امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۲۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65370
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست فدراسیون تنیس روی میز درمورد غیبت سه بازیکن تیم ملی در مسابقات اوپن اتریش که حکم آماده‎سازی آسیایی دارد توضیح داد و گفت: آنها همزمان در تهران تمرینات‎شان را با بازیکنان کره‎ای پیگیری می‎کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه بازیکن ترکیب…

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز درمورد غیبت سه بازیکن تیم ملی در مسابقات اوپن اتریش که حکم آماده‎سازی آسیایی دارد توضیح داد و گفت: آنها همزمان در تهران تمرینات‎شان را با بازیکنان کره‎ای پیگیری می‎کنند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه بازیکن ترکیب اصلی تیم ملی تنیس روی میز را تشکیل می‎دهند، اظهارداشت: نوشاد و نیما عالمیان همراه با افشین نوروزی سه بازیکن اصلی تیم ملی تنیس روی میز هستند که در رقابت‎های انتخابی تیم ملی بهتر از دیگر بازیکنان کار کردند. پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‎پسند به صورت انتصابی و با نظر کمیته فنی در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

    وی با تاکید بر اینکه عمرانی و اخلاق‎پسند بازیکنان ذخیره تیم ملی محسوب می‎شوند، خاطرنشان کرد: از آنجا که ظاهرا طی چند سال گذشته تیم ملی با ترکیب پنج نفره در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرده بود، در کمیته فنی که بعد از برگزاری رقابت‎های انتخابی تیم ملی (خردادماه) تشکیل شد، پیشنهاد شد که امسال پنج بازیکن به این رقابت‎ها اعزام شوند. ما هم با این پیشنهاد موافقت کردیم و اینگونه عمرانی و اخلاق‎پسند به عنوان بازیکن انتصابی و برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در ادامه خاطرنشان کرد: تا به امروز تمام کارهایی که برای نوشاد و نیما و افشین و جهت اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در چین انجام شده، برای پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‎پسند هم انجام داده‎ایم مثل تهیه بلیت و ویزا؛ هزینه اعزام هر بازیکن به این رقابت‎ها ۱۱ میلیون می‎شود یعنی فدراسیون برای نفرات چهارم و پنجم تیم ملی ۲۲ میلیون هزینه کرده است تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشند.

    وی یادآور شد: این یعنی توجه یکسان فدراسیون به همه اعضای اصلی و ذخیره تیم ملی اما تعهدی نداده‌ام که تیم ملی را به طور کامل در همه مسابقات تدارکاتی شرکت دهم اگرچه در عین حال از اجرای برنامه آماده‌سازی برای هیچ یک از آنها هم غافل نبوده‌ام. برای مسابقات اوپن اتریش سه بازیکن اصلی تیم ملی اعزام می‌شوند. این برنامه برای مسابقات اوپن بلژیک هم اجرا می‌شود اما همزمان با این دو رویداد، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‌پسند بیکار نخواهند بود و در تهران اردویی مشترک با کره‌ای‌ها خواهند داشت.

    سعادتمند گفت: برای برگزاری این اردوی مشترک ۲ بازیکن در هر یک از بخش‌های مردان و زنان همراه با یک بازیکن – مربی مرد و یک بازیکن – مربی زن از کره‌جنوبی به ایران می‌آیند. برای سفر آنها ۲۵ میلیون هزینه کرده‌ایم برای اینکه تا زمان مسابقات کسب سهمیه در هنگ‌کنگ، در ایران باشند و با تیم ملی تمرین کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه سرپرست فدراسیون با خبرگزاری مهر در ارتباط با غیبت سه ملی پوش"
    تازه ترین اخبار