امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65356
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیامک جعفری دبیر کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت اطلاع رسانی هیئت تنیس روی میز تهران سیامک جعفری باحکم احمد سعادتمند بعنوان دبیر کمیته همگانی  فدراسیون تنیس روی میز شد. طبق همین گزارش سیامک جعفری علاوه بردبیرکمیته فنی بعنوان مسئول فنی ستاد هفته…

    سیامک جعفری دبیر کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت اطلاع رسانی هیئت تنیس روی میز تهران سیامک جعفری باحکم احمد سعادتمند بعنوان دبیر کمیته همگانی  فدراسیون تنیس روی میز شد.

    طبق همین گزارش سیامک جعفری علاوه بردبیرکمیته فنی بعنوان مسئول فنی ستاد هفته دولت در امر برگزاری جشنواذه بزرگ خانوادگی منصوب شده است.

    گفتنی است سیامک جعفری در حال حاضر سمت دبیر کمیته فنی هیأت پینگ پنگ استان تهران را نیز دارا می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیامک جعفری دبیر کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز شد"
    1. دلير محمدي گفت:

      با سلام
      خدمت جناب آقای جعفری تبریک عرض میکنم و امیدوارم موفق باشید
      با تشکر

    2. بیژن غفاری گفت:

      باعرض سلام خدمت سیامک عزیز،امیدوارم دراین مهم موفق باشی واهالی راستین خانواده
      پینگ پنگ دراین ورزش اموررابه دست گیرند،به امیدآن روز

    3. محمد ابراهیمیان گفت:

      آقای جعفری تبریک.موفق باشید.

    4. amidi گفت:

      با سلام تبریک میگویم

    5. جمال مفاخری گفت:

      مدیر محترم سایت
      با سلام
      حدودا دوماه از تصدی جنابعالی در پست کمیته مربیان فدراسیون می گذرد تا جایی که بنده اطلاع دارم تاکنون اعضای این کمیته مشخص نشده اند.آیا رفتن شما در فدراسیون صرفا به خاطر گرفتن پست است یا اینکه می خواهید مصدر تصمیمات اساسی در حوزه مربیان باشید؟مربیان تیم های ملی بیشترین چالش را در دوران رئیس قبلی داشته اند و هم اکنون نیز همان مربیان مشغول به کار هستند.من نمی دانم کار شما در فدراسیون در ارتباط با مربیان تیم های ملی چیست آیا می توانید و اختیار دارید در این حوزه وارد شوید یا خیر؟ اگر وظیفه کمیته مربیان ورود در مسئله مربیان تیم های ملی است پس چرا پس از گذشت دوماه و اندی هنوز اعضای این کمیته نامشخص هستند؟در این فدراسیون همه چیز همان است که قبلا بوده و چیزی فرق نکرده است.کمیته آموزش فدراسیون نیز همچنان توسط یک غیر پینگ پنگی اداره می شودالبته آقای واقفی منشاء موفقیتها ورونق در این بخش شد که طبق شنیده ها قید این کمیته را زده است و… .کمیته مربیان نامشخص است.این دو رکن اساسی فدراسیون با چالش روبرو است.از طرفی سرپرست فدراسیون تا دبیر می رود حکم دبیر بعدی را می زند.درهمه پست ها حکم زده می شود اما در کمیته ای که شما مسئول آن هستید هنوز که هنوز است حکمی زده نمی شود آیا فکر نمی کنید شما به صورت صوری حضور دارید.انتظار جامعه پینگ پنگ از جنابعالی تاثیرگذاری در تصمیمات اساسی است.آیا اطلاع دارید یکی از مسئولین جوان فدراسیون با یکی از اعضای کمیته مربیانی که شما معرفی کرده اید برای تصدی ریاست کمیته مربیان وارد شور شده است؟همه ما خوب میدانیم این شور ومشورت برای این نیست که به ایشان اختیار داده شود بلکه باز هم برای خرید زمان دقیقا همانند دوران زارع پور می باشد….
      تنها ورودی از نوع پینگ پنگی به فدراسیون شما و آقای واقفی بوده اید که به عینه شاهد این هستیم که هیچ خبری نیست وجالب اینکه تیم آقای زارع پور که پنج سال تمام برآن اعتراضات جدی وارد بود مصون تر از گذشته به کار خود مشغول هستند…..اگر خبری هست به ما هم اطلاع دهید …
      جناب علوی انتظار جامعه تنیس روی میز از شما فراتر از این بی تحرکی هاست.پینگ پنگی ها می مانند وغیر پینگ پنگی ها خواهند رفت…
      حداقل امیدواریم این دیدگاهها را در سایت منتشر نمایید

      • modir گفت:

        به نام خدا
        دوست وبرادر گرامی جناب آقای مفاخری عزیز
        باسلام
        احتراما،بزودی در این ارتباط بصورت شفاف وفراگیر اطلاع رسانی خواهم نمود تا افکار محترم عمومی وخانواده شریف تنیس روی میز ایران بدانند هیچ پنهانکاری ویا خبر خاصی نبوده و…..
        سعی میکنیم تا امروز یا نهایتا فردا تمام آنچه را که ارتباط با کمیته مربیان گذشت در این سایت که اختصاص به این رشته داشته ومتعلق به این خانواده است اطلاع رسانی نمایم.
        لطفا کمی خویشتن داری فرماید
        باتشکر

    6. محمد اصلانی گفت:

      حیف است این مطلب را در سایت به صورت دیدگاه کارشناسانه منتشر نفرماییدچون دراین حالت ممکن است بازدیدکننده زیادی نداشته باشد.


    تازه ترین اخبار