امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۵:۴۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 65483
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این مطلب در تاریخ دوم شهریور ماه برای این سایت ارسال شده است به عنوان عضو کوچکی از خانواده مظلوم پینگ پنگ پس از ۵سال ظلم فراوان به این رشته پرتحرک ودوست داشتنی هنگام اعلام حکم سرپرستی احمدسعادتمند بسیارخشنودشدم. همانطورکه توقع میرفت وزارت ورزش در دولت امیدهمانند دیگر فدراسیونهای ورزشی اصل بی طرفی رو رعایت…

    این مطلب در تاریخ دوم شهریور ماه برای این سایت ارسال شده است

    به عنوان عضو کوچکی از خانواده مظلوم پینگ پنگ پس از ۵سال ظلم فراوان به این رشته پرتحرک ودوست داشتنی هنگام اعلام حکم سرپرستی احمدسعادتمند بسیارخشنودشدم.

    همانطورکه توقع میرفت وزارت ورزش در دولت امیدهمانند دیگر فدراسیونهای ورزشی اصل بی طرفی رو رعایت نمود وماموریت خطیری رابعهده شخصیتی با رزومه مثبت گذارد تا انتخاباتی عادلانه وبه دور از هرگونه حاشیه برگزارنماید تا شاید بدنه نحیف این رشته مظلوم راپس از سالها نگرانی وعقب ماندگی التیام بخشد وبارقه امیدی در دل همه دوستداران ودلسوزان پینگ پنگ زده شد .

    دریکی دوماه ابتدائی همه چیز خوب ونرمال و امیدوارکننده نشان میداد اما متاسفانه پس از مدتی فضا تغییر نمود انتصابات پی در پی ؛هدفدار و غیر عادی به علاوه عوض شدن لحن مصاحبه های جناب سعادتمند وهمچنین آن چند نفر از دوستان نزدیک ایشان وتحرکات دیگر پشت پرده ؛ همگی حاکی از شکل گیری اتفاق ناگواری میداد… پنداری عده ای در ذهن خویش اهداف بلندمدت درسر می پروراند وقصد نموده یک شبه رزومه خوب خود را فدای صندلی ریاست نماید.

    البته به عقیده بنده این خطا صرفا یک تصمیم وخطای شخصی میباشد وارتباطی به وزارت ورزش ندارد اما دلگیری بنده از عزیزان هم خانواده خودم است که مسئولیتی دارند واز این نقشه تلخ حمایت میکنند.

    البته خدا را گواه میگیرم که قضاوتی ندارم ومقصودم عزیز بخصوصی نیست اما گله مندی اینجانب از اعضای محترم مجمع که صاحب رای هستند می باشد که نه تنها در ۵سال مدیریت بیمار رئیس قبلی که علی رغم تقدیم دودستی آکادمی باکیفیت نیاوران که با سالها خون ودل مسئولین وقت فدراسیون بدست آمده بود وسوزاندن استعدادهای ناب واخراج مربی و ورزشکاران کره شمالی وعدم پرداخت حتی ریالی به اکثریت استانها و همراهی قریب به ۱۰۰% سفرهای برون مرزی و……… واکنشی نشان ندادند واز اختیارات قانونی خود استفاده نکردند.

    بلکه هم اکنون که موقعیتی پیش آمده که خانواده پینگ پنگ میتواند در انتخاباتی عادلانه نظر خودش را نشان دهد  حتی حاضر به موضع گیری صریح در قبال اتفاقات تلخ ونگران کننده پیش آمده نمی باشند که اگر مجمع محترم بعنوان نماینده افکار عمومی پینگ پنگیها که به حق از آنها انتظارمیرود در صورت مشاهده هرگونه انحراف وکم کاری وتخلف به وظیفه ذاتی خود که همانا نظارت بر عملکرد فدراسیون وشخص رئیس عمل نمایند واجازه ندهند احدی خواست این خانواده را به بازی بگیرد.

    ایمان دارم که موفق میشوند اگر چه بی معرفتی است که از معدود اعضای مجمع همچون پیمان ابوالحسنی رئیس هیات سابق فارس یادی نکنم که شجاعانه در مقابل رئیس قبلی ایستاد و توانش را نیز پرداخت نمود. در پایان در این ماه عزیز صادقانه بعنوان خاک خورده این رشته مظلوم به جناب سعادتمند که احترام برای ایشان قائلم توصیه میکنم همانطور که وزیر محترم بارها اعلام نموده اند این رشته ورزشی را به اهلش بسپارد وقائده بازی را به قولی برهم نزند وطبق انتظار؛ فضائی فراهم نماید که انتخاباتی عادلانه وبدون حاشیه ودمکراتیک مد نظر اهالی پینگ پنگ برگزار شود که دراین صورت حتما نام نیک ایشان در تاریخ این رشته ماندگار خواهد ماند .

    سخن آخراینکه کم لطفی دیدم که اشاره ای به اطلاع رسانی صادقانه دوست خوبم جناب علوی نکنم که با توجه به مسئولیتش در فدراسیون به عهدش با جامعه پینگ پنگ پایبند بود و شجاعانه وقوع اتفاقات تلخ در فدراسیون را اطلاع رسانی نمود.

    سعید منتصری

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قاعده بازی"
    1. احمد بیدل گفت:

      جناب منتصری شما از قهرمانان این رشته هستید دلنگرانی شما دلنگرانی همه اهالی پینگ پنگ است .


    تازه ترین اخبار