امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۲:۲۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65318
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: سازمان لیگ همکاری های لازم با باشگاه ها را برای خرید بازیکن خارجی داشته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: قوانین تعریف شده در آیین نامه لیگ بسیار شفاف است و سعی شده تا حدالامکان…

    رییس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: سازمان لیگ همکاری های لازم با باشگاه ها را برای خرید بازیکن خارجی داشته است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: قوانین تعریف شده در آیین نامه لیگ بسیار شفاف است و سعی شده تا حدالامکان منافع باشگاه ها تامین شود.
    وی گفت: این موضوع در بحث سرباز قهرمان ها هم در نظر گرفته شد و با توجه به اعتراضاتی که در سال گذشته تیم ها داشتند، امسال آیین نامه لیگ را تغییر دادیم.
    ضزغامپور افزود: به طور کلی سازمان لیگ از حضور بازیکنان خارجی در تیم های باشگاهی استقبال می کند و معتقد است که با حضور خارجی ها سطح فنی لیگ بالا می رود و شرایط پیشرفت تنیس روی میز با سرعت بیشتری فراهم خواهد شد.
    وی گفت: در آیین نامه لیگ تعیین کردیم بازیکنان خارجی با رنکینگ زیر ۳۰۰ امکان حضور در سوپر لیگ را یابند و اگر قصد خریداری بازیکنی را دارند که دارای رنک بالاتری است، فدراسیون سوابق آن را بررسی کرده و اگر واجد شرایط بود امکان حضور در باشگاه مد نظر را فراهم می کند.
    ضرغامپور درباره اینکه پیش از این شرایط حضور بازیکنان خارجی مطرح در ایران فراهم شده است، افزود: سازمان لیگ قوانین سختی در این خصوص تعریف نکرده است و دست باشگاه ها را در خرید خارجی ها باز گذاشته است. سال گذشته باشگاه پتروشیمی دو بازیکن خارجی خریداری کرد که یکی از آنها دارای رنکینگ زیر ۱۰۰ و دیگری دارای رنکینگ زیر ۲۰۰ بود. بنابراین نمی توان این قوانین را سخت قلمداد کرد.
    رییس سازمان لیگ درباره حضور سرباز قهرمان ها در تیم های لیگ برتر امسال گفت: هرچند در این زمینه همچنان مشکلاتی باقی است اما معتقدم که این موضوع با تعامل قابل حل است. بزودی در جلسه ای که با سردار باران چشمه و نماینده باشگاه ها خواهیم داشت در خصوص حضور عادلانه سرباز قهرمان ها در تیم های لیگ برتری به توافق می رسیم و می توانیم در شرایطی خوب و قابل قبولی اقدام به برگزاری لیگ کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس سازمان لیگ تنیس روی میز: قوانین سختی برای حضور بازیکنان خارجی تعریف نشده است"
    تازه ترین اخبار