امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65342
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تکذیب انصراف اخلاق پسند از حضور در اردو

    در پی شایعات اخیر دامن زده از سوی برخی از رسانه ها مبنی بر ترک بی اجازه شاهین اخلاق پسند از اردوی آماده سازی تیم ملی در بابل ، مربی تیم ملی با رد و تکذیب این موضوع گفت : اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و این بازیکن با تجربه تیم ملی با توجه به پیوستن به یکی از باشگاههای آلمان و با اجازه کتبی و موافقت من راهی تهران شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا. ایران ، محمد علی عباسی که در غیاب کاظم مستحقی سرمربی تیم ملی و با هماهنگی او مسئولیت تمرینات تیم ملی را داشت در این ارتباط به سایت فدراسیون گفت : نمی دانم چرا برخی ها می خواهند آرامش بوجود آمده در این ورزش را با خبرهای حاشیه ای به هم بریزند و با خبرهای خلاف واقع ذهن ها را مشوش کنند . وی که با هماهنگی سرمربی تیم ملی و بطور موقت و بدلیل سفر و همراهی سرمربی تیم ملی در سفر نیما عالمیان به سوئد در اردوی بابل حاضر بود ، در خصوص رفتن اخلاق پسند چنین توضیح داد : « این بازیکن چندی قبل برای بازی در باشگاههای آلمان به توافق رسید و همزمان با این اردو با توجه به مشکلات پیش آمده برای گرفتن ویزا خواستار حل مشکلاتش شد که با اجازه کتبی و موافقت کادرفنی و فدراسیون و با روی خوش از اردو رفت ».

    سرمربی تیم ملی امید کشورمان ماحصل اردوی بابل را عالی توصیف کرد و عنوان داشت : بازیکنان برجسته تیم ملی بخصوص نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به فرم مطلوبی رسیده اند و فکر می کنم تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به اوج آمادگی خواهند رسید .

    عباسی در خصوص اردوی بابل افزود : با مساعدت رئیس هیات پینگ پنگ این شهر و تربیت بدنی دانشگاه آزاد ۹ بازیکن در اردو حاضر شدند و بعد از جدا شدن اخلاق پسند نیز امین احمدیان ملی پوش نوجوانان ایران که در مسابقات اخیر قهرمانی نوجوانان آسیا درخشش فوق العاده ای داشت ، جانشین او شد . وی در مورد مرحله بعدی اردو نیز در راه قهرمانی آسیا گفت : بعد از ورود بازیکنان کره شمالی به تهران ، تاریخ احتمالی اردوی بعدی ۴ شهریور ماه در آکادمی ملی تنیس روی میز در تهران خواهد بود و سپس تیم ملی راهی اتریش می شود .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عباسی : او با اجازه و برای حل مشکل ویزایش از اردو رفت"
    تازه ترین اخبار