امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۲:۰۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65277
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین دوره از مسابقات پینگ پنگ جام دونیک برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دومین دوره مسابقات جام دونیک در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید با شرکت منتخبین کشور در قزوین برگزار گردید و نتایج ذیل بدست آمد.: در رده سنی نونهالان: ۱- رادین خیام (تهران)۲-نوید شمس(البرز) ۳-محمد امین صمدی(تهران) در رده…

    دومین دوره از مسابقات پینگ پنگ جام دونیک برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دومین دوره مسابقات جام دونیک در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید با شرکت منتخبین کشور در قزوین برگزار گردید و نتایج ذیل بدست آمد.:
    در رده سنی نونهالان:
    ۱- رادین خیام (تهران)۲-نوید شمس(البرز) ۳-محمد امین صمدی(تهران)
    در رده سنی نوجوانان:
    ۱- مهدی معدن کن(البرز)۲- امید بشیری(همدان) ۳-مرتضی رضایی(مرکزی)
    رده سنی جوانان :
    ۱- آرمان حاجی(تهران) ۲-متین حیدری(کردستان)۳-مهرداد دهستانی(البرز)
    رده سنی امید :
    ۱- ملارجبی (همدان)۲-پوده (اصفهان)۳- قریب ( گیلان)
    در پایان مراسم اهدای جوایز که باحضور آقای محمدی رییس هیات قزوین و آقای محسن حق شناس نماینده رسمی شرکت دونیک در ایران برگزار گردید، سهمیه رایگان یکسال استفاده از محصولات دونیک به نفرات برتر اهدا گردید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دومین دوره از مسابقات پینگ پنگ دونیک در قزوین برگزار شد"
    1. محمدزاده گفت:

      افرین به تمامی قهرمانان وشرکت کنندگان محترم

    2. وحید خلوتی گفت:

      آفرین بر بازیکنان استان البرز مهرداد دهستانی ،مهدی معدن کن و پدیده نونهال ایران نوید شمس .شایسته است در کنار این بازیکنان از مربیان البرزی که تمامی وقت خود را صرف پرورش این بازیکنان و سایر دوستداران این رشته می کنند نیز تقدیر به عمل آید.چه بسا با کمی توجه و اختصاص امکانات به این استان شاهد ظهور پدیده های جدیدتر در این رشته باشیم.

    3. جمال مفاخری گفت:

      باسلام
      ضمن عرض خسته نباشید خدمت تمامی شرکت کننده گان ومربیان عزیزوزحمتکش حاضر دراین مسابقه
      باعث تاسف است که شرکتی به بزرگی شرکت دونیک با ورزشکاران این رشته که درواقع سرمایه اصلی تمامی تولید کنندگان وسایل ورزش در همه رشته ها می باشند به گونه ای رفتار نمایند که خلاف اخلاق کاری و ورزشی باشد چون قرار بود این مسابقات در نقش انتخابی حضوردر اردوی خارج از کشور با هزینه شرکت دونیک باشد ولی متاسفانه در اواخر مسابقات اعلام می کنند که اردوی خارج از کشور لغو شده است که این امرباعث ناراحتی وبی انگیزگی زیادی در بین مدعیون مسابقات شده است و با توجه به با اینکه ورودی هم از ورزشکارات دریافت شده و با توجه به بعدمسافت هزینه مالی سنگینی به خانواده این عزیزان تحمیل شده است اگر این موضوع صحت داشته باشد باید نماینده شرکت دونیک دراین خصوص شفاف سازی نموده ودر صورت صحت از کلیه شرکت کنندگان در مسابقه ( ورزشکار مربی سرپرست وخانواده ورزشکاران ) معذرت خواهی نماید.
      با تشکر

    4. amidi گفت:

      با سلام باید به دست اندرکاران این امر بخصوص خانواده حق شناس و هیات تنیس روی میز قزوین دست مریزاد گفت. انشالله سایر شرکت ها و هیاتها اقدامات مشابهی انجام دهند.

