امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۵۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر : 65412
    ارسال خبر چاپ خبر
  • +تصویر

    پارسا سهرابی از شیراز قهرمان مسابقات خردسالان فارس شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مسابقات آزاد و دسته برتر خردسالان استان (زیر ده سال) با شرکت ۲۳ بازیکن از شهرهای اقلید، داراب، شیراز، فیروزآباد، گراش، لارستان و مرودشت در روز جمعه ۳۰/۵/۹۴ در خانه پینگ پنگ شیراز بصورت دوحذفی در مرحله آزاد و بصورت دوره ای در مرحله دسته برتر انجام گرفت که پس از انجام در مجموع ۵۳ مسابقه انفرادی، پارسا سهرابی از شیراز با پیروزی مقابل عرفان شیردل (لارستان)، امیرمحمد اسفندیاری (مرودشت)، امیرحسین رستگار (شیراز) و علیرضا سبزواری (گراش) بمقام نایب قهرمانی رسید و امیرحسین رستگار (شیراز) با غلبه بر عرفان شیردل (لارستان)، امیرمحمد اسفندیاری (مرودشت) و علیرضا سبزواری (گراش) بمقام سوم مسابقات دست یافت و علیرضا سبزواری (گراش)، محمدعرفان شیردل(لارستان)، امیرمحمد اسفندیاری (مرودشت)، عرفان شامخی (شیراز) و مهدی جعفرپور (داراب) بترتیب مقامهای چهارم تا هشتم را بدست آوردند.

    مسئولیت برگزاری مسابقات بعهده آقایان محمود رهیده و علی کلینی بود.

    در حاشیه:

    * حضور پر شور خانواده این قهرمانان خردسال در ایندوره از مسابقات و تشویق بی امان آنان، شور و شعف بسیار زیادی را در سالن مسابقات ایجاد نموده بود.
    * کوچکترین خردسال شرکت کننده در مسابقات، محمدرضا محمدی از فیروزآباد و عرفان یزدان بخش از شیراز با شش سال سن بودند که آینده روشنی برای آنان در صورت تداوم تمرینات پیش بینی می شود.
    * علیرضا سبزواری با هفت سال سن و کسب مقام چهارم مسابقات دسته برتر، یکی از آینده داران این رشته ورزشی است که امید است روند رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد.
    * از دیگر آینده داران این مسابقات می توان از عرفان چشفر (شیراز)، عرفان یزدان بخش (شیراز)، مهدی جعفرپور (داراب) و حمیدرضا محسن زاده از گراش نام برد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پارسا سهرابی از شیراز قهرمان مسابقات خردسالان فارس شد"
    تازه ترین اخبار