئله خسارت جبران ناپذیری به دایره پینگ پونگ زد .ای کاش کسانیکه در راس هرم این رشته ورزشی قرار میگیرند نگاه عادلانه و منصفانه به همه زحمتکشان پینگ پونگ کشور داشته باشند از شما انتظار میرود حداقل در منصبهای بعدی افق دیدتان را وسیع تر نمایید وشایسته سالاری را سر لوحه خود قرار دهید

      با تشکر مایلی

    3. جمال مفاخری گفت:

      باسلام
      کاش میدانستم این قدر دانی از آقای باقری به خاطر کدام یک از خدمات ایشان به این ورزش مظلوم حذف شده از سازمان ورزش وتشکیلات ورزشی بوده و بسیار متاسف شدم وقتی این مطلب راخواندم کاش آنقدر با خود صادق بودند وبرای یک لحظه با خود وخدای خود خلوت می کردند که آیا انان به پینگ پنگ خدمت کرده اند یا پینگ پنگ به آنها.
      آقای ترکان کجایی که دلتنگ متاسفم هات شده ایم


    تازه ترین اخبار