    5. دکتر مهرپویا گفت:

      به آرمان عزیز بابت این قهرمانی تبریک میگم..با تشکر از زحمات آقایان حق شناس از جهت برگزاری چنین مسابقاتی

    6. ایلیا کرمانشاه گفت:

      سلام وخسته نباشید به همگی وتبریک به قهرمانان عزیز این دوره وخانواده های محترمشون بخصوص رادین-نویدومحمدامین عزیزدوستان خوبم ونیز تبریک به آقامتین وآقا مهدی …

    7. Sina kh گفت:

      سلام.
      ممنون از مسابقه با نظمی که برگزار شد
      اما یک مشکلی که مسابقه داشت اول این بود که قرعه کشی مراحل حذفی جلوی دیگر افراد برگزار نشد
      مشکل دوم این است که در رده سنی نونهالان از یکی از گروه ها دو نفر بالا امد و به جای (bye)در برابر یکی از بازیکنان قرار گرفت
      من سوالم این است که ایا این افراد با بقیه فرق دارند بازیکنان بسیاری بودند که در گروه دوم شدن و حق بیشتری داشتند.
      اگر اینطور بود باید از همه ی گروه ها دو نفر بالا بیاید نه فقط برای یک گروه. چرا از ان گروه دو نفر بالا امد
      در یکی از بازی های نونهالان هم یک نفر با رویه ی غیر دونیک بازی کرد ولی بازی را تکرار کردند چرا؟؟؟؟؟؟
      مگر در سایت ننوشته بودید که اگر رویه ویا چوب دونیک نباشد علاوه بر حذف شدن از مسابقات
      باید جریمه نیز پرداخت کرد؟؟؟؟؟؟
      درمراحل حذفی بر اساس چه چیزی سرگروه ته گروه ها مشخص شدند؟
      خدا میداند

    8. رامیار خیام گفت:

      جناب آقای مفاخری عزیز ،با سلام و احترام فراوان خدمت حضرتعالی خواهشمندم در نوشتن مطالب انصاف را هم مدنظر داشته باشید .
      در زمانی که اکثر استانها حتی از میزبانی مسابقات کشوری شانه خالی مینمایند حالا که میزبان، مسابقه ای به هر عنوان با استانداردهای مسابقات کشوری و میزبانی شایسته قزوین برگزار می نماید و تعدادی پینگ پنگ باز رده سنی پایه و حتی جوانان و امیدهای کشور را درکنارهم جمع مینمایند باید قدری حرفه ای تر به قضیه نگاه نمود .
      از روز اول نماینده شرکت دونیک در جلسه شان با نمایندگی های سراسر کشورشان نحوه اهدای جایزه را مصوب نمودند و در سایت هم اعلام نمودند و حتی در بنر تبلیغاتی و تراکت های پخش شده هم جایزه ها را درج نموده بودند و دیگر از این شفاف تر نمیشد اطلاع رسانی نمود .
      و هیچ صحبتی از اعزام نبوده است و حتی به بازیکنانی که درحال حاضر تحت حمایتشان میباشند هم این موضوع را اعلام نموده بودند. با توجه به شناختی که از حضرتعالی دارم مطمئن هستم که اطلاعات اشتباه به شما داده اند .
      برای بازیکنانی که در این مسابقات شرکت نموده بودند هم به نظر من فارغ از کسب نتیجه حضور آنان در کنار بزرگان رده سنی خودشان نظیر آقایان حاجیئی و متین حیدری و دهستانی وحمید شمس ورضایی و… بهترین دستآورد آموزشی برایشان بود .
      اتفاقا نحوه اهدای جایزه امسال سبب گردید که ۱۲ نفر از پینگ پنگ بازان تحت پوشش قرار گرفتند در حالی که سال گذشته ۴ نفر تحت پوشش قرار گرفته بودند . فراموش نکنید که سال گذشته در مسابقات اوپن نوجوانان شیراز بیش از ۱۹۰ نفر شرکت کننده با ورودی آنچنانی جهت کسب ۴ نفر سهمیه ورود به دسته برتر به مبارزه پرداختند . واقعا چند درصد از آن شرکت کنندگان امید به ورود به دسته را داشتند؟! آنها آمدند پینگ پنگ بازی کنند و کسب تجربه نمایند و لذت ببرند.و روزجمعه هم برای خانواه دونیک و حاظرین روز باشکوهی بود.

