امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۰۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66007
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای دور رفت لیگ جوانان و امید تنیس روی میز با قهرمانی شهرداری سنندج به پایان رسید.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت رقابت های لیگ برتر جوانان و امید تنیس روی میز که از ۱۳ شهریور به میزبانی باشگاه…

    bashgah

    رقابتهای دور رفت لیگ جوانان و امید تنیس روی میز با قهرمانی شهرداری سنندج به پایان رسید.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت رقابت های لیگ برتر جوانان و امید تنیس روی میز که از ۱۳ شهریور به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب آغاز شده بود با قهرمانی شهرداری سنندج به پایان رسید.

    دراین پیکارها ۶ تیم حضور داشتند که شهرداری سنندج با سرمربیگری جمیل لطف اله نسبی و با ترکیب متین حیدری ،آرمان حاجی ئی، متین لطف اله نسبی و محسن پورمقدسیان موفق شد برای رقبای خود به برتری دست یابد .

    بعد از نماینده سنندج ، تیم های مقاومت بسیج، پیمان کاری اصفهان، مناطق نفت خیز جنوب، پالایش نفت آبادان و نفت بندرعباس به ترتیب در مکان های دوم تا ششم قرار گرفتند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی شهرداری سنندج در لیگ جوانان و امید"
    1. خلیل احمدی گفت:

      مدیریت محترم سایت
      باسلام
      آقایان عبدالله ایوبی و کیانوش پیمان به عنوان سرپرست و مربی زحمات زیادی را متحمل شدند که شایسته است از تلاش این عزیزان سپاسگزاری گردد.


    تازه ترین اخبار