امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6583
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رئیس فدراسیون پینگ پنگ در آخرین اظهارات خود در مورد مسائل موجود در حوالی این فدراسیون گفت: در فدراسیون پینگ پنگ به روی همه باز است. محمد زارع پور در گفتگو با شبکه ایران در مورد عدم همکاری چند بازیکن ملی و امیرعلیدخت با فدراسیون تنیس روی…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رئیس فدراسیون پینگ پنگ در آخرین اظهارات خود در مورد مسائل موجود در حوالی این فدراسیون گفت: در فدراسیون پینگ پنگ به روی همه باز است.
    محمد زارع پور در گفتگو با شبکه ایران در مورد عدم همکاری چند بازیکن ملی و امیرعلیدخت با فدراسیون تنیس روی میز افزود: این افراد باید خودشان تصمیم بگیرند و هرگونه حرف و خواسته ای دارند به من بگویند.
    وی در مورد صعود نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی بیان داشت: ما برای صعود نوشاد برنامه ریزی کردیم، هدفمان این است که در ۶ ماه اخیر این بازیکن در رنکینگ جهانی به رتبه زیر صد هم برسد.
    رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: نوشاد در اوج جوانی است قطعاً می تواند در آینده نتایج بهتری برای تیم ملی به دست آورد و این امید را دارم تا در مسابقات آتی وضعیت وی بهتر شود.
    زارع پور بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های فدراسیون این است که امثال نوشادها را تربیت کند که انشاالله با کمک اهالی پینگ پنگ این امر میسر خواهد شد.
    وی در مورد تیم بانوان گفت: قبل از حضور من در فدراسیون، بانوانمان هیچ گونه حضوری در میادین بین المللی نداشتند که خوشبختانه در دو سال اخیر این کار صورت گرفته و تیم بانوانمان در مسابقات بین المللی حضور یافتند که این در رنکینگشان هم تأثیر گذاشته است.
    زارع پور در پایان در مورد برنامه های فدراسیون بیان داشت: از ۲۳ تا ۲۶ ماه جاری مسابقات کاپ فجر را با حضور تیم های خارجی برای تیم بانوانمان را در برنامه داریم که این جام در آواخر آذر ماه در قسمت آقایان نیز برگزار خواهد شد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور: در فدراسیون به روی همه باز است/امثال نوشادها را باید تربیت کنیم"
    1. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب.اقا ما زبانمان مو دراورد در بازه ولی ۴ تا ادم گردن کلفت که نمیزارند بیام تو جلو درب را با کمپ اشلایگر و وسائل ورزشی و…..مسدود کردند نوشاد ساختن کار داره برنامه ریزی میخواهد متخصص لازم داره همه که رحمت و نعمت نیستند اینها دو قلو بودند و قهرمان تیم ملی حریف تمرینی همدیگر و بچه ها وضع اقتصادی انجا هم بد نانوائی را فروختند و یا علی. همه که این شرایط را ندارند این کار هم ۲۰ سال طول کشیده اقا با برنامه ریزی درست ۴ ساله بهتر از نوشاد را می توانیم داشته باشیم ولی در را باز کن دم دریها را بگویید بروند دنبال زحمت کشیدن موج سواری دیگر بس است با تشکر


    تازه ترین اخبار