امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۴۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز گاز تهران گفت: ریاست قبلی فدراسیون به دلیل ضعف مدیریتی در بخش آموزش باید پاسخگوی جامعه تنیس روی میز باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فریبا قوام زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت در ریاست قبلی فدراسیون، در بحث…

    سرمربی تیم تنیس روی میز گاز تهران گفت: ریاست قبلی فدراسیون به دلیل ضعف مدیریتی در بخش آموزش باید پاسخگوی جامعه تنیس روی میز باشد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فریبا قوام زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت در ریاست قبلی فدراسیون، در بحث آموزشی عملکردی بسیار ضعیف داشته و نتوانستیم موفق به استفاده از امکانات بین المللی که بصورت رایگان در اختیار همه کشورهای دنیا قرار می گیرد، شویم.
    وی گفت: از سال ۲۰۰۵ میلادی که آخرین زمان حضور ما در دوره های همبسته گی المپیک (سولیداریتی) است در حدود ده سال می گذرد و ما طی این مدت به دست خودمان محو شدیم.
    قوام زاده افزود: حضور سرپرست جدید فدراسیون شرایط متفاوتی را برای این رشته در بخش آموزشی فراهم کرد و این اتفاقی خوب و جالب توجه بود، زیرا باعث شد تا برای نخستین بار کلاس جهانی مربیگری و مدرسی در کشور برگزار شود. منهای در نظر گرفتن فواید فنی حضور مدرس جهانی و اطلاع رسانی او درباره استفاده رایگان از امکانات بین المللی اتفاق نو و تازه ای برای مربیان و بازیکنان تیم ملی بود.
    وی گفت: متاسفانه به دلیل تصمیم گیری های حذفی در دوران ریاست قبلی فدراسیون تنیس روی میز، فرصت سوزی های بسیاری در بخش آموزش شد و ما هرگز نتوانستیم از بسترهای رایگان موجود در عرصه بین المللی مثل کلاس های همبستگی المپیک (سولیداریتی) استفاده لازم را داشته باشیم.
    سرمربی تیم تنیس روی میز گاز تهران افزود: ریاست قبلی فدراسیون با توجه به عملکرد بسیار ضعیفی که در بخش آموزش داشت باید پاسخگوی جامعه تنیس روی میز باشد. او با برنامه ریزی های غلط خود باعث شد تا ما با دست خود در این بخش دچار محرومیت شده و نتوانیم آنطور که شایسته بود در این عرصه رشد کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قوام زاده:ریاست قبلی فدراسیون باید پاسخگو باشد"
    1. فریبا گفت:

      با سلام و سپاس از توجه شما به بخش اموزش..لطفا اصلاح بفرمایید .اینجانب مربی شرکت گاز گیلان هستم .نه تهران.ممنون.


    تازه ترین اخبار