    9. محمد مختارزاده گفت:

      با سلام و عرض تبریک به تمامی بازیکنان شرکت کننده
      دوست عزیز اقای مفاخری در بیابان لنگه کفش هم غنیمت است!
      به امید فرداهای بهتر

    10. جمال مفاخری گفت:

      با سلام خدمت تمامی عزیزانی که نوشته اینجانب به را یا خوب نخوانده اند یا …
      ببینید بحث برگزاری یک مسابقه مطرح نیست چون آنچنان علاقه ای در بین جوانان و نوجوانان وخانواده های عزیز سراسر کشور وجوددارد که در هر نقطه ای از این کشور پهناور مسابقه ای برگزار شود تعداد زیادی از ورزشکاران شرکت خواهند کرد حتی با فشار مضاعفی که در این وضعیت اقتصادی کشور به خانواده ها و والدین گرامی وارد می شود جناب رامیار عزیز انصافا انصاف را رعایت نموده ام ولی متاسفانه حضرت عالی نوشته مرا تا آخر نخوانده اید گفته ام که اگر بنده درست گفته ام که هیچ ولی اگر غیر ازاین است شرکت محترم دونیک شفاف سازی نمایند این یک طرف قضیه ولی طرف دیگر قضیه این است که واقعا شرکت دونیک و شرکتهای دیگر برای بنده فرقی ندارند باتر فلای باشد ادیداس وپوما نایک و غیره واقعیت این است که آنهااز نظر اقتصادی منتفع می شوند یا مصرف کننده واین شیوه تبلیغاتی تمامی شرکتهای معتبر دنیاست که به نخبگان آن رشته مربوطه اوانس و شانس ویژهای قایل است و هیچگونه منتی هم ندارد بیاید منطقی در این مورد فکر کنیم چون همیشه حق با مشتری انشالله که شرکت دونیک بالاترین فروش ممکن را داشته باشد چون دراین صورت خدمات بیشتری را ارایه می نماید واین را هم قبول کنیم که اگر اعلام کرده است نفرات برتر به خارج از کشور اعزام می شود باید از نفرات برتر عذر خواهی نماید
      با تشکر یا حق

    11. بیژن غفاری گفت:

      هرجاسخن ازپینگ پنگ است نام البرزمی درخشد

    12. خلیلی گفت:

      با سلام خدمت همه عزیزان
      ضمن عرض خسته نباشید به همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان مسابقات جام دونیک و مربیان و بازیکنان
      مسابقات جام دونیک در حالی که در تقویم فدراسیون نیز درج شده بود لیکن تغییر آنچنانی نسبت به سال قبل در آن لحاظ نشده و شرایط مالی آن نیز سخت تر از سال گذشته در نظر گرفته شده بود .
      هزینه اعزام بازیکن به همراه مربی و یا سرپرست ، ورودی مسابقات ، غذا و ایاب و ذهاب و غیره بخصوص برای بازیکنی که از شهرهای جنوبی کشور بخواهد در این مسابقات شرکت نماید بسیار سنگین میباشد که این هزینه ها مستقیما به خانواده ها تحمیل میشود و هیئت ها هیچ دخالت و کمکی در این زمینه انجام نخواهند داد .
      از طرفی با احترام بسیار بسیار زیادی که برای قهرمانان کشورمان نظیر آقایان متین حیدری ، حاجی ئی ، رادین خیام و نوید شمی دارم باید عرض کنم که این بازیکنان در حال حاضر تحت پوشش شرکت دونیک میباشند و بالطبع با این چوب و رویه ناآشنا نیستند و راحت بازی میکنند و شانس قهرمانی بیشتری دارند ولی سال گذشته اکثر بازیکنان یک هفته قبل از مسابقه چوب و رویه دونیک را تهیه و یا قرض میگرفتند و با تمرین یک هفته ای در مسابقات شرکت میکردند و قطعا شانس کمی برای کسب عنوان در این مسابقات را خواهند داشت که این اتفاق در مسابقات جاری نیز نظیر سال قبل رخ داد .
      اگر هزینه تهیه چوب و رویه دونیک نیز به هزینه های جاری مسابقات اضافه کنیم واقعا بصرفه نیست که بازیکنی از راههای دور به این مسابقات اعزام شود و با یک باخت نیز از گردونه مسابقات حذف شود .
      ضمنا در قبال هزینه هایی که به خانوانده بازیکنان تحمیل میشود ، جایزه مسابقات هم خیلی چشم نواز نیست که در سایت مربوطه (( جایزه باورنکردنی )) عنوان شده است .
      امیدوارم مسئولین و نماینده محترم شرکت دونیک در مسابقات سال آینده تغییرات اساسی در برگزاری این مسابقات ایجاد کنند که رقابت ها با تعداد نفرات بیشتر و جذاب تر انجام پذیرد .
      با تشکر
      موفق باشید

