امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 65444
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برخلاف بسیاری از تصورات، فدراسیون هیچ سفارشی درباره شرکت‌کنندگان در کلاس مدرسی جهانی نکرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برگزاری کلاس مدرسی جهانی با واکنش‌های منفی بسیاری از رسانه های خبری همراه بود…

    SONY DSC

     

    مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برخلاف بسیاری از تصورات، فدراسیون هیچ سفارشی درباره شرکت‌کنندگان در کلاس مدرسی جهانی نکرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برگزاری کلاس مدرسی جهانی با واکنش‌های منفی بسیاری از رسانه های خبری همراه بود و مطالب منفی در این باره انعکاس دادند.

    وی با بیان اینکه پس از برگزاری کلاس مربیگری، مدرس فدراسیون جهانی ۱۰ نفر را برای حضور در کلاس مدرسی جهانی انتخاب کرد، گفت: اگر از طرف کسی سفارش می شدم نمی رفتم، زیرا این کار را خیانت می دانم.

    عباسی افزود: از همه می خواهم تا ۱۰ نفری که اشمیت سوئیسی برای حضور در کلاس مدرسی جهانی انتخاب کرد را آنالیز، و اشکال این افراد را اعلام کنند.

    وی با بیان اینکه هر انتقادی باید منطقی باشد گفت: ما با این طرز رفتار به عملکرد جامعه تنیس روی میز لطمه می زنیم. باید به جوان‌ترها میدان بدهیم تا بتوانند آینده روشنی برای این رشته ورزشی رقم بزنند.

    مربی تیم ملی تنیس روی میز درباره حضور بازیکنان و مربیان کره‌ای افزود: حضور خارجی‌ها در اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ موثر است زیرا شرایط رشد و پیشرفت تیم را با سرعت بیشتری فراهم می کند.

    مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: امیدواریم با حضور کره ای‌ها بتوانیم به اهداف مدنظر خود برسیم و موفق شویم.

    عباسی در خصوص فاصله میان تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان افزود: هم اکنون تیم در رده بزرگسالان در شرایط قابل قبولی قرار دارد، اما نقطه ضعف این است که پشتوانه‌سازی خوبی برای این تیم نشده است و فاصله زیادی میان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی نوجوانان وجود دارد.

    وی ادامه داد: در بخش نوجوانان تنها یک تک ستاره به نام احمدیان داریم که باید برای آینده‌اش برنامه‌ریزی‌های لازم انجام بگیرد.

    عباسی افزود: مسئولان باید در بحث استعدادیابی و شناسایی نخبه ها در این رشته با برنامه ریزی های دقیق‌تری گام بردارد و برای آموزش آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی تنیس روی میز: حضورم در کلاس مدرسی جهانی، توصیه ای نبود"
    تازه ترین اخبار