امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۴:۰۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65389
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در تبریز….+تصویری

    بیست و ششمین دوره قهرمانی تنیس روی میز آموزشگاههای دخترانه کشور از تاریخ ۲۴لغایت ۲۸مرداد در تبریز به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،این مسابقات در ۳رده ی تیمی، انفرادی و دوبل ازاد با شرکت ۷۵ بازیکن از ۱۵ استان در سالن کوثر دانشکده پرستاری تبریز برگزار گردید. ناظر فنی این دوره از رقابتها خانم معصومه اکبری و سرپرست فنی خانم پری خلیلی مرندی بودند. نتایج بدست امده به شرح زیراست. در ماده تیمی : مقام اول استان البرز ، مقام دوم استان فارس و مقام سوم مشترک را استانهای همدان و تهران بدست اوردند. در ماده انفرادی مقام اول مینا پور موسوی از البرز ، مقام دوم مریم فرعی از البرز و مقام سوم مشترک را خانمها شقایق حسین زاده و هلیا اصغری از تهران کسب نمودند. درماده دوبل ازاد مقام اول مینا پور موسوی و مریم فرعی از البرز ، مقام دوم پریناز حاجیلو ( البرز) هلیا اصغری(تهران ) و مقام سوم مشترک را
    شایسته باقری فرد و ملیکا عامرطاس از فارس و شقایق حسین زاده و ملیکا کرمی از تهران کسب کردند.
    کاپ اخلاق تقدیم تیم اذربایجان شرقی شد
    بازیکنان تکنیکی : مشکات بهمئی از خوزستان و ستایش سعیدی از کرمان و خردسالترین بازیکن تکنیکی آناهیتا افتخاری از مرکزی جوایزی را دریافت کردند.

    ***********************************

    در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس روی میز مقطع متوسطه اول یک برنامه شاد و مفرح با عنوان رفع موانع (فقر، بی عدالتی، بیماری و… )با توپهای تنیس روی میز و شعار امنیت سلامت و شادابی از منزل تا منزل طراحی و اجرا گردید.

    ۷۵بازیکن شرکت کننده در رقابتها در این بازی گروهی مشارکت داشتند. درپایان برای همه ی شرکت کنندگان گواهی ستاره دار با یکی از عناوین من قهرمانم، من برنده هستم و من راضی ام چون تلاش کردم با عکس تیم شان صادر شد و تقدیم شرکت کنندگان گردید.

    برنامه بمدت یکساعت و نیم طول کشید. ۱۵ تیم ۵ نفره داشتیم . ۵ میز در نظر گرفته شد و روی هر میز ۱۵ نفر کار کردند . برای ایجاد دوستی بیشتر بین بچه ها نفرات اول همه ی تیمها را در یک گروه ، نفرات دوم همه تیمها را در گروه دوم و نفرات سوم تیمها را در گروه سه و … تقسیم گردیدند.

    در تمام مدت اجرا موزیک پخش شد. بچه ها با بادکنک با دوستان جدید که قطعا رقیب هایشان  بودند شروع مشغول به بازی  شدند.

    واقعا فراموش کرده بودند رقیب هستند. بعد از چند دقیقه که همه به وجد آمده بودند بازی اول را شروع گردید.به گروههای سه نفره تقسیم شدند، شماره دریافت کردند بازی رولینگ روی زمین انجام دادند. ۵ امتیازی . بصورت دوره ای. امتیازات را داوران ثبت کردند. هر گروهی که کارش تمام میشد بادکنک بازی می کردند وقتی همه دوباره با بادکنک بازی می کردند متوجه میشدیم کار همه ی گروهها تموم شده و بازی بعد را اعلام می کردم.

    برای بازی سوم تور را جمع کردیم ……۳نفر بصورت ضربدر موازی با حرکت رولینگ کار انجام دادند از سمت چپ میز نفر اول توپ را بصورت ضربدر رول کرد یارش بصورت موازی رولینگ را انجام داد و نفر سوم با حرکت رولینگ سه لیوان که روی هم بود را هدف قرار می داد . اگر توپ به لیوانها برخورد میکرد هر سه نفر امتیاز می گرفتند و اگر برخورد نمی کرد هرسه نفر صفر امتیاز می گرفتند.

