امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۳:۴۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65379
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تیمی جام دونیک همدان برگزار شد. به گزارش پایگاه نخصصی پینگ پنگ کشور از محل مسابقات ، مسابقات تیمی جام دونیک همدان  که با شرکت ۱۵تیم  در همدان برگزار شده بود با قهرمانی  تیم  دوستان دونیک به کار خود پایان داد. این مسابقات که بصورت کوربیلون برگزار می گردید با سرپرستی نادر شاملو مربی…

    ۱

    مسابقات تیمی جام دونیک همدان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه نخصصی پینگ پنگ کشور از محل مسابقات ، مسابقات تیمی جام دونیک همدان  که با شرکت ۱۵تیم  در همدان برگزار شده بود با قهرمانی  تیم  دوستان دونیک به کار خود پایان داد.

    این مسابقات که بصورت کوربیلون برگزار می گردید با سرپرستی نادر شاملو مربی ارزنده کشورمان وسرداوری آقای صنعتی بصورت شایسته برگزار گردید.

    نکته جالب در این مسابقات بدست آوردن  عنوان چهارم مسابقات توسط ۲ نونهال آینده دار به اسامی عرفان لرستانی و پیمان رستگاری بود که نشان دهنده در حال رشد بودن وتمرکز بر  رده های پایه در تنیس روی میز همدان می باشد.

    حمید نظری رئیس روابط عمومی و باشگاهها جناب تعیشی دبیرمحترم هیئت وسایر مسئولان در این مسابقات حضوری فعال داشتند.

    این مسابقات که با استقبال گسترده شرکت کنندگان برگزار شده بود با بدست آمدن نتایج زیر به کار خود پایان داد:

    ۱-دوستان دونیک(امید بشیری ,جوادنوقان. مسعود عزیزیان)

    ۲-تیم دیزل(سجاد چلبی. میلاد یعقوبی)

    ۳-هیئت پینگ پنگ همدان(الف)(حامد موسیوند . حمیدرضا بیات)

    ۳

    ۲

    ۴

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تیمی جام دونیک همدان برگزار شد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      احتراما،توفیقی دست داد تا در خدمت دوستان عزیز وبسیار گرامی خطه همدان باشیم.زیارت ودیدار با اعضای محترم ومهمان نواز هیئت تنیس روی میز همدان برای اینجانب فرصت بسیار عالی و افتخاری فراموش نشدنی بود.
      همچنین زیارت جناب آقای نادر شاملو مربی ارزنده و زحمت کش وبدون حاشیه تنیس روی میز همدان وکشور جناب آقای حمید نظری مدیر روابط عمومی و جناب تعیشی دبیر محترم هیئت این استان اوقات بیادماندنی برای اینجانب رقم زد.از تمامی دوستان وسروران گرامی خصوصا جناب رستگاری عزیز بخاطر محبتها ومهمان نوازی هایشان عرض تشکر مخصوص دارم.
      باتشکر

    2. اردلان گفت:

      باسلام
      جا داره از زحمات جناب آقای نادر شاملو کمال تشکر رو بکنم ایشون وقتشونو به صورت بیست وچهار ساعته واسه ورزش این استان و کشور گذاشتن انشاالله که دوستان بتوانند با بدست آوردن سکوهای خوب در مسابقات کشوری و جهانی اندکی از خستگی این مربی بزرگ رو بدر کنند
      یا حق

    3. حمیدرضا گفت:

      باسلام و تشکر بسیار فراوان از آقای شاملو و نظری جهت پیشرفت روزافزون پینگ پنگ همدان
      با وجود آقای شاملو همواره پینگ پنگ همدان مسیر ترقی را طی میکند و با آرزوی موفقیت برای این بزرگواران و بازیکنان آینده دار آقای شاملو


    تازه ترین اخبار