امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۴:۵۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65393
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امضای تفاهم نامه میان انجمن تنیس روی میز پزشکان و فدراسیون تنیس روی میز.


    در مراسمی که در محل فدراسیون تنیس روی میز و سالن شهید عضدی با حضور سرپرست فدراسیون و مسولان نظام پزشکی کشور برگزارشد ، ضمن امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان انجمن پینگ پنگ پزشکان و فدراسیون تنیس روی میز از افتخار آفرینان اخیر مسابقات جهانی ایرلند با اهدای لوح یادبود و جوایزی تقدیر و قدردانی شد.

    به گزارش  پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران ، این مراسم در حضور احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ، دکتر ساعی مشاور ریس نظام پزشکی ، دکتر سجادی مدیرکل دفتر دکترزالی ، دکتر ٱشتیانی ، دکتر طاهری مشاور ورزشی دکترزالی و جمعی از پزشکان ورزشکار برگزار شد و طی آن پس از امضای تفاهم نامه و اهدای جوایز قهرمانان بر لزوم همکاری میان دو طرف تاکید شد .

    قبل از توزیع جوایز ابتدا احمد سعادتمند با گرامیداشت روز پزشک ، قهرمانی و موفقیت های تیم تنیس روی میز پزشکان را در مسابقات جهانی ایرلند تبریک گفت و اعلام داشت ، حضور دو تن از روسای هیات های استانی ما درجمع تیم اعزامی به ایرلند نشان از جایگاه رفیع این رشته در میان پزشکان دارد . سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به روابط فیمابین انجمن تنیس روی میز و این فدراسیون افزود: ما آماده همه گونه همکاری با پزشکان در تمامی سطوح هستیم .

    در ادامه برنامه نیز دکتر آشتیانی سرپرست سابق فدراسیون های دوومیدانی و پرورش اندام با تشکر از زحمات و همکاری سعادتمند خواستار مساعدت هر چه بیشتر فدراسیون تنیس روی میز برای ٱماده سازی تیم پزشکان برای مسابقات جهانی اسلوونی شد .

    در بخش پایانی و قبل از اهدای جوایز و لوح یادبود به بازیکنان مدال آور سعادتمند و ساعی به نمایندگی از فدراسیون تنیس روی میز و نظام پزشکی تفاهم نامه همکاری را رد وبدل کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از پزشکان مدال آور در مسابقات جهانی ایرلند تقدیر شد"
    1. با سلام خدمت جناب آقای علوی
      یه پیشنهاد داشتم اگه عملیاتی بشه بسیار جالبه
      در سراسر کشور نهادهای محتلف تیم های خودشون رو مشخص کنند و یک دوره مسابقه تیمی بین کارکنان دولت و وزارت خانه های مختلف برگزار بشه . حتما با انتخاب تیم کشوری یک نهاد به جذابیت مسابقات افزوده میشه و انگیزه بسیاری از بازیکنان برای حضور در تیم منتخب کشوری یک نهاد بالا خواهد بود .
      امیدوارم با پی گیری های جناب آقای علوی این پیشنهاد عملی بشه .مثلا تیم تامین اجتماعی ایران با تیم شرکت ملی گاز ایران و ….


    تازه ترین اخبار