امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۲:۵۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66114
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تورجهانی بلژیک که با حضور ۴۱ کشور جهان در شهر دی هان این کشور آغاز شده است با شکست میعاد لطفی نماینده زیر ۲۱ سال کشورمان در اولین گام همراه شد. به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، میعاد لطفی نماینده تنیس روی میز کشورمان که علاوه بر حضور در بخش…

    Flag_Belgium

    تورجهانی بلژیک که با حضور ۴۱ کشور جهان در شهر دی هان این کشور آغاز شده است با شکست میعاد لطفی نماینده زیر ۲۱ سال کشورمان در اولین گام همراه شد.

    به گزارش بخش بین الملل پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، میعاد لطفی نماینده تنیس روی میز کشورمان که علاوه بر حضور در بخش بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۱ ساله ها نیز حضور دارد در اولین گام خود با سه باخت آغاز کرد.

    میعاد لطفی  در رده سنی زیر۲۱ سال برابر گروور از هند به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۳بر۱ مغلوب این حریف هندی شد.

    لطفی در این بخش ودر دومین دیدار خود باید به مصاف یورگنسون از دانمارک به میدان برود .با توجه به پیروزی بازیکن هندی برابر حریف دانمارکی شانس لطفی برای صعود از این گروه سه نفره از بین رفته است.

    این بازیکن ملی پوش کشورمان در رده سنی بزرگسالان وضعیت نسبتا بهتری را تجربه کرد.میعاد لطفی که در گروه ۲۰ این رقابتها با بازیکنانی از اسپانیا،بلژیک ولوگزامبورگ همگروه است در اولین دیدار خود برابر تیم جانسنس بلژیکی قرار گرفت ودر یک بازی میلیمتری با نتیجه ۴بر۳  مغلوب این بازیکن شد.

    بازی سوم نماینده کشورمان در بخش بزرگسالان با حریف لوگزامبورگی بود.در این دیدار لطفی بازهم با نتیجه نزدیک ۴بر۳ مغلوب حریف خود شد. آخرین دیدار نماینده کشورمان در بخش بزرگسالان فردا وبا حریف اسپانیایی خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی بلژیک:شکست میعاد لطفی در اولین گام"
    تازه ترین اخبار