    13. مدیرسایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما،بنده دوست نداشتم در این مبحث هیچگونه اظهار نظر یا دخالتی داشته باشم اما به نظرم رسید در شرایط وانفسای مالی فعلی بهتر است نیمه پر لیوان را هم نگاه کنیم لذا چند نکته در مورد جام دونیک و درراستای اطلاع رسانی خدمت دوستان تقدیم میگردد
      حداقل انتظار از برگزاری این مسابقه این بود که همه دوستان از این حرکت فوق العاده سنگین و پر مشغله شرکت دونیک به عنوان شروع راه برای دیگر مارکها استقبال کنند و با انتقادات منصفانه راه را برای انجام هر چه بهتر آن در سالهای آینده هموار نماید. ضمن احترام به دوستان موافق و منتقد وپیشنهاد دهنده به نظر می رسد عموما انتقاد از طرف آن دسته دوستانی بود که تا به حال در دو دوره جام دونیک شرکت نکرده بودند و به همین دلیل بر اساس شنیده ها و روایتها تصمیم گیری و بعضا انتقاد کرده بودند که این مسئله بیشتر سبب شد تا طبق شنیده ها برگزار کننده گان این جام و گروه کاری که انصافا زحمت کشیده بودند را دلسرد کرده تا جایی که بنده شنیدم احتمال دارد این دوره آخرین دوری باشد که برگزار می شود که البته انشاالله این چنین نباشد.
      در مورد جایزه دونیک باید خدمت دوستان عرض شود جایزه امسال ۱۵۰ رویه راکت ۲۵ چوب ۷۰ پیراهن ارجینال ۳۶ ست گرمکن ۳۶ جفت کفش ۱۲ عدد کوله پشتی ۱۲ عدد کیف راکت ۸۰ جفت جوراب بود که این جوایز به غیر از دو جایزه راکت قرعه کشی شده یک میلیون تومانی بود که بین همه شرکت کننده ها و مربی ها و تماشاگران اهدا شد. بنده تا جاییکه اطلاع دارم در طی سالهای متمادی به یاد نمی آورم هیچ شرکتی برای رشد و ارتقا پینگ پنگ همچین حرکتی را انجام داده باشد و یک ریال از درامد خود را به پینگ پنگ برگردانده باشد.
      در مورد هزینه دریافت شده باید عرض شود این هزینه تنها برای اینکه حضور بازیکنان قطعی باشد دریافت می گردد و در مقابل این هزینه یک وعده شام یک وعده صبحانه یک وعده ناهار دو وعده میان وعده و نیز مهمانپذیر به آنها ارائه می شود که همیشه سعی شده بهترین ها فراهم شود و با یک حساب سر انگشتی ساده نتیجه می گیریم که تقریبا دو برابر هزینه دریافت شده جهت مهمانان گرامی هزینه شده که البته این وظیفه شرکت دونیک در مقابل بازیکنان این شرکت است و ما برای آنها احترام قائل هستیم .
      در اینجا لازم است از اقای حق شناس نمایندگی شرکت دونیک که بخش وسیعی از بازیکنان تنیس روی میز ایران وسایل این شرکت را استفاده میکنند خصوصا در زمانی که وضعیت مالی مجموعه ورزش کشور مطلوب نیست و محدودیت دارد تشکر وقدر دانی نماییم.
      به نظر اینجانب بهتر است بجای تمرکز بر روی انتقادات که البته همه از روی دلسوزی است دست به دست هم داده تا از طریق راهکار و پیشنهاد به این مجموعه فعال برای برگزاری هرچه بهتر دوره های بعدی که انشااله جناب حق شناس و تیم زحمت کش دونیک برای همیشه آن را برگزار خواهند نمود همیاری نماییم.
      بنده به نوبه خودم بار دیگر از نمایندگی شرکت دونیک برای برگزاری این چنین مسابقاتی که انشاالله روز به روز بهتر خواهد شد تشکر وقدردانی مینمایم
      باتشکر