    بازی سوم اجرای اسمش بود با پارتیشن سه منطقه فرود درنظر گرفته شده بود .صفر،۵ و ۱۰امتیازی . البته هدفها در دسترس بودند. هدف ما این بود که بچه های ذخیره که تا آن موقع بازی نکرده بودند خودی نشان دهند. یکی از داوران توپ اندازی می کرد و بچه ها به نوبت اسمش می زدند.

    از روز اول که بچه ها وارد سالن شدند بصورت تیمی از اونا عکس گرفته شد و گواهی نامه برای اعضا تیم با عکس گروهی آنان تهیه گردید.

    تیم اذربایجان شرقی که دریافت کننده کاپ اخلاق بودند

    در این دوره از مسابقات یک کارگاه آموزشی برای مربیان با عنوان آشنایی با مراحل استعدادیابی در کشورهای مختلف برگزار گردید.

    مدرس این کلاس اموزشی خانم ندا قدیانلو بودند

    همچنین چند کارگاه آموزشی برای داوران داشتیم از جمله آموزش کامل چک کردن راکت، مرور قوانین و مقررات، اجرای پروتکل و هر روز صبح آسیب شناسی موارد داوری داشتیم. و در نهایت برای همه داوران کارتکس با برچسب خاص تهیه کردم تا اقدامی برای شناسنامه دار شدن داوران باشد . البته این کارتکس سال گذشته هم در رامسر تقدیم داوران شد.

    از اقدامات ماندگار امسال تهیه گواهینامه با عکس دسته جمعی ورزشکاران هر تیم بود که به تعداد انها تهیه و تقدیم شد. در ین گواهینامه که در پایان برنامه مفرح تنیس روی میز تقدیم شد، ورزشکاران رنگ برچسب و نوع گواهینامه خود را انتخاب کردند.

    همچنین کمیته استعدادیابی با همکاری فدراسیون تنیس روی میز و آموزش و پرورش تحت سرپرستی خانم ندا قدیانلو با همکاری خانمها مهناز سیدان و مریم توسلی بصورت مشاهده ای و با انجام تستهای مختلف ،نتایج اززشمندی بدست آوردند
    مدرس کارگاههای داوری خانم پری خلیلی مرندی بودند

    لازم بذکر است که خانم ندا قدیانلو در اجرای برنامه ها نقش بسیار موثری داشتند و تهیه گواهینامه برای دانش اموزان تهیه بروشور استعدادیابی برای مربیان، مدرسی کارگاه مربیان از کارهای ایشان است

    در خاتمه از کادر فنی ،داوران، تمامی ورزشکاران ،مربیان و سرپرستان که با همکاری عالی من را در اجرای این رویداد بزرگ ورزشی یاری کردند و بخصوص خانم ندا قدیانلو سپاسگزارم

     

    ارسال کننده گزارش سرکار خانم معصومه اکبری نائب رئیس محترم انجمن تنیس روی میز مدارس  کشور

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش کامل بیست و ششمین دوره قهرمانی تنیس روی میز آموزشگاههای دخترانه کشور"
    1. بیژن غفاری گفت:

      آفرین به قهرمانان البرزی

    2. اصل دهقان گفت:

      کسب همه مقامهای قهرمانی را به بازیکنان البرز,مربیان وخانواده محترمشان تبریک میگویم

    3. فلاح نژاد گفت:

      ضمن تبریک به البرزی ها لازم است از میزبانی بسیار عالی تبریزی ها تقدیر و تشکر به عمل آید.تا الگوی مناسبی برای میزبانی های مسابقات آینده باشد

    4. قریبا .قوامزاده گفت:

      با سلام و تشکر از اطلاع رسانی جای سوال از مسولین اموزشگاه ها است در خصوص عدم حضور ۱۶ استان دیگر در این رده سنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قطعا نیاز به اسیب شناسی داریم در این بخش.ممنونم از سر کار خانم اکبری که باسخ بدهند..

    5. فاطمه کریمی گفت:

      من از مدال آوران استان تهران به ویژه خانم ها شقایق حسین زاده و ملیکا کرمی کمال تشکر را می کنم و برای آنان آرزوی موفقیت دارم****


    تازه ترین اخبار