امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۴:۰۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65283
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سعادت مند:با تمام قدرت در گرامی داشت هفته دولت شرکت می کنیم. برای حضور هرچه موفق تر فدراسیون تنیس روی میز در “جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه” که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت قرار است طی روزهای ۲ تا ۱۲ شهریورماه در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام شود، این فدراسیون اقدام به تشکیل ستادی ویژه…

    سعادت مند:با تمام قدرت در گرامی داشت هفته دولت شرکت می کنیم.

    برای حضور هرچه موفق تر فدراسیون تنیس روی میز در “جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه” که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت قرار است طی روزهای ۲ تا ۱۲ شهریورماه در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام شود، این فدراسیون اقدام به تشکیل ستادی ویژه در این زمینه کرده است.

    نخستین نشست این ستاد که با حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و اعضای کمیته های مختلف روز ۲۴ مردادماه برگزار شد، انتخاب علی رحمانیون را به عنوان دبیر ستاد به همراه داشت.

    به گزارش  پایگاه  تخصصی  پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، در این جلسه احمد سعادت مند با برشمردن اهمیت و حساسیت گرامیداشت هفته دولت، خواستار حضور هرچه قدرتمند تر این فدراسیون در ” جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه” شد.

    وی با اعلام این که هدف دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد دسترسی آسان و ارزان مردم به ورزش و افزایش نشاط و شادابی در بین آحاد مردم است و فدراسیون تنیس روی میز نیز با طرح موج در بحث همگانی کردن ورزش به عنوان یکی از فدراسیون های برتر انتخاب شده خواستار توجه عمیق به ورزش همگانی در این جشنواره شد.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به موفقیت های این فدراسیون پس از روز جهانی تنیس روی میز، محیط زیست و طرح موج از اعضای ستاد خواست تا از همه ظرفیت های موجود در تنیس روی میز در همگانی کردن این ورزش در طی برپایی جشنواره نهایت استفاده را بعمل آورند.

    در پایان پس از ارائه پیشنهادات از سوی حاضرین این جلسه خاتمه پذیرفت .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تشکیل ستاد “جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه” در تنیس روی میز"
    1. amidi گفت:

      با سلام با توجه به اینکه قبل از آغاز هفته دولت دوران ششماهه سرپرستی فدراسیون به اتمام میرسد خواهشمند است در ارتباط با برگزاری هر چه سریعتر مجمع و یا لااقل تمدید دوران سرپرستی اقدام فرمایید تا این بلاتکلیفی خاتمه یابد.


    تازه ترین اخبار