امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۵:۵۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65359
    ارسال خبر چاپ خبر
  • +جدول مسابقات

    untitled

    سامان زلکی نژاد از اهواز مقتدرانه قهرمان جوانان خوزستان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مسابقات آزاد و دسته برتر جوانان خوزستان طی روزهای ۲۸ و ۲۹/۵/۹۴ در سالن تنیس روی میز نفت اهواز برگزار شد ، در این مسابقات که ۱۳۲ تنیس باز خوزستانی از شهرهای اهواز ، ایذه ، شوش ، هندیجان ، آبادان ، رامهرمز ، مسجدسلیمان ، دزفول ، بهبهان و ماهشهر شرکت کرده بود پس از انجام ۱۹۰ مسابقه انفرادی سامان زلکی نژاد از اهواز بدون باخت قهرمان مسابقات شد و رضا شلتوکی از دزفول ، مهدی نصیری از اهواز به ترتیب دوم و سوم شدند .

    اشکان ادهمی از اهواز ، آرین کاویانی از اهواز ، مهدی لرکیان از اهواز ، ابراهیم علی پور از آبادان و امیرارسلان خلیلی از ایذه مقامهای چهارم تا هشتم را کسب کردند و حسین بهمنی از رامهرمز ، رضا فرحانی از اهواز ، علیرضا بابادی وند از اهواز و مهدی دهقان از رامهرمز به مقام نهم تا دوازدهم دست یافتند و از دسته برتر خارج شدند.

    نتایج کلی بدست آمده به شرح زیر است:

    ۱- سامان زلکی نژاد از اهواز با ۲۲ امتیاز

    ۲- رضا شلتوکی از دزفول با ۲۰ امتیاز

    ۳- مهدی نصیری از اهواز با ۱۹ امتیاز

    ۴- اشکان ادهمی از اهواز با ۱۸ امتیاز

    ۵- آرین کاویانی از اهواز با ۱۸ امتیاز

    ۶- مهدی لرکیان از اهواز با ۱۷ امتیاز

    ۷- ابراهیم علی پور از آبادان با ۱۶ امتیاز

    ۸- امیر ارسلان خلیلی از ایذه با ۱۶ امتیاز

    ۹- حسین بهمنی از رامهرمز با ۱۵ امتیاز

    ۱۰- رضا فرحانی از اهواز با ۱۳ امتیاز

    ۱۱- علیرضا بابادیوند از اهواز با ۱۳ امتیاز

    ۱۲- مهدی دهقان از رامهرمز با ۱۱ امتیاز

    ۱۱

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زلکی نژاداز اهواز مقتدرانه قهرمان جوانان خوزستان شد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      احتراما، تبریک به آینده داران خوزستان خصوصا سامان زلکی نژاد ومربی این بازیکن که موفق شد مقتدرانه سکوی قهرمانی را از آن خود نماید.
      همچنین تبریک به رضا شلتوکی که خصوصا در ۶جلسه تمرین اخیر صبح وعصر حاضر شد وپیشاپیش خبر موفقیتش را در جلسه آخر تمرینات در دزفول دریافت کرد.
      باتشکر

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      به تمام قهرمانان خوب خوزستانی علی الخصوص آقای سامان زلکی نژاد این بازیکن محجوب و خوش اخلاق ، رضا شلتوکی و مهدی نصیری صمیمانه کسب مقامهای اول تا سوم این مسابقات را تبریک عرض میکنیم و امیدواریم بقیه قهرمانان عزیز با تمرینات خوب خود آینده خوبی را برای خود و استان خوزستان رقم بزنند.
      نکته قابل توجه این مسابقات این بود که پیشرفت اکثر بازیکنان واقعا محسوس بود و جا دارد از تمام مربیان زحمتکش خوزستانی تشکر و قدر دانی نمائیم .

    3. محسن پورمقدسیان گفت:

      با سلام
      جناب آقای رضا شلتوکی کسب مقام نائب قهرمانی جوانان استان خوزستان را به شما و جامعه ورزش شهرستان دزفول تبریک عرض مینمایم.

    4. بابک حمیدیان گفت:

      باسلام وخسته نباشید به مسولین برگزاری استاد بخشنده و بزرگ عزیزمان اقا موسی. دستتون درد نکنه منم به نوبه خودم به سامان عزیز وبااخلاق و همچنین رضا شلتوکی که واقعا بازی درخشانی از خودش نشان داد فقط حیف مربی که کوچ انجام بده نداشت همراهش تبریک میگم و همچنین از بازیکنان همچون مهدی نصیری اشکان ادهمی ارین کاویانی. مهدی لرکیان رضا فرحانی علیرضا بابادی وند بخاطر زحمات وتلاش های کردن کمال تشکر را دارم همچنین از کلیه مربیان که واسه تمام این عزیزان زحمات بسیاری میکشن سپاس گذارم

    5. رضا شلتوکی گفت:

      با سلام و خسته نباشید خدمت زحمت کشان پینگ پنگ استان و تشکر از کسانی که برایم زحمت کشیدن به ویژه اقای سید احمد علوی سید منصور علوی اقای بخشنده و محمداحمدی پیام

    6. Amirarsalan گفت:

      با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی اساتید و زحمت کشان پینگ پنگ استان خوزستان من هم قهرمانی آقا سامان رو به نوبه ی خودم تبریک میگم


    تازه ترین اخبار