    14. خلیلی گفت:

      ضمن عرض سلام مجدد خدمت مدیر محترم سایت و سایر عزیزان
      با تشکر فراوان از ذکر مطالب و شفاف سازی موارد فوق سه مورد را می خواستم خدمت شما عرض کنم :
      ۱- هدف اینجانب از ذکر مطالب و انتقادها به هیچ عنوان زیرسوال بردن و دلسرد کردن نماینده محترم شرکت دونیک و برگزارکنندگان مسابقات نبوده و نیست ، تلاش آقای حق شناس در این رشته بر هیچ کس پوشیده نیست ، قطعا اظهار نظر در این مورد در جهت بهبود شرایط برگزاری مسابقات در سالهای آتی است .
      ۲- صحت و سقم این مطلب را بنده هنوز نمیدانم اما بعد از مسابقات سال گذشته خبرهایی منتشر شد که هزینه اعزام چهار بازیکن منتخب رده های مختلف به کمپ اشلایگر از بازیکنان اخذ شده است که قرار بود به عهده نمایندگان شرکت دونیک باشد و امسال نیز که جایزه مربوطه محصولات دونیک بدون ذکر جزئیات عنوان شده بود ، قطعا برای شرکت کنندگان شفاف سازی تعداد و نوع محصولات اهمیت خواهد داشت و اگر مطابق گزارش مدیر محترم سایت جوایز اعلام شده بود قطعا تمایل بیشتری به شرکت در مسابقات بوجود می آمد .
      ۳- یک پیشنهاد هم جهت برگزاری مسابقات داشتم : بجای اینکه استفاده از چوب و رویه دونیک رابعنوان ملاک شرکت در مسابقات قرار دهیم ، بازیکنان را در انتخاب چوب و رویه خود آزاد بگذاریم و در عوض پوشش لباس ، شورت ، جوراب و کفش بازیکن را به محصولات دونیک محدود کنیم .
      با این کار هم در پوشش تصویری مسابقات و تبلیغ محصولات با کیفیت دونیک موفق بوده ایم و هم سطح و کیفیت مسابقات را ارتقا داده ایم و در نهایت اگر بازیکنی با چوب و رویه دونیک در مقابل سایر بازیکنان که از محصولات شرکت های دیگر استفاده میکنند ، توانست مقامی را کسب کند میتوان روی این مورد مانور داد و از آن آیتم بعنوان موارد تبلیغی مختلف استفاده کرد .
      با تشکر

    15. حق شناس گفت:

      جناب علوی
      از درایت شما بی نهایت سپاسگزارم
      موفق باشید

    16. محسن بهنام گفت:

      با سلام خدمت همه دوستان
      بنده از زحمات شرکت دونیک بخصوص آقای حق شناس تشکر و قدردانی میکنم، تقریباً همه چیز به نسبت سایر مسابقات که در کشور برگزار می‌شود عالی بود. محسن بهنام دبیر هیئت استان آذربایجان غربی

    17. صمدی گفت:

      با عرض سلام واحترام خدمت مدیریت محترم سایت
      وعرض سلام وخسته نباشید خدمت همه بازیکنان مربیان وداوران مسابقات جام دونیک وعرض وخسته نباشید خدمت هیت پینگ پنگ استان قزوین وهمچنین تشکر ویژه از جناب آقای حق شناس وخانواده محترمشان که جهت برگزاری مسابقات زحمات بسیاری را متحمل شدند وتبریک به همه قهرمانان مسابقات جام دونیک


    تازه ترین اخبار