امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65228
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی ، دوره ۶ ماهه سرپرستی احمد سعادتمند در فدراسیون پینگ پنگ اول شهریور ماه به آخر می رسد . به رغم اینکه فدراسیون پینگ پنگ برای برگزاری مجمع انتخابات اعلام آمادگی کرده است اما با گذشت حدود ۶ ماه هنوز معلوم نیست مجمع چه زمانی برگزار خواهد…

    به گزارش سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی ، دوره ۶ ماهه سرپرستی احمد سعادتمند در فدراسیون پینگ پنگ اول شهریور ماه به آخر می رسد . به رغم اینکه فدراسیون پینگ پنگ برای برگزاری مجمع انتخابات اعلام آمادگی کرده است اما با گذشت حدود ۶ ماه هنوز معلوم نیست مجمع چه زمانی برگزار خواهد شد. گفته می شود در بین ۱۸ کاندیدایی که برای ریاست فدراسیون پینگ پنگ ثبت نام کرده اند؛ وزارت ورزش روی هیچ گزینه ای نظر ندارد. حتی این گمانه زنی هم مطرح شده که وزارتخانه به دنبال گزینه خودش است و شاید مسوولان ورزش بخواهند دوباره از کاندیداها ثبت نام کنند.

    داوود محمدی، رییس هیات پینگ پنگ قزوین و نایب رییس کمیسون اصل نود مجلس می گوید: هنوز زمان داریم. وزیر ورزش ۱۰ روز پیش در مجلس قول دادند که مجامع باقی مانده را به فوریت برگزارکنند. بنابراین باید مجمع انتخابات فدراسیون پینگ پنگ را برگزار کنند وگرنه باید پاسخگو باشند.

    محمدی می گوید بعید است دلیل امروز و فردا شدن برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون پینگ پنگ حمایت از گزینه ای باشد. او در تایید این موضوع می گوید که وزیر در مجلس قول داده بی طرفانه مجمع را برگزار کند.

    – آقای محمدی دوره ۶ ماهه سرپرست فدراسیون پینگ پنگ هم دارد تمام می شود. با اینکه فدراسیون پینگ پنگ برای برگزاری مجمع اعلام آمادگی کرده چرا هنوز وزارت ورزش تمایلی برای برگزاری مجمع ندارد.

    وزیر ورزش مکلف به برگزاری مجامع هستند. آقای وزیر خودشان در جلسه ای که ۱۰ روز پیش در مجلس حضور داشتند قول دادند که همه مجامع باقی مانده را به فوریت برگزار کنند. در آن جلسه وزیر خودشان گفتند که به سرعت برگزاری مجامع را در دستور کار قرارمی دهند.

    – شما رییس هیات پینگ پنگ استان قزوین و ورزشی هستید، استانی که در پینگ پنگ هم تاثیر گذار است. برگزار نشدن مجمع و مشخص نشدن رییس فدراسیون به ضرر پینگ پنگ نیست؟

    الان مسابقات آسیایی در پیش است. بعد از آن نفرات برای المپیک قراراست مشخص شوند. در پایان سال هم مسابقات جهانی را در پینگ پنگ داریم. باید هر چه سریعتر مجمع انتخابات فدراسیون برگزار شود. نتیجه مفیدش برای جامعه ورزش خواهد بود. با برگزاری مجمع تعیین تکلیف می شود و این موضوع در نتایج تیمها هم موثر خواهد بود.

    – گفته می شود وزارت ورزش دنبال گزینه خودش است و روی ۱۸ کاندیدایی که برای ریاست ثبت نام کرده اند، نظری ندارد. برای همین شاید ثبت نام را ابطال کند و دوباره بخواهد از اول کاندیداها برای ریاست ثبت نام کنند.

    پیشداوری نباید بکنیم. اینها حرف است و مستنداتی ندارد. وزیر خودش در مجلس گفت به فوریت مجامع را برگزار می کنیم. بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. ایشان صراحتا اعلام کردند که بی طرفانه اقدام می کنند و مجمع برگزار می شود.

    – شما بجز مسولیتی که در هیات پینگ پنگ استان قزوین دارید، نایب رییس کمیسون اصل نود مجلس هم هستید قرار نیست این موضوع پیگیری شود ؟

    هنوز زمان داریم. هر چند برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون پینگ پنگ قابل پیگیری است. آقای گودرزی خودشان قول دادند مجمع را برگزار می کنند. در مجلس هم این را گفته اند و در جای خصوصی این حرف را نزده اند. اگر مجمع را برگزار نکنند وزیر باید پاسخگو باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نایب رییس کمیسیون اصل نود : وزیر برای برگزار نکردن انتخابات پینگ پنگ باید پاسخگو باشد"
    1. خسرو مايلي گفت:

      با سلام ارادت

      محضر نماینده محترم شهر قزوین در خانه ملت و ریاست محترم هیئت پینگ پونگ استان قزوین جناب آقای حاج داود محمدی

      همانطور که مستحضریداخیرا یکدوره کلاس آموزشی مدرسی در سطح یک جهانی در محل فدراسیون تنیس روی میز کشور برگزار گردید و تعدادی از مدرسین ومربیان مطرح تیم ملی کشور حضور داشتند واینجانب خسرو مایلی نیز افتخار شرکت در کلاسهای مذکور را داشتم وبه یاری حق توانستم نمره قبولی کسب نموده که این یکی دیگر از افتخاراتی بود که نصیب این حقیر گردید

      بدین وسیله از جنابعالی که همیشه حامی وپشتیبان خانواده پینگ پونگ بوده و اخیرا نیز با پیگری در نحوه انتخابات فدراسیون وعلت تعویق برگزاری مجمع و نیز پیگیری مطالبات خانواده مظلوم تنیس روی میز که همگی نشاندهنده میزان احساس مسولیت نسبت به کلیه دوستداران تنیس روی میز میباشد کمال تشکر وقدردانی از جانب خود ودیگر پیشکسوتان عرصه ورزش پینگ پونگ اعلام می نماییم

      ارتمند همیشگی شما خسرو مایلی

    2. amidi گفت:

      با سلام، با توجه به اینکه در اواخر امسال بحث انتخابات نمایندگان مجلس مطرح است . هرچه انتخابات فدراسیونها به تعویق بیفتد و به نیمه دوم سال موکول شود، موضوع سیاسی شدن انتخابات بیشتر خواهد شد و بهتر است که انتخابات فدراسیون تنیس روی میز زودتر برگزار تا تعیین تکلیف شده و رییس آتی بتواند برنامه ریزی برای بهبود شرایط را انجام دهد . نظر به اینکه تمام کاندیداها هم تاییدیه گرفته اند پس تاخیر در برگزاری مجمع جایز نیست و باید در دستور کار عزیزان قرار گیرد.


    تازه ترین اخبار