امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۲:۲۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66016
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با حضور رئیس و عضو کمیته پزشکی و علوم ورزشی ITTF در ایران برگزار می شود

    فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با همت کمیته تحقیق و پژوهش این فدراسیون با دعوت از پروفسور میران کوندریک و تیسونگ مین هانگ رئیس و عضو کمیته پزشکی و علوم ورزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF برای نخستین بار در صدد برگزاری همایش بزرگ علوم ورزشی تنیس روی میز در تهران است .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا. ایران ، مدیریت برگزاری این کلاس بر عهده سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز و یکی از مدرسین فدراسیون جهانی و رئیس کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون تنیس روی میز خواهد بود . برای اطلاع از جزئیات این همایش گفت و گویی با خانم لیموچی انجام داده ایم که از نظرتان می گذرد .

    سمینار سه روزه همراه با کارگاه آموزشی

    مدیر برگزاری همایش در خصوص این سمینار علمی گفت : این سمینار سه روزه همراه با برپایی کارگاه آموزشی خواهد بود و طی آن شرکت کنندگان با آخرین دستآوردهای علمی این رشته بیشتر آشنا خواهند شد . وی در مورد شرکت کنندگان این کلاس هم اضافه کرد : مربیان، مدیران و ورزشکاران تنیس روی میز، اعضای هیات علمی وزارت علوم ، دانشجویان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری علوم ورزشی و همچنین شرکت کنندگانی از دانشگاه آزاد اسلامی ، فدراسیون جانبازان و معلولین ، بیماری های خاص ، وزارت کار ، وزارت بهداشت ، درمان آموزش پزشکی و کلیه سازمان های آموزشی از جمله معلمان ورزش که در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند در زمره شرکت کنندگان این سمینار محسوب می شوند .

    حضور مدرسان صاحب نام جهانی در تهران

    لیموچی در مورد مدرسان این همایش بزرگ هم این چنین توضیح داد : از مدت ها قبل با تلاش های جناب سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز که علاقمندی خاصی بکارهای آکادمیک و علمی دارد ، مکاتبات خود را با فدراسیون جهانی ITTF آغاز کردیم و آنان نیز از این امر استقبال کرده و برای برگزاری این همایش رئیس و عضو کمیته پزشکی و علوم ورزشی فدراسیون جهانی تنیس روی میز را نامزد حضور در این سمینار کردند که به این ترتیب پروفسور میران کوندریک و تیسونگ مین هانگ ضمن سفر به تهران در این همایش سه روزه تدریس خواهند کرد . این سمینار می تواند با آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان از آخرین دستآوردهای علوم ورزشی با استفاده از تجربیات بین المللی و مباحث طرح شده کمک شایانی به بنیان و تقویت ساختار تنیس روی میز و ورزش کشور کند .

    نحوه ثبت نام شرکت کنندگان

    مدیر همایش در مورد چگونگی ثبت نام شرکت کنندگان به سایت فدراسیون تنیس روی میز گفت : از علاقمندان به حضور در این سمینار دعوت می شود که هر چه سریع تر با مراجعه به فدراسیون خ ورزنده نبش سلماسی پلاک ۱۱ تقاضای شرکت و فرم های مربوطه را پر کنند، یا از طریق وب سایت فدراسیون اقدام به ثبت نام نمایند، اطلاعات تکمیلی متعاقبا به اطلاع آنان خواهد رسید . لیموچی با اشاره به اینکه ورزش در حال حاضر بدون بهره گیری از علوم و فنون تربیت بدنی نمی تواند پایدار و روی خط موفقیت حرکت کند ، از علاقمندان بکارهای علمی خواست تا با مشارکت و حضور هر چه فعال در این همایش به سرعت بخشیدن رشد علمی تنیس روی میز کمک کنند و از فرصت ایجاد شده از سوی فدراسیون و کمیته تحقیق و پژوهش نهایت بهره مندی را در روزهای سمینار به عمل آورند .

    وی در خاتمه همچنین از دیگر فدراسیون های راکتی( تنیس، بدمینتون، اسکواش، و….) نیز دعوت به همکاری و حضور در این سمینار را کرده و گفته است فدراسیون تنیس روی میز آماده همه گونه همکاری با فدراسیون های دیگر است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "همایش بزرگ علوم ورزشی تنیس روی میز در تهران"
    1. شهاب مژگانی گفت:

      سلام ازفدراسیون ودست اندرکاران محترم که پیگیربرگزاری این همایش بزرگ وعلمی هستند بسیار سپاسگزارم ،ورزش ایران نیازمند اینگونه اقدامات وتفکرات است.

    2. امیر عمیدی گفت:

      با سلام کاری ارزشمند است اما امیدوارم فدراسیون برای اینکار ،جنبه درآمد زایی و اخذ ورودیه از شرکت کنندگان را لحاظ نکند.


    تازه ترین اخبار