امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65240
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز گفت: سیاست ریاست قبلی فدراسیون با ممنوع کردن حضور بازیکنان خارجی در لیگ آسیب های جدی به جامعه تنیس روی میز کشور زد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:حضور بازیکنان خارجی در لیگ تنیس روی میز تاثیرات زیادی…

    ملی پوش تنیس روی میز گفت: سیاست ریاست قبلی فدراسیون با ممنوع کردن حضور بازیکنان خارجی در لیگ آسیب های جدی به جامعه تنیس روی میز کشور زد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهران احدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:حضور بازیکنان خارجی در لیگ تنیس روی میز تاثیرات زیادی در رشد فنی و روانی این رشته دارد و ترس رویارویی با یک بازیکن خارجی را از بین برده باعث ارتقا سطح فنی لیگ و بازیکنان می شود.
    وی گفت: در گذشته بازیکنانی از کشور کره شمالی در مسابقات لیگ حضور می یافتند و همین موضوع باعث پویایی این ورزش در میان ورزشکاران ایرانی شده بود ولی با کمال تاسف تصمیمات ریاست قبلی فدراسیون درخصوص ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ لطمات زیادی به ورزش تنیس روی میز زد.
    وی با انتقاد از حضور نیافتن بازیکنان خارجی در لیگ گفت: حضور بازیکنان خارجی باید طولانی مدت باشد و نمی توان با حضور موقت آنها در مرحله پلی آف رقابت های لیگ به اهداف مورد نظر دست یافت. خوشبختانه سرپرست جدید فدراسیون شرایط حضور بازیکنان خارجی را در ایران فراهم کرده و مذاکراتی در این رابطه انجام داده است که امیدوارم هرچه زودتر این مذاکرات به ثمر بنشیند.
    احدی درباره برگزاری مسابقات لیگ در سال جاری افزود: سال گذشته در تیم پژم حضور داشتم این تیم بسیار خوب و منسجم است و مسئولان ان امکانات لازم را برای انجام یک فعالیت خوب و حرفه ای فراهم کرده اند. بی شک اگر آنها برای فصل جدید علاقمند به همکاری با من باشند با کمال میل پیشنهاد آنها را خواهم پذیرفت.
    وی درباره دستمزد ورزشکاران حاضر در این رشته گفت: بطور کلی درآمد بازیکنان حاضر در این رشته ورزشی بالا نیست و در این بین فقط بازیکنان سطح اول تنیس روی میز از درآمد نسبتا خوبی برخوردارند. من امیدوار هستم که با حضور بیشتر اسپانسرها بتوانیم شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی در مقاسیه با قبل شویم.
    ملی پوش تنیس روی میز در ادامه درخصوص برگزاری نخستین کلاس مربیگری و مدرسی جهانی در تهران افزود: برگزاری کلاس مربیگری و مدرسی توسط اشمیت سوئیسی اتفاقی بسیار خوب و با اهمیت بود. این کلاس بار فنی بسیاری داشت که بطور حتم تاثیرات آن را در کوتاه مدت می توان در مسابقات لیگ و تیم های ملی مشاهده کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: تصمیمات رییس پیشین فدراسیون لطمات زیادی به این رشته زده است"
    1. mehdi_ghafari گفت:

      یاشاسین مهران احدینه…


    تازه ترین